το επιβλητικό Touareg είναι εντυπωσιακό εντός και εκτός δρόμου.
Test: VW Touareg
(23/9/2016)
Το ότι θα ήταν ακόμη πιο πολυτελές και προηγμένο τεχνολογικά ήταν αναμενόμενο. Η ευχάριστη έκπληξη στο ριζικά ανανεωμένο Touareg ήταν πως είναι εξαιρετικό εκτός δρόμου. Και όχι μόνο, όμως θα πρέπει να προσθέσουμε...
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Με 3,0 λτ. V6 diesel 262 ίππων- Κατανάλωση 11,5 λτ./100 χλμ.
- Με τιμή 69.200 ευρώ
Με μία και μόνο διαθέσιμη έκδοση στην ελληνική αγορά, αυτή με τον 3,0 V6 πετρελαιοκινητήρα των 262 ίππων (πρόκειται για την ισχυρότερη στην γκάμα), το VW Touareg αποτελεί μία ειδική πρόταση στην κατηγορία των μεγάλων SUV. Και λέμε ειδική, γιατί σε αυτήν την κατηγορία έχει να αντιμετωπίσει αντιπάλους με τη σφραγίδα του premium, ανάμεσά τους και το ομόσταυλο Audi Q7, με το οποίο όμως δεν έχει τόσα κοινά μηχανικά μέρη όσα θα περίμενε κανείς. Ποιο τρανταχτό από όλα; Το ότι δεν βασίζεται στην πλατφόρμα MLB Evo του ομίλου. Παρόλα αυτά όμως, η ανανέωσή του είναι σχεδόν ολική, αφού πληθώρα αλλαγών εντοπίζονται σε εμφάνιση, τεχνολογικά συστήματα, κινητήρες και ποιότητα στο εσωτερικό. Ας δούμε λοιπόν πως διαφοροποιείται…
Full της τεχνολογίας
Ότι υπάρχει στα τεχνολογικά ράφια της Volkswagen σε συστήματα ασφάλειας και άνεσης συναντάται στο νέο VW Touareg και μάλιστα στον βασικό εξοπλισμό. Μεταξύ αυτών η τελευταία έκδοση του cruise control (ACC plus), η οποία επικοινωνεί με τα υπόλοιπα συστήματα, όπως το Front Assist, το City Emergency Braking, το Side Assist, το Park Pilot που ειδοποιεί όταν βγαίνεις με την όπισθεν από το γκαράζ σου και περνάει κάθετα αυτοκίνητο. Με λίγα λόγια; Δεν του λείπει απολύτως τίποτα!
Ότι υπάρχει στα τεχνολογικά ράφια της Volkswagen σε συστήματα ασφάλειας και άνεσης συναντάται στο νέο VW Touareg και μάλιστα στον βασικό εξοπλισμό. Μεταξύ αυτών η τελευταία έκδοση του cruise control (ACC plus), η οποία επικοινωνεί με τα υπόλοιπα συστήματα, όπως το Front Assist, το City Emergency Braking, το Side Assist, το Park Pilot που ειδοποιεί όταν βγαίνεις με την όπισθεν από το γκαράζ σου και περνάει κάθετα αυτοκίνητο. Με λίγα λόγια; Δεν του λείπει απολύτως τίποτα!
Και μονο το ονομα vw λειτουργει αποτρεπτικα για να εισελθει στην κατηγορια των premium οπου το λογοτυπο ειναι το αλφα και το ωμεγα. Καλο μπορει να ειναι αλλα δεν εχει καμια ελπιδα απεναντι στα ομοσταυλα 3 πολυτελη ονοματα απο την χωρα του και φυσικα απεναντι στης κορυφαιες προτασεις απο lexus volvo infiniti που ειναι ονοματα με υψηλο ιματζ. Οπως και φυσικα καμια ελπιδα να σταθει απεναντι στο παγκοσμιο ηγετη στα 4Χ4 toyota land cruiser που και βασιλιας ειναι στης εκτος δρομου δυνατοτητες και στανταρ ποιοτικα εχει αξεπεραστα που απλα ποτε δεν θα δει το touareg!!
Αυτο το αμαξι τι εκπομπες ΝΟΧ εχει και του επιτρεπουν να πωλειται εντος Ε.Ε. ενω το ateca το απαγορευουν; Αν τριλιτρο αμαξι πετυχαινει χαμηλη εκπομπη NOX, τα 1500αρια και τα 1600αρια diesel σε λιγο καιρο θα ειναι ακομα πιο "καθαρα". Αν οχι, σημαινει πως κατι βρωμαει...
τα περί κατάργησης diesel θυμίζουν άρθρα της Αυγής σε γραφικότητα κ αμεροληψία. όσον αφορά το tuareg , πρέπει να είναι κανείς αυτιστικός για να το προτιμήσει απέναντι σε σοβαρές προτάσεις όπως Lexus, XC 90 κλπ.
Πώς γίνεται η τιμή να είναι 69.200 €, όταν οι επίσημες τιμές (και στο site σας) είναι 83.000 €;
Απάντηση: Η νέα τιμή είναι αυτή, Το 83.000 θα αλλαχτεί. Δεν ισχύει πλέον αυτή η τιμή.
Τι ακριβώς ισοπεδώνει?Και τι ακριβώς θα κάνει τα 30 εκατοστά από το έδαφος με τα mama ασφάλτινα λάστιχα?Και ποιός αγοραστής του θα του βάλει 50-50 λάστιχα για να πάει κανονικά εκτός?Δηλαδή μπορούμε να το βάλουμε απέναντι στο Landcruiser, το RangeRover και με θράσος απέναντι στο G-wagen?