ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σε «κλειστές διαδρομές» το Passat γέρνει σε λογικές ποσότητες και κρύβει περίτεχνα το μέγεθός του, αλλά περιθώρια για ρυθμίσεις δεν υπάρχουν.

Στο δρόμο: Ανάλαφρος ταξιδευτής

82.061 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/5/2015

Βασισμένο πάνω στην πλατφόρμα MQB, το VW Passat ωφελείται από την ελάφρυνση του βάρους του για να δείξει έναν allegro χαρακτήρα στην οδήγησή του. Το πετρελαιοκίνητο Passat με τον φορολογικά λογικό για την Ελλάδα 1,6 TDI στρίβει αποτελεσματικά με ασφάλεια και κορυφαία επίπεδα πρόσφυσης χάρη και στην πλειάδα των ηλεκτρονικών συστημάτων, που το συνοδεύουν στον στάνταρ ή προαιρετικό εξοπλισμό. Σε «κλειστές διαδρομές» το Passat γέρνει σε λογικές ποσότητες και κρύβει περίτεχνα το μέγεθός του, αλλά περιθώρια για ρυθμίσεις δεν υπάρχουν και ούτε παρουσιάζει το οδηγικό ενδιαφέρον του Ford Mondeo. Ο τυπικός υποστροφικός χαρακτήρας στο όριο είναι μονόδρομος.
Στις ανοιχτές καμπές στρίβει με ευκολία ακόμα και όταν το κοντέρ δείχνει «τρελά» νούμερα, ενώ η ποιότητα κύλισης είναι υψηλή με σωστή απόσβεση από την ανάρτηση και χαμηλό αεροδυναμικό θόρυβο. Από την άλλη, σε πιο χαμηλές ταχύτητες κάποιες κακοτεχνίες δεν περνούν απαρατήρητες. Τα φρένα όμως σε κάθε περίπτωση είναι κορυφαία, τόσο σε αίσθηση, όσο και σε απόδοση.

 
  • loukia

    ΜΠΡΑΒΟ VW, άντε και 150 άλογα πετρελαιοκίνητα και τα μυαλά στο μπλάντερ!!!!!!!!!!!!!!Καινοτόμο όχημα, που ας περιμένουμε να δούμε την συχνότητα και την ποσότητα των βλαβών, όπως επίσης και το πόσο κοστίζουν όλα αυτά!!!!!!!!!!!Δεν είναι τυχαίο πως το tuv ΠΟΥ ΒΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ, κ.τ.λ. ειδικά σε πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό δίνει την vw και κάποιες άλλες εταιρείες στις πιο κάτω θέσεις και στις τελευταίες!!!!!!!Και δεν είναι αυτό το γεγονός συνεχώς τυχαίο!!!!!!!!!!!!!!!Άντε την πρώτη φορά να πεις ότι είναι τυχαίο γεγονός, άντετην δεύτερη να πεις ότι είναι σύμπτωση, Ε ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΕΜΟΣ.-

      45
  • Τακαρος

    Ερώτηση παρακαλώ: Το νέο Πασσάτ που δοκιμάσατε, σβήνει ή δεν σβήνει εν κινήσει σαν το αμαρτωλό Polo;;;; Ναι είναι πολυτελές αμάξι, αλλά φοβάμαι να το πάρω αν και δεν είχα ποτέ vw στη ζωή μου. Μετά από τόσες βρισιές για τον όμιλο vag και για τους tsi κινητήρες και ηλεκτρικά, εγώ θα παραμείνω δεμένος στο καβούκι μου..

      22
    • autotriti

      Απάντηση: O συγκεκριμένος κινητήρας δεν παρουσιάζει κάποια δυσλειτουργία.

        15
  • teo

    Το καινουργιο η το παλιο passat ειναι ρε παιδια, απο λιγο μακρια σιγουρα θα το μπερδεψεις. Πως τα καταφερνει αυτη η εταιρεια να φτιαχνει τοσο αδιαφορα σχεδιαστηκα αυτοκινητα ειναι αξιο απορειας, μπραβο τους

      23
  • elmariachi

    Θαύμα. Η VW κατάφερε να βγάλει από τον αρχαίο 1.6 TDI 120 άλογα τα.

      20
  • John

    Πριν από λίγες μέρες γύρισα από το εξωτερικό (Αυστρία Γερμανία......). Εκεί αγοράζουν πολλά, πάρα πολλά VW. Θέλω να πω ότι οι Ευρωπαίοι είναι ηλίθιοι ενώ εμείς οι Ελληνάρες πανέξυπνοι. Παιδιά κάπου κάνουμε λάθος. Έχω εμπειρία από TSI και έχω οδηγήσει αυτοκίνητα του group. Οι TSI ειδικά είναι εξαιρετικοί και δεν έχουν πρόβλημα. Και γενικότερα η VW βγάζει οχήματα με πολλά προτερήματα. Είναι βέβαια λίγο ακριβά κι αυτό εμποδίζει πολλούς να τα αποκτήσουν. Αυτό πιστεύω είναι καθοριστικός παράγοντας για πολλούς να λένε οτιδήποτε αρνητικό (ο Έλληνας άλλωστε ότι δεν ''φτάνει'' το κάνει κρεμαστάρι). Η φοβερή μας εξυπνάδα και το γεγονός ότι τα ξέρουμε ΟΛΑ χωρίς να έχουμε ΚΑΜΜΙΑ εμπειρία μας έφερε στην οικτρή κατάσταση που βρισκόμαστε. Σταματήστε να λέτε κάποιοι πράγματα που είναι εκτός πραγματικότητας.

      18
  • xaris

    Ερώτηση: Το αυτοκίνητο της φωτογραφίας έχει κάποιο ιδιαίτερο χρώμα (για να το ζητήσουμε στην αντιπροσωπία), έχει υποστεί κάποια ειδική επεξεργασία ή γυαλίζει από το πολύ γλείψιμο;;;

      18
  • christos290192

    Εγω το οδηγαω καθε μερα. Το αγορασα στην τιμή των 28000 € στην εκδοση highline. Το αμαξι δν ζοριζεται. Ειναι πολυ καλο. Σε καμια περιπτωση δν το μπερδευεις με τα προηγουμενα. Η αποδοση τ ειναι πολυ καλη και η τεχνολογία απίστευτη.

      13
  • oti_nanai

    Με τα ιδια χρηματα προτιμω το νεο mondeo, ακομα και στις βενζινοκινητες εκδοσεις, 1000 ecoboost κ.λ.π

      13
  • Ρέβας Βασίλης

    Αυτός είναι ο καλός ο κινητήρας? με 25 κιλά ροπή? Ως πότε θα σταματήσουν να τσιμπάνε οι Έλληνες σε Γερμανικές πατάτες? Για κοιτάξτε τους DCI της Renault, της Honda, της Fiat, τους νέους της Citroen. Οι Γερμανοί κάνουν πωλήσεις στα χαμηλά κυβικά με κινητήρες πετρελαίου της πλάκας, πουλάνε προϊόντα που δεν αξίζουν, με μίζες, διαπλοκή και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς κι εμείς συζητάμε για την υποτιθέμενη ποιότητα κατασκευής του Passat. Ενός αυτοκινήτου που διαχρονικά χαρακτηρίζεται μπαουλοντίβανο με ρόδες. Ε μα πιά....

      11
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΠΟ 150 ΙΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΩ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΥΨΗΛΟ ΑΠΟΒΑΡΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΙΚΤΟ ΒΑΡΟΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΤΟΝ 1.6 DIESEL ΘΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΕΛΞΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΧΟΣΠΙΤΟ. ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΤΟ ΤΟΥΟΤΑ AVENSIS ΛΟΓΩ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ.

      8
  • John

    ΓΕΡΜΑΝΟΤΡΑΦΗΣ????????????????????????? Αγαπητέ φίλε γερμανικά αυτοκίνητα αγοράζουν και στις ΗΠΑ. Και μάλιστα τα έχουν σε ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ. Και οι ΗΠΑ δορυφόροι της Γερμανίας είναι?????? Όταν οδηγήσεις καλό γερμανικό αυτοκίνητο θα αλλάξεις γνώμη και θα πάψεις να λες ανοησίες και να μπλέκεις την πολιτική με τα αυτοκίνητα (για να μην πω τίποτε άλλο). Γιατί σίγουρα δεν είχες την ευκαιρία. Αυτό είναι ΣΙΓΟΥΡΟ.

      7
  • Ρέβας Βασίλης

    Τι δουλειά έχουν οι TSI κινητήρες της VW με τους TDI που περιγράφω εγώ. Αλλά όταν ένας Γερμανοτραφής θέλει να γράψει κάτι υπέρ της Γερμανίας, αρχίζει και μπουρδολογεί. Όταν χρειάστηκε να πουλήσει η SIEMENS στην Ελλάδα, έπεσαν μίζες. Όταν το ελληνικό δημόσιο προμηθεύτηκε κρατικά αυτοκίνητα (BMW, MERCEDES, AUDI) έπεσαν μίζες. Όταν το Ελληνικό δημόσιο προμηθεύτηκε φορτηγά MAN για τις ανάγκες των Νομαρχιών (τότε) έπεσαν μίζες. Αυτά έγραψα προηγούμενα και όχι για τους κινητήρες TSI. Τώρα αν θεωρεί κανείς έναν κινητήρα TDI 1.6 με 25 κιλά ροπή, με γειά του με χαρά του. Εξ΄ άλλου τις πατάτες ο Καποδίστριας στην Ελλάδα από την Γερμανία τις έφερε. Καληνύχτα και περαστικά

      6
  • MANOLIS

    1.Τελικά το σβήσιμο του κινητήρα στις χαμηλές στροφές είναι δυσλειτουργία ή ιδιαιτερότητα?? Έχω διαβάσει όλα τα σχετικά άρθρα αλλά ακόμη ασφαλές συμπέρασμα δεν έχω βγάλει... 2.Η πραγματική κατανάλωση του κινητήρα του πασάτ έχει μετρηθεί από εσάς? Πόση είναι? Δε δίνετε ξεκάθαρη απάντηση, λέτε μόνο ότι 5,8 λίτρα είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα... Ποιά είναι τελικά η πραγματικότητα?

      6
  • Ρέβας Βασίλειος

    Συμφωνώ με τον φίλο αλλά στο σημείο που λέει (ειδικα οταν υπαρχει moter 1.6l 120hp 300Nm) έχω να του επισημάνω τα και τα νέα μοτέρ της HONDA (1.6 / 160hp / 35.7 Nm) και της RENAULT με τα ίδια χαρακτηριστικά. Με λίγα λόγια όλα τα DIESEL μέχρι 1.6 όλων των εταιρειών είναι καλύτερα από τις Γερμανικές πατάτες της VW. Και αν το ψάξει κανείς και δει τα νέα κινητήρια σύνολα της VOLVO (τα E-DRIVE) θα καταλάβει τι πάει να πει βενζινοκινητήρας και πετρελαιοκινητήρας. Εξ΄ άλλου εμείς οι παλιότεροι πάντα μιλάγαμε για Γερμανικά άλογα, δηλαδή ψοφίμια.

      5
  • Ρέβας Βασίλειος

    Φυσικά και στις ΗΠΑ αγοράζουν και Γερμανικά αυτοκίνητα. Όπως αγοράζουν και FORD και FCA (πλέον) και Γιαπωνέζικα και Κορεάτικα. Μάθε όμως ότι φέτος η VW είχε καθίζηση στις ΗΠΑ. Στο παρελθόν (σχετικά με το αν έχω οδηγήσει Γερμανικά αυτοκίνητα) ήμουν κάτοχος ενός PASSAT των 100hp (ντιβανοκασέλα με ρόδες) το οποίο και άλλαξα μετά από 6 μήνες χάνοντας μάλιστα χρήματα. Από σπόντα επίσης ήμουν για 2 χρόνια κάτοχος ενός Α4 (1.8 turbo των 120 Hp). Ένα μέτριο προς καλό αυτοκίνητο, το οποίο στο 4μηνο παρουσίασε βλάβη ο γρύλλος του παραθύρου του οδηγού και στο 7μηνο κάηκε (ναι κάηκε) ο κλιματισμός. άλλο πρόβλημα είναι γεγονός πως δεν παρουσίασε. Βέβαια καμία σύγκριση με το Passat. Όσο για το αν λέω ανοησίες, προσπάθησα να εξηγήσω ότι για καθιερωθεί η Γερμανική βιομηχανία, απαραίτητα γρανάζια ήταν 1) Η Αμερικάνικη βοήθεια και η διαγραφή των χρεών και 2) Το λάδωμα, η μίζα, πράγμα το οποίο προβλεπόταν και στους ισολογισμούς των εταιρειών με την ονομασία λοιπές δαπάνες όπου ανάλογα με τον κύκλο εργασιών υπήρχε και το αντίστοιχο κονδύλι για μίζες. Είναι γνωστό άλλωστε τι έχουν πληρώσει σαν πρόστιμα (SIEMENS και όχι μόνο) γνωστές Γερμανικές βιομηχανικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο. Όσο για το αν μπλέκω την πολιτική με τα αυτοκίνητα, προσπάθησε να ξεμπλέξεις τους FSI κινητήρες από τους TDI, προσπάθησε να είσαι αντικειμενικός, βάλε σε μία τάξη το μυαλό σου και τα ξαναλέμε.

      4
  • Θανάσης

    Η σχεδίαση του ειναι για σεμινάριο.η αξιοπιστια να ειναι τουλαχιστον καλύτερη,γιατι οι ανθρωποι που το επιλέγουν ( δεν θα σχολιάσω τα κριτήρια τους που για εμενα ειναι οτι ναναι)βάζουν παιδια μεσα και ειναι κριμα για τον θεό επειδη καποιος θεωρεί καταξίωση (ΗΜΑΡΤΟΝ) να αγοράζει vw να ταλαιπωρεί την οικογενεια

      4
  • Ρέβας Βασίλης

    Και για του λόγου το αληθές και σαν συνέχεια αυτών που έγραφα για τις Γερμανικές βιομηχανίες...... "Σύμφωνα με ανακοίνωση της Υπηρεσίας Προστασίας του Περιβάλλοντος (EPA, Environmental Protection Agency) των ΗΠΑ, περίπου 500.000 οχήματα VW diesel που πωλήθηκαν στη χώρα από το 2009, διέθεταν ένα λογισμικό που ξεγελούσε τις συσκευές μέτρησης, μειώνοντας την ισχύ των κινητήρων και τους εκπεμπόμενους ρύπους έτσι ώστε να καλύπτουν τις αυστηρές προδιαγραφές της πολιτείας της Καλιφόρνια. Η κατηγορία των αμερικανικών αρχών εστιάζεται κυρίως στις εκπομπές των οξειδίων του αζώτου (ΝοΧ), οι οποίες σε πραγματικές συνθήκες λειτουργίας των κινητήρων της VW ήταν έως και 40 φορές περισσότερες. Σύμφωνα με την εκπρόσωπο της Υπηρεσίας Προστασίας του Περιβάλλοντος Σίνθια Ζιλ, «η χρήση τρόπων παραποίησης της μέτρησης των ρύπων του κινητήρα είναι παράνομη και απειλητική για τη δημόσια υγεία».

      3
  • fotis

    Ξεχνας κατι φιλε John. Στο εξωτερικο και ειδικα στη Γερμανια, μπορει να αγοραζουν τρελα vw, αλλα εκει τα κρατανε συνηθως 4-5 χρονια το πολυ και τα στελνουν μετα σε μπανανιες, τυπου Ελλαδας. Εδω τα παντρευομαστε,και ακομα χειροτερα τωρα λογω κρισης, θα τα παρουμε στον ταφο μας. Οποτε Ιαπωνια-Κορεα,για να ζεις χωρις προβληματα και αγχος.

      3
  • Ρέβας Βασίλειος

    Βαπόρι και μάλιστα από τα παλιά. Αυτά που έκαναν τη διαδρομή Ρίο-Αντίριο

      3
  • anestak0s_TS

    Ναι φιλε μου, δικιο εχεις, ολοι οι δορυφοροι της Γερμανιας αγοραζουν γερμανικα προιοντα! 1αυτο δεν σημαινει πως αξιζουν τα λεφτα τους( ειδικα οταν υπαρχει moter 1.6l 120hp 300Nm) 2( και σημαντικοτερο) στο εξωτερικο που πηγαις κ αγοραζουν τετια αμαξια και ειναι εξυπνοι, ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΑΜΑΞΙΑ ΓΙΑ !!! 5 !!! ΧΡΟΝΙΑ!!!

      3
  • Ρέβας Βασίλειος

    Τι δουλειά έχουν οι TSI κινητήρες της VW με τους TDI που περιγράφω εγώ. Αλλά όταν ένας Γερμανοτραφής θέλει να γράψει κάτι υπέρ της Γερμανίας, αρχίζει και μπουρδολογεί. Όταν χρειάστηκε να πουλήσει η SIEMENS στην Ελλάδα, έπεσαν μίζες. Όταν το ελληνικό δημόσιο προμηθεύτηκε κρατικά αυτοκίνητα (BMW, MERCEDES, AUDI) έπεσαν μίζες. Όταν το Ελληνικό δημόσιο προμηθεύτηκε φορτηγά MAN για τις ανάγκες των Νομαρχιών (τότε) έπεσαν μίζες. Αυτά έγραψα προηγούμενα και όχι για τους κινητήρες TSI. Τώρα αν θεωρεί κανείς έναν κινητήρα TDI 1.6 με 25 κιλά ροπή, με γειά του με χαρά του. Εξ΄ άλλου τις πατάτες ο Καποδίστριας στην Ελλάδα από την Γερμανία τις έφερε. Καληνύχτα και περαστικά

      2
  • Τακαρος

    Οκ, Ευχαριστώ πολύ autotriti. Καλή δύναμη!!

      2