Η VW ετοιμάζει τα προσεχή 10 χρόνια, περισσότερα από 30 αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα. Δεν είναι περίεργο, λοιπόν, που παρομοιάζει την επαναστατικότητα και τη σημαντικότητα του I.D. με αυτή του Beetle.
VW I.D.: Το νέο Beetle;
2.601 Επισκέψεις στο άρθρο (4/10/2016)
H VW τονίζει πως το νέο Ι.D. Concept θα φέρει επανάσταση αντίστοιχη με αυτή του Beetle, καθώς αποτελεί το πρώτο βήμα προς τη δημιουργία μιας γκάμας 30 ηλεκτρικών μοντέλων. Και όλα αυτά μέσα σε 10 χρόνια...
Στόχος της VW είναι να πουλήσει μέχρι το 2025, τρία εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα και το νέο I.D. Concept αποτελεί το πρώτο βήμα της εταιρείας προς αυτή την κατεύθυνση.
Πατάει στην πλατφόρμα ΜΕΒ της VW και κινείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 170 ίππων, που του επιτρέπει να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 8 δλ. Η τελική ταχύτητα είναι στα 159 χλμ./ώρα, ενώ η αυτονομία του κυμαίνεται από 400 έως 600 χλμ.
Το εν λόγω πρωτότυπο είναι ο προπομπός του μοντέλου παραγωγής, που αναμένεται να λανσαριστεί εμπορικά το 2020. Μας συστήνει με τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της φίρμας, που εξελίχθηκε ειδικά για τα ηλεκτρικά της μοντέλα.
Δεν μιλάμε για 1-2 μοντέλα, αλλά για περισσότερα από 30 αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα, τα οποία αναμένονται μέσα στα προσεχή 10 χρόνια. Δεν είναι περίεργο, λοιπόν, που η VW παρομοιάζει την επαναστατικότητα και τη σημαντικότητα του I.D. με αυτή του Beetle.
Το πρωτότυπο πατάει στην πλατφόρμα ΜΕΒ της VW και κινείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 170 ίππων, που του επιτρέπει να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 8 δλ. Η τελική ταχύτητα είναι στα 159 χλμ./ώρα, ενώ η αυτονομία του κυμαίνεται από 400 έως 600 χλμ.
Σύμφωνα με την Volkswagen, η έκδοση παραγωγής του I.D. θα λανσαριστεί παράλληλα με το Golf. Θα διαθέτει διάφορους ηλεκτρικούς κινητήρες, αλλά και μικρότερες ή ισχυρότερες μπαταρίες, που θα μεταβάλουν την αυτονομία.
Αυτος ο τελεμες ειναι ο φορεας της διαφορετικοτητας και ο λογος για να αναφερεται σαν οπλο επαναστασης απο πλευρας του group????
Με τι δηλαδη θα το κανει αυτο....την μορφη του που ειναι αστεια....την τεχνολογια του που δεν εχει κατι το φοβερο....η την συνεχιζομενη λογοδιαρροια των γερμανων που αρεσκονται στα μεγαλα λογια κανοντας το αδυνατο δυνατο να μας δειξουν το οικολογικο τους προφιλ στην προσπαθεια να ξεχασει ο κοσμος το παγκοσμιας εκτασης σκανδαλο που ακομα καει την γουνα τους με το παραποιημενο λογισμικο και της απιστευτες ψευτιες τους σε εκμπομπες ρυπων και καταναλωσης?
Στο παρισι παρουσιαστηκαν δεκαδες πραγματικα ομορφα διαφορετικα και υποσχομενα υψηλη τεχνολογια μοντελα οπως τα renault trezor-citroen cxperience-lexus ux που δεν κραζουν ομως για αυτα της ανοησιες του group οι κατασκευαστες τους και διπλα τους αυτο το στρογγυλο κουτι ειναι απαραδεκτο!
Στα λογια ειναι ευκολη οι γερμανοι,στην πραξη να δουμε τι θα κανει η μελιτζανα τους...μην βαζετε το καρο εμπρος απο το αλογο παλι γιατι θα φατε τα μουτρα σας!!
Αυτος ο τελεμες ειναι ο φορεας της διαφορετικοτητας και ο λογος για να αναφερεται σαν οπλο επαναστασης απο πλευρας του group???? Με τι δηλαδη θα το κανει αυτο....την μορφη του που ειναι αστεια....την τεχνολογια του που δεν εχει κατι το φοβερο....η την συνεχιζομενη λογοδιαρροια των γερμανων που αρεσκονται στα μεγαλα λογια κανοντας το αδυνατο δυνατο να μας δειξουν το οικολογικο τους προφιλ στην προσπαθεια να ξεχασει ο κοσμος το παγκοσμιας εκτασης σκανδαλο που ακομα καει την γουνα τους με το παραποιημενο λογισμικο και της απιστευτες ψευτιες τους σε εκμπομπες ρυπων και καταναλωσης? Στο παρισι παρουσιαστηκαν δεκαδες πραγματικα ομορφα διαφορετικα και υποσχομενα υψηλη τεχνολογια μοντελα οπως τα renault trezor-citroen cxperience-lexus ux που δεν κραζουν ομως για αυτα της ανοησιες του group οι κατασκευαστες τους και διπλα τους αυτο το στρογγυλο κουτι ειναι απαραδεκτο! Στα λογια ειναι ευκολη οι γερμανοι,στην πραξη να δουμε τι θα κανει η μελιτζανα τους...μην βαζετε το καρο εμπρος απο το αλογο παλι γιατι θα φατε τα μουτρα σας!!