2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Στο μικροσκόπιο του AutoΤρίτη μπήκε η βασική έκδοση του νέου VW Tiguan με τον TSI χωρητικότητας 1,4 λτ. απόδοσης 125 ίππων.
Test: VW Tiguan 1,4 TSI
46.501 Επισκέψεις στο άρθρο (20/12/2016)
Δοκιμάζουμε την αρχική έκδοση του νέου VW Tiguan με τον 1,4 TSI βενζινοκινητήρα των 125 ίππων, που αποδεικνύεται γερή βάση για το νέο μοντέλο, αφού και γκάζι έχει, και είναι η πιο οικονομική που μπορείς να αποκτήσεις.
Whats new
- 2η γενιά Tiguan
- 1,4 turbo βενζίνη με 125 άλογα
- Καίει 8,9 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει 27.300 ευρώ
Εξαιρετική ποιότητα κύλισης, χαμηλά επίπεδα θορύβου και αυξημένα όρια πρόσφυσης χαρακτηρίζουν την οδική συμπεριφορά του νέου VW Tiguan.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
+ Ποιότητα κύλισης, premium κατασκευή- Τιμή, συγκρατημένη σχεδίαση
Η δεύτερη γενιά VW Tiguan έχει ένα σαφώς πιο δύσκολο έργο να αντιμετωπίσει σε σχέση με την πρώτη. Γιατί πριν οκτώ χρόνια ο ανταγωνισμός ήταν μικρότερος και λιγότερο δυνατός, πλέον, όμως, με τα SUV να αποτελούν τη δημοφιλέστερη κατηγορία στην Ευρώπη, ο δρόμος για την κορυφή δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα. Αυτό, φυσικά, το γνωρίζουν εκεί στη Volkswagen και για το λόγο αυτό έχουν εφοδιάσει το νέο τους SUV με ό,τι καλύτερο μπορούσαν. Για παράδειγμα το νέο Tiguan πατάει πάνω στην πλατφόρμα MQB, διαθέτει προηγμένες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας, ενώ από το πρώτο άνοιγμα της πόρτας καθιστά σαφές πως έχει και έναν premium προσανατολισμό. Στην προκειμένη περίπτωση δοκιμάζουμε την εισαγωγική έκδοση με τον 1,4 TSΙ βενζινοκινητήρα των 125 ίππων, η οποία είναι και η φθηνότερη στη γκάμα.
Από 27.300 ευρώ
Το VW Tiguan της δοκιμής είναι το φθηνότερο στην γκάμα. Κοστίζει 27.300 ευρώ, δηλαδή η τιμή του είναι σχετικά αυξημένη. Από την άλλη, όμως, μπορεί να δικαιολογηθεί, γιατί έχει πιο premium ύφος σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Θα λέγαμε π.χ. πως κοιτάει περισσότερο προς την BMW X1 και λιγότερο προς το Nissan Qashqai. Όσον αφορά στην έκδοση Active της δοκιμής, αυτή είναι πλήρης από πλευράς βασικού εξοπλισμού.
Ετσι για να δωσουμε μια απαντηση οριστικη στο ερωτημα. Premium υφος και vw απλα δεν παει δεν υπαρχει ουτε μπορει κανεις να το φανταστει.Το ονομα της ειναι αυτοκινητο του λαου οποτε κανενας νοημων δεν θα την καταταξη στα κυριλε οχηματα οσο και αν τιμολογουν τα μετρια τους αυτοκινητα ακριβα για να το πετυχουν. Θυμομαστε την τραγικη αποτυχια του phaeton,οποτε τερμα τα ονειρα για τα μεγαλα σαλονια,το σημα της εχει αξια μονο στα μικρα-μεσαια και μονο εκει παρα πανω δεν παει οσο σπρωξιμο και να φαει. Οταν δε ερχεται σε ευθεια αντιπαρθεση με το nissan Qashqai τριβει τα ματια του με την επιτυχια του γιαπωνεζικου μοντελου το αντιστοιχο tiguan των γερμανων...και ακριβοτερο και ασχημο συντηρητικο εως γερικο στην οψη με την γνωστη μετρια αξιοπιστια οσο και να χαιδευεις τα δηθεν μαλακα πλαστικα του,αυτα ειναι γνωστα και παραμυθι ανωτερης αξιας του απλα δεν υφισταται οτι και να λενε. Απλα qashqai δεν θα γινει ποτε οσο και να το θελει!!!
Ωπα εχασα ιαπωνο-γερμανικη μαχη εδω? Για να τα χωσω κι εγω λιγο στους γερμανοφιλους Λαζαρους και Κολωνακιωτες κλπ φιλικα παντα. Λοιπον μεγαλα παιδια εσεις οπως κι εμεις καταλαβετε το οτι δεν ειναι οτι δεν εχουμε λεφτα να αγορασουμε γερμανικα! Στο παρελθον το καναμε και τα σκασαμε χοντρα μαλιστα και οχι μονο για το αυτοκινητο του λαου αλλα και για το αστερι! Και τωρα τα σκασαμε χοντρα και στα ιαπωνικα. Το συμπερασμα απο προσωπικη πειρα αλλα και απο συζητησεις με κατοχους γερμανικων ειναι οτι κανενας μας δεν θελει να τον πιανουν κοροιδο, ουτε να του χαλαει συχνα το αυτοκινητο, ουτε να του πιανουν τον πισινο στα σερβις. Οσοι συμφωνουν με τα παραπανω και ειναι ακομπλεξαριστοι πουλανε το γερμανικο τους και παιρνουν ιαπωνικο. Οσοι ομως ειναι κομπλεξικοι και εχουν λεφτα για πεταμα και βαζουν στη ζυγαρια περισσοτερο το φαινεσθαι απο την ουσια αγοραζουν γερμανικο και συνεχιζουν να εχουν την ψυχικη οδυνη του να εχεις ενα ζημιαρικο αυτοκινητο που την εζησα κι εγω στο παρελθον. Δεν υπαρχει δεν χαλαει γερμανικο γιατι παντα χαλαει. Ειναι νομος. Εσεις απλα αναφερεστε στο αν σας αφηνει στο δρομο και οχι στις αλλες πολλες βλαβες που εχουν αναφερθει και στην ερευνα του Autotriti που τις εχω διαβασει ολες μια προς μια.
Λαζαρε ειμαστε σε τελειως διαφορετικες συχνοτητες δυστυχως. Να σου επαναλαβω πως το vw ειναι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ αρα απευθυνεται σε μετρια πορτοφοαλια και χαμηλα επιπεδα...ειναι εν ολιγοις η dacia η το skoda της γερμανιας και τιποτα παρα πανω. Οτι εχει κανει πορεια καλη ειναι αποτελεσμα σκανδαλων και απατης που ειναι μαλιστα επαναλαβανομενη πολλες φορες λογω της ADAC που τα εσπρωχνε πολλαπλασιαζοντας ψηφους χιλιαδες φορες πανω,χρηματοδοτησεις σε ολους τους εντυπους και ηλεκτρονικους κυκλους και σε πολιτικα προσωπα. Ετσι πορευεται και συνεχιζει...αξια εχει μετρια ποιοτητα δραματικη οπως και μεταπωλητικη αξια,τεχνολογια dieselgate και σχεδιο για παππουδες. Ατυχεστατη η οποια αναφορα και συγκριση με lexus....ουτε για αστεια μην το ξανα πεις γιατι ειναι αστειο και ιεροσυλια. Τελος οπως εσυ δεν θα επερνες ουτε σαν δωρο γιαπωνεζικο ετσι και εγω απαξιω και θεωρω κατοτατου επιπεδου καθε τι γερμανικο που δουλευει τον πλανητη με πρωτα τα vw αξια μονο για αγορες αφρικης και ινδιας,δεκαρα τσακιστη δεν τους ακουμπαω...ισως ειναι καλα για μεταφορες πτηνων η χοιρινων,εκει παω πασο!!
@Λαζαρε η Lexus ειναι 100 χρονια μπροστα απ ολα τα γερμανικα κουτια οπως το Tiguan! Mη μου συγκρινεις πραγματα που δεν συγκρινονται ουτε με σφαιρες! Με τι θα συγκρινεις το Tiguan? Με το UX(εστω και σε consept ακομη)? Με το ΝΧ? Με τι? UX/NX δε συγκρινονται απλα, γιατι απλα, δεν ειναι κουβαδες με ροδες οπως ειναι το Tiguan! Οχι απλα συντηριτικο, υπεργερικο ειναι το "νεο" Tiguan! Ακομη και η προηγουμενη γενια του ηταν πιο φρεσκια απο τη νεα γενια που δειχνει περισσοτερο γερασμενη απο ποτε! Οσο για τα ιαπωνικα δε κλεβουν οπως τα γερμανικα! Οπως εσυ δε θα παρεις και δωρο ιαπωνικο αν στο εδιναν και εμενα και δωρο γερμανικο να μου εδιναν (που χαλαει κιολας) θα τους το χαριζα!!!
Sth Germania to tiguan me to X1, kai ta duo dilitra diesel 4x4 exoun akribws thn idia timh! Opote thn X1 sigoura koitaei kai oxi to polu fthnotero qasqai. Me th logikh tou Ellhna pantws einai monodromos to X1 logw shmatos apo th stigmh pou kostizoun akribws to idio. Oi germanoi omws den leitourgoun etsi.
Γιατί κόβεται σχόλια αναγνωστών;Σας θίξαμε την αγαπημένη σας εταιρεία μήπως;Δηλ τι θέλετε να λέμε ω! τι αξιόπιστη εταιρεία η vw δε σπάει δε χαλάει τι φτηνά αμαξάκια πουλάει 27500 χιλιαρικακια στη βασική έκδοση(άραγε στην καλή πόσο θάχει;) Κι όλα αυτά με ένα τέρας κινητήρα 1400cc(άραγε ο δίλιτρος στην καλή έκδοση πόσο νάχει),Δηλ σα να μου λέτε τράβα αγόρι μου πάρε μία καλή σουμπαρουκλα με 2500 cc boxer με αυτά τα χρήματα κι άσε τα πειράματα με τους αναξιόπιστους Γερμανούς...Ε, λοιπόν αυτό θα έκανα αν δεν ήμουν ... Ιθαγενής (τέλη κυκλοφορίας), βέβαια έχουν συμβάλλει και οι Γερμανοί στα μέγιστα της ιθαγένειάς μου κι ο νοων νοείτω...
Ο καθε πικραμένος κ στερημένος λεει περί Lexus, Dacia, αυτοκινητα του λαου, και Nissan... Ενας αχταρμας, απο ημιμάθεια, προσωπικά συμπλέγματα, και αρνητισμό. Κουβας το Tiguan λοιπον?? Παρα πολυ καλα!! Σαραβαλα γενικά τα VW?? Υπέροχα!! Καμια σχεση με πρεμιουμ τα νεα Tiguan - Passat?? Κανενα προβλημα! Τις ανοησίες εδω και 20 χρονια περι μαρκετινγκ, υπερτιμημένων, απατης, μαλακών πλαστικών, κτλ., ποτε θα τις σταματησεται?? Μεγαλα παιδιά είστε πια!! Αν δεν σας σηκωνει η τσεπη σας "Τιγκουαν" κανενα προβλημα, "Κασκαϊ" το οποιο ειναι κ πολυ καλό - ειναι γεγονός. Τα υπόλοιπα λογια, περι "ειναι για γερους" κ λοιπά άτοπα ειναι αποτέλεσμα κρυφού πόθου. Να κανουμε μια βολτα μήπως να δουμε αν κουνιουνται οι βαρκες? !!
λαζαρε εσυ που κρινεις τις πωλησεις απο την ελλαδιτσα σου και βλεπεις σε καθε γειτονια 2-3 golfακια να σου πω οτι στη δικη μου γειτονια λοιπον δεν εχει κανενα τι να κανουμε! δες τις πωλησεις της ρωσιας στη φωτο που ανεβασα να δω που ειναι το groupακι σου!!!
"Απλά qashqai δεν θα γινει ποτε οσο και να το θελει!!!" Αγαπητέ Πειραιώτη, βεβαίως και δεν θα γίνει ποτέ το Tiguan Qashqai επειδή είναι κλάσεις ανώτερο ποιοτικά. Έχω μπει σε πάρα πολλά αυτοκινητα, για να πάρω αυτοκίνητο έκανα 1 χρόνο έρευνα αγοράς (δεν είναι vw) και οφείλω να ομολογήσω ότι εάν δεν κατέληγα σ' αυτό που πήρα τα vw σίγουρα θα ήταν ψηλά στις επιλογές μου. Γιατί όπως και να το κάνουμε, όσο χάλια και να είναι η αξιοπιστία των vw, η ποιότητα και η αίσθηση που σου φέρνουν όταν τα οδηγάς αποπνέουν σχεδόν όσο premium χαρακτήρα έχουν τα audi-bmw-mercedes. Aυτό δεν μπορεί να το κάνει κάνενα παρεμφερές ιαπωνικό (στην προκειμένη το γαλλοϊαπωνικό qashqai (γιατι ιαπωνικό μόνο δεν είναι). Μόνο το lexus μπορεί να συγκριθεί με τις προαναφέρομενες premium μάρκες. Οπότε όσοι αντιπαθούν τα vw τόσο πολύ ας μην ασχολούνται καν μαζί τους και να τα αφήσουν γι' αυτούς που τα γουστάρουν. Εχω 2 αυτοκινητα του γκρουπ VAG (Seat και Αudi) Seat Ibiza 1.2 tsi dsg 2011 -AΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟ ΚΑΙ ΑΨΟΓΟ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ Audi A3 1.4. tfsi dsg 2013 - ΕΒΓΑΛΕ ΠΡΟΒΉΜΑΤΑ αλλά δεν θα τα άλλαζα με τίποτα, ειδικά το audi. Yπάρχουν ατομα που και δώρο να τους έδινες ιαπωνικό δεν θα παιρναν! και εγώ μέσα!
Πωλήσεις από Ρωσία!!!Και μας βάζεις πίνακα με τα Top 10 premium suv.Το τερματισες...
Φίλε πειραιώτη σε παώ πολύ για αυτά που λές και λέμε όλοι μας για τον ποιόν της vw,θα συμφωνήσω με τον Λάζαρο ότι το αμάξι είανι λαχείο,μηχανές είναι και μπορεί να σου χαλάσει ή όχι,αλλά αυτή η μεγάλη προπαγάνδα υπέρ του group vw δεν έχει ξαναγίνει στην Ευρώπη και στην Ελλάδα και τον λόγο φυσικά τον ξέρουμε όλοι.Το να δείς σε μια γειτονιά 2-3 αμάξια vw άλλο τόσο βλέπεις και OPEL -TOYOTA-NISSAN κτλ,από εκεί και πέρα ο γερμανός μπορεί και παίρνει vw γιατί είναι δικό του αμάξι παραγωγής και φυσικά έχει άλλη αγοραστική δύναμη,το θέμα ήταν να είανι σοβαρή και τίμια εταιρεία χωρίς αυτά τα σκάνδαλα που ακόμα ποιεί την νήσσαν,και όταν μπαίνεις στην αντιπροσωπεία σε βλέπουν με ύφος χιλίων καρδιναλίωνπου δεν γίνεται αυτό ούτε στην ROLLS ROYCES ήμαρτον πια,εγώ το 2004 που πήγα να κοιτάξω το τότε golf με τον fsi κινητήρα που έβγαινε και αποδεδειγμένα ήταν πολύ καλός χωρίς προβλήματα στην αντιπροσωπεία στον Αλιμο στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης ούτε καλά καλά σημασία δεν μου έδωσαν,και όταν ρώτησα να σας δώσω προκαταβολή τόσο μου είαπν θα περιμένω 6 μήνες να έρθει το αμάξι και θα υποστώ και την όποια επιβάρυνση πάρει πάνω η τιμή του,τι λές ρε ταγάρι του λέω σου κλέινω το αμάξι και θα πληρώσω και παραπάνω,που το είδατε αυτό γραμμένο και σηκώθηκα και έφυγα,οι αλητήριοι και μην το σβήσετε στο περιοδικό,μου πουλούσαν και εξυπνάδα,και ύστερα αναρωτιούντι γιατί τους βρίζουν,και να μην πώ φίλος στην κεντρική αντιπροσωπεία που είανι μηχανικός τι βλέπει κάθε μέρα με τα ¨αξιόπιστα αμάξια" του group vw.Ελπίζω να το περάσει το περιοδικό.
Αγαπητή Πειραιώτη και Γιάννη, τότε αγοράστε Lexus, Toyota και οτίδηποτε άλλο ιαπωνικό και αφήστε τα γερμανικά γερασμένα κουτιά για όποιον γουστάρει. Στο κάτω κάτω όλοι είναι τόσο βλάκες για να αγοράζουν vw? Kάθε γειτονιά και 2-3 golf. Όλοι τρώνε κουτόχορτο? Ναι, έχουν τα προβλήματά τους, δεν αντιλέγουμε, αλλά τόσα εκατομμύρια που τα εμπιστεύονται είναι κορόιδα? Εσείς πάρτε Lexus, nissan, toyota, honda κλπ να χετε το κεφάλι σας ήσυχο. Και το ήσυχο σε πολλά μα πολλά εισαγωγικά. Δεν πήρε το αυτί σας για κάτι νισσάν μίκρα που όλο χαλάνε? 3 γνωστοί έχουν το νισσάν μίκρα. Και τα 3 έβγαλαν σοβαρά προβλήματα με κιβώτιο ταχυτήτων και μόνιμα αναμμένη την ένδειξη check engine. Άρα να μην τα ισοπεδώνουμε όλα, μηχανές είναι, μπορεί να χαλάσουν. το αυτοκίνητο είναι σαν λαχείο. Φίλη μου είχε Ιbiza van ντίζελ και έφτασε 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα (και αν θέλετε το πιστεύετε). το επόμενο ibiza van που πήρε είχε προβληματάκια. Ο ξαδελφός μου αουντι α3 από το 2008 με κανένα απολύτως πρόβλημα. εμένα α3 του 2013 με προβλήματα. όλα είναι θέμα τύχης και προσωπικών επιλογών