4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το Passat GTE καταφέρνει να "καταπίνει" χιλιόμετρα, όχι όμως και καύσιμο!
Test: VW Passat GTE
24.729 Επισκέψεις στο άρθρο (11/9/2016)
Η επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση του VW Passat ακόμη και όταν δεν κινείται αμιγώς ηλεκτρικά έχει τόσο χαμηλή κατανάλωση, που σου μπαίνουν ιδέες για τη μη σωστή λειτουργία του δείκτη βενζίνης. Φυσικά στο τέλος αποδεικνύεται πως όλα δουλεύουν «ρολόι» και απλά καίει… σχεδόν τίποτα.
What is new
Υβριδικό Passat, που μπαίνει και στην πρίζα
Με 218 άλογα
Καίει 6,1 λτ./100 χλμ.
Έως 44 χλμ. με μηδενική κατανάλωση
Με 47.650 ευρώ
Tο VW Passat GTE είναι ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό αυτοκίνητο με 1,4 TSI κινητήρα βενζίνης (156 ίππων εδώ), που συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα 115 ίππων. Ο τελευταίος είναι τοποθετημένος ανάμεσα στον σφόνδυλο και σε ένα ειδικά τροποποιημένο 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. O ηλεκτροκινητήρας μπορεί να επικουρεί το έργο του βενζινοκινητήρα, αλλά μπορεί να κινεί και αμιγώς ηλεκτρικά (μέχρι 130 χλμ./ώρα ταχύτητα χωρίς απότομο πάτημα του γκαζιού και θεωρητικά μέχρι την απόσταση των 50 χλμ.) το Passat με μηδενική κατανάλωση βενζίνης και ανάλογες εκπομπές CO2. Σαν αποτέλεσμα, η VW υπόσχεται για το πιο «πράσινο» Passat μέση κατανάλωση 1,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 39 γρ./χλμ.
Διακριτικά διαφορετικό
Με εξαίρεση την απόλυτα διακριτική λεπτή μπλε γραμμή πάνω από τη μάσκα με τις 3 οριζόντιες χρωμιωμένες γρύλιες, τα επίσης μπλε λογότυπα «GTE» και τα χαρακτηριστικά LED φώτα ημέρας σε σχήμα «C», το υβριδικό Passat δεν διαφέρει και πολύ από τις συμβατικές εκδόσεις της νέας γενιάς του. Διατηρεί φυσικά τις πληθωρικές του διαστάσεις, ενώ την παρουσία του τονίζουν οι στάνταρ τροχοί 18 ιντσών με ελαστικά 235/45. Στο δεξί μέρος της μάσκας, αν πιέσεις ελαφρά όταν το αυτοκίνητο είναι ξεκλείδωτο, ανοίγει ένα μικρό παραθυράκι πίσω από το οποίο υπάρχει η υποδοχή για το καλώδιο φόρτισης της μπαταρίας των 9,9 kWh, που είναι τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα. Η φόρτιση διαρκεί 4 ώρες και 15 λεπτά σε απλή οικιακή πρίζα ή 2 ώρες και 30 λεπτά σε ταχυφορτιστή τοίχου (wallbox).
High-tech, πλούσια εξοπλισμένο, αλλά και με 47.650 ευρώ
Το VW Passat GTE δεν είναι φθηνό. Απεναντίας είναι το ακριβότερο στη γκάμα του μοντέλου με 47.650 ευρώ για την σεντάν έκδοση και με 48.900 ευρώ για την στέισον βάγκον έκδοση, που είναι επίσης διαθέσιμη. Από εκεί και πέρα βέβαια, το Passat προσφέρει ένα υπερπλήρες πακέτο εξοπλισμού ανέσεων και συστημάτων ασφάλειας (ενεργητικής και παθητικής), καθώς και ένα super high-tech υπόβαθρο, που εξασφαλίζει την χαμηλότερη κατανάλωση στη γκάμα και το οικολογικό προφίλ, που κάποιοι θα πληρώσουν από άποψη.
Η πρίζα φόρτισης είναι κρυμμένη στην εμπρός μάσκα. Η φόρτιση διαρκεί 4:15.
Αντε παλι μεσημεριατικα θα κανουμε καινουργιο σηκωτι απο τα γελια....48 χιλιαρικα ρε ανθρωποι του θεου για αυτοκινητο του λαου,για vw,για τον συνταξιουχο των συνεργειων,την γνωστη λαδιερα??? Σταματηστε τα βαρια groupo-γερμανοι γιατι πειραζουν!! Αναζητειτε θυμα που θα φεσωθει για τον ασχημο κουβα του group...παρακαλω θα τηρηθει σειρα προτεραιοτητας για τους εξυπνους που τους χτυπησε πετρια και τα εχουν παρα 99....100...ο germanotsolias εφτασε βλεπω κιολας πρωτος πρωτος....χαχαχα!!
Παιδιά εκεί στο autotriti,πέστε στον αρχισυντάκτη να μην τα βάζει τόσο απότομα τα θέματα του γκρούπο-λαδιέρας και μας πιάνει σύγκρυο με τα 48000 χιλιάρικα που ζητάνε.Ερώτηση στο περιοδικό σας,αν κάπoιος από εσάς εκεί μέσα έχει και του περισσεύουν 48000 μιας και είσαστε super οπαδοί της vw το αγοράζατε αυτό το αμάξι;επαναλαμβάνω ότι δεν έχετε οικονομικό πρόβλημα και σας περισσεύουν.γιατί το 101% από εμάς αν τα είχαμε ξέρουμε τις 2-3 μάρκες που παίζουν και τι θα παίρναμε.
Λοιποοοόν!Και 1400 κυβικά ή τραγιασκα (πατημένο κρουασάν) και 50 χιλιαρικακια...και το σπουδαιότερο 1,5 λίτρα στα 100 με.... 18άρες ζάντες παρακαλώ.. λοιπόν αύριο πρωί-πρωί με τις πιτζάμες πετάω το παπακι μου το ταλαίπωρο που καίει 3-4λιτρα στα 100 και πάω να πιάσω σειρά(φαντάζομαι θα σπρώχνονται) να πάρω κάνα δυο πασατ αυτά τα καλά με το 1,5 λίτρο κατανάλωση
Άλλο ένα άριστο αυτοκίνητο από την τέλεια VW. Με τέτοια σουπεραυτοκίνητα οι άλλες εταιρείες να κλείνουν σιγά σιγά
Καταναλωση δοκιμης μας λεει 5,9λιτρα. Και γιατι να μην παρεις το πετρελαιο με την ιδια καταναλωση με τα μισα λεφτα και φθηνοτερο καυσιμο ανα λιτρο?????? Απατη!!!
47000ευρω??????χαχαχαχαχαχα τυλιξτε μου 4 κομματια.Ακομα και αν εισαι διανοητικα καθυστερημενος σιγουρα δεν τα δινεις αυτα τα λεφτα για VW
Οι άλλοι στην ανατολή εξελίσσουν - κυκλοφορούν οχήματα FCV. Τα οποία δεν μοιάζουν με κανένα άλλο αυτοκίνητο που κατασκευάζουν. Οι λουκάνικαδες συνεχίζουν σε άλλο κόσμο. Θα σας "πω" ένα μυστικό, η αγαπημένη σας εταιρία εκτός από φωτοτυπίες παράγει και λουκάνικα αν δεν το ξέρετε. Αλλά από ότι κατάλαβα δεν έχουν καμία σχέση τα στάνταρ για τα λουκάνικα με των αυτοκινήτων. Μάθαμε αν υπήρξε θέμα πχιότητας με τα λουκάνικα της Κουβάγκεν;;;;;;;;;;;;;;; :D
Διαβάζω άρθρα για τα υβριδικά αυτοκίνητα και μου αρέσει , η έκφραση να κινείσαι καθημερινά χωρίς έξοδα , όμως κανένας δεν έχει αναφέρει τον χρόνο ζωής από τις μπαταρίες, το κόστος αντικατάστασης, όταν μια απλή μπαταρία έχει πάνω από 50 ευρώ και το καθημερινό κόστος φόρτισης όταν όλοι γνωρίζουμε που έχουν φτάσει οι λογαριασμοί της ΔΕΗ. Γιατί δεν ήμαστε όλοι Γερμανοί να μπορούμε να τα αλλάζουμε κάθε δυο χρόνια .
Για να μιλας για λεφτα πρεπει να συγκρινεις με κατι αντιστοιχο στην ιδια κατηγορια. Επιλογες για αλλο καυσιμο εχεις. Δεν ηρθε κανεις με πιστολι να σου πει να το παρεις. Αν θες πετρελαιο παιρνεις πετρελαιο. Αλλα εδω ειναι αλλο αυτοκινητο. Μπορεις καθημερινα να κινεισαι χωρις εξοδα και σε μικτη καταναλωση να εχεις χαμηλα εξοδα. Αμα θες παιρνεις κι ενα μεταχειρισμενο σαξο και τη δουλεια σου την κανεις. Αλλα αλλο το σαξο κι αλλο το υβριδικο σενταν. Πριν ξεστομισετε κατι μπορειτε να σκεφτειτε και λιγο. Τσαμπα ειναι.
Υβριδικο σενταν με 220 αλογα πολυτελες και τα 47000 ειναι πολλα;
Δε πανε πουθενα τα υβριδικα ετσι,μιας που ειναι πολυ πιο βαρια και πανακριβα. Ισως η ιδεα της Mazda ειναι καλη,που βαζει για θερμικο εναν 300 κυβικων αν θυμαμαι,αλλα ειναι βανκελ,οποτε θα σου καιει λαδακι.
Στο κόστος των € 47.650 αν κάποιος αγοραστής το πάρει συμπεριλαμβάνεται και μέρος των δις προστίμων που θα δώσει ο θίασος τον οποίο εσείς αποκαλείτε VW Goup σε Αμερική και Ευρώπη; " Δύο γερμανικά κρατίδια, αυτά της Βάδης-Βυρτεμβέργης και της Έσσης ανακοίνωσαν ότι πως θα κινηθούν νομικά κατά της Volkswagen, για τη ζημία που υπέστησαν από το σκάνδαλο παραποίησης των εκπομπών ρύπων, μιας και η τιμή της μετοχής της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας της Ευρώπης, κατακρημνίστηκε μετά την αποκάλυψη της εξαπάτησης από τις ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο του 2015, πλήττοντας τα κρατικά ταμεία και τα συνταξιοδοτικά ταμεία των γερμανικών κρατιδίων. Ο υπουργός Οικονομικών της Έσσης, Τόμας Σάφερ ανέφερε σε ανακοίνωση ότι η υποχώρηση της τιμής της VW είχε κοστίσει στο κρατίδιο περίπου 3,9 εκατ. ευρώ. Η Βάδη-Βυρτεμβέργη είπε επίσης ότι θα προσφύγει κατά της εταιρίας, εκτιμώντας τη ζημία που υπέστη γύρω στα 400.000 ευρώ. Το κρατικό συνταξιοδοτικό ταμείο των δημοσίων υπαλλήλων στη Βαυαρία, ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα, ότι έχασε έως 700.000 ευρώ μετά τη βουτιά των μετοχών της VW, προσθέτοντας ότι σχεδιάζει να καταθέσει την προσφυγή του τον Σεπτέμβριο στο περιφερειακό δικαστήριο του Μπραουνσβάιγκ κοντά στα κεντρικά γραφεία της VW στο Βόλφσμπουργκ. Εκπρόσωπος του δικαστηρίου του Μπραουνσβάιγκ δήλωσε ότι μέχρι στιγμής έχουν κατατεθεί περίπου 450 αγωγές ".
1,5 Liter στα 100 χλμ αυτό το κατασκεύασμα το πασάτ ούτε .....φορτωμένο στο τρένο ...τα πιάνει..