Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά
Ο 1,4 TSI των 125 ίππων έχει ένα βαρύ φορτίο να κουβαλήσει, αλλά τελικά τα καταφέρνει παραπάνω από αξιοπρεπώς. Καίει όμως όταν πιέζεται.

Ο 1,4 TSI των 125 ίππων έχει ένα βαρύ φορτίο να κουβαλήσει, αλλά τελικά τα καταφέρνει παραπάνω από αξιοπρεπώς. Καίει όμως όταν πιέζεται.

Κινητήρας: Βασικός, αλλά καλός

46.201 Επισκέψεις στο άρθρο (20/12/2016)

Ο 1,4 TSI βενζινοκινητήρας του Tiguan της δοκιμής είναι ο βασικός της γκάμας. Αποδίδει 125 άλογα στις 5.000 σ.α.λ. και 200 Nm ροπής, τα οποία είναι διαθέσιμα από χαμηλά και για μεγάλο εύρος στροφών, συγκεκριμένα από τις 1.400 έως τις 4.000 σ.α.λ. Ενώ μάλιστα θα περίμενε κανείς πως είναι οριακός και ότι έχει ένα δύσκολο φορτίο να κουβαλήσει, τελικά στην πράξη αποδεικνύεται παραπάνω από ικανοποιητικός. Το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 10,7 δλ., ενώ καλές κρίνονται και οι ρεπρίζ. Βέβαια, αν το φορτώσεις παραπάνω, με επιβάτες και αποσκευές, τότε τις γρήγορες προσπεράσεις στην εθνική θα πρέπει να τις ξεχάσεις, ενώ και η κατανάλωση θα αυξηθεί. Τέλος, αναφορικά με την κατανάλωσή του σε καθημερινή χρήση, στην επιλογή Eco του προγράμματος χαρτογράφησης, η τιμή που θα δείτε είναι στα 8,9 λτ./100 χλμ., πάνω δηλαδή από τα 6,0 λτ./100 χλμ. που δίνει ο κατασκευαστής.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PARTNER VS KANGOO
test center