Tο VW Group παραδέχθηκε το σκάνδαλο με το παράνομο λογισμικό που είχε εγκαταστήσει σε ορισμένα της diesel μοντέλα στις Η.Π.Α.
VW vs Η.Π.Α. Part 2
4.567 Επισκέψεις στο άρθρο (22/9/2015)
Με επίσημη παραδοχή, η VW παραδέχεται ότι χρησιμοποιούσε ειδικό λογισμικό σε ορισμένα τις diesel μοντέλα στις Η.Π.Α. για να μειώνει τις εκπομπές ρύπων στα τεστ.
Με τον πλέον επίσημο τρόπο, μέσω δήλωσης του Προέδρου του Δρ. Μάρτιν Βίντερκορν, το VW Group παραδέχθηκε το σκάνδαλο με το παράνομο λογισμικό που είχε εγκαταστήσει σε ορισμένα της diesel μοντέλα στις Η.Π.Α., ώστε να ξεγελά τις μετρήσεις εκπομπών ρύπων και να τα εμφανίζει κάτω από τα αμερικάνικα όρια. Ο Δρ. Βίντερκορν ζήτησε μάλιστα επίσημα συγνώμη, θέτοντας το όλο ζήτημα «πρώτης προτεραιότητας» για τον ίδιο και το Διοικητικό Συμβούλιο της VW.Θυμίζουμε ότι όπως γράψαμε και το Σάββατο, οι αμερικάνικες αρχές και πιο συγκεκριμένα το αρμόδιο τμήμα για την προστασία του περιβάλλοντος μαζί με το συμβούλιο της Καλιφόρνια για την μόλυνση της ατμόσφαιρας, ανακάλυψαν ότι η VW έχει εγκαταστήσει σε συγκεκριμένα diesel μοντέλα που πωλούνται στις Η.Π.Α., ένα ειδικό λογισμό που τους επιτρέπει να δείχνουν ότι εκπέμπουν λιγότερους – και κάτω από τα όρια, ρύπους από το κανονικό. Το λογισμικό αυτό ανιχνεύει το πότε γίνεται δοκιμή μέτρηση εκπομπών ρύπων και έτσι, μειώνει τα επίπεδα των εκπομπών σε σημείο τέτοιο ώστε να πέφτουν κάτω από τα όρια. Υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης, το λογισμικό αυτό δεν λειτουργεί, με αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα να εκπέμπουν πολύ περισσότερους ρύπους.Υπολογίζεται ότι συνολικά 482.000 μοντέλα με 4κύλινδρους diesel της VW και της Audi από το 2008 και μετά αφορά αυτό το ζήτημα, με τους αμερικανούς να ζητούν την άμεση ανάκληση των VW Jetta, Beetle, Passat και Audi A3 της περιόδου 2009-2015 που πωλήθηκαν στην Η.Π.Α. Παράλληλα, η εταιρεία θα βρεθεί να πληρώσει και ένα τεράστιο πρόστιμο 18 δις. δολαρίων για όλα αυτά τα αυτοκίνητα, με βάση πάντα την αμερικάνικη νομοθεσία. Επιπλέον αυτού, οι αρχές των Η.Π.Α. απαγόρευσαν την πώληση καινούργιων VW και Audi με τον 2λιτρο TDI μέχρι να ξεκαθαριστεί το ζήτημα.Ωστόσο, το θέμα φαίνεται ότι παίρνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις αφού οι αμερικανοί ανακοίνωσαν ότι θα προβούν σε αντίστοιχα τεστ και στα diesel μοντέλα άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών που πωλούνται στις Η.Π.Α. (π.χ. Daimler, BMW, FCA κ.λπ.), ώστε να δουν μήπως και εκεί υπάρχει κάποιο τέτοιου είδους λογισμικό. Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες από μέσα της Αμερικής, πραγματοποιούνται αντίστοιχα τεστ και σε άλλα diesel μοντέλα των VW-Audi, όπως αυτά με τον 3λιτρο diesel V6 κινητήρα.Σε ό,τι αφορά στην Ευρώπη και ειδικά για τη χώρα μας, προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια πληροφορία για το ζήτημα, το οποίο πάντως τονίζουμε ότι αφορά προς το παρόν τουλάχιστον, μόνο τους μεγάλου κυβισμού diesel του Group. Επίσης, θα πρέπει να λάβει κανείς υπόψιν ότι στην Αμερική τα όρια ρύπων είναι τα πιο αυστηρά παγκοσμίως, ωστόσο και σε κάθε περίπτωση, είμαστε πάντα εν αναμονή των εξελίξεων.
Μήπως μπορούν οι αμερικανοι να βρουν και το λογισμικό που αναβει συνεχώς το Check Engine στα μοντέλα της VW , μήπως και ησυχάσουν οι κάτοχοι τους ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ;
Οι Αμερικάνοι θα τους ξετινάξουν και οποιοδήποτε άλλη ευρωπαική εταιρεία αν έχει κάνει λαμογιές,με την Αμερική δεν παίζει και δεν σηκώνει μαγκιές,όποιος κάνει μαγκιές τζάμπα κάηκε.Απλά πράματα.
Απάντηση: http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/VW-Neo-epeisodio-sto-shrial-me-toys-rypoys_128386.asp
Κύριε Στεφανίδη δείτε το νέο που έχουμε στη homepage. H ανακοίνωση της VW που περιλαμβάνεται μέσα αναφέρει το νούμερο που λέτε.
Σχετικά με την παραδοχή από την πλευρά του Ομίλου VW ,του Δρ. Μάρτιν Βίντερκορν, είναι στα θετικά του και αν και πρόσφατα ανέλαβε την θέση δείχνει γρήγορα ανακλαστικά αναφορικά με την αντιμετώπιση ενός τέτοιου ζητήματος.
Από την άλλη κοιτάξτε ποιοί μιλάνε για 'παράνομα λογισμικά΄.οι Η.Π.Α. αν είναι δυνατόν!
Επίσης στην θέση της WV βρέθηκαν πριν λίγο καιρό και άλλοι (προς Ασία πλευρά) δείχνοντας ότι το θέμα αφορά τον κλάδο στο σύνολο του.
Όλα καλά παιδιά, στον πλανήτη Γη ζούμε, ανέκαθεν οι Αμερικάνοι στήριζαν την κραταιά Γερμανική βιομηχανία, ήδη από τον ΒΒΠ.
Θα ξεχαστεί και αυτό όπως και τόσα άλλα (daimler, mosand, κλπ), για ένα κέρδος ζούμ(ν)ε.
Μήπως μπορούν οι αμερικανοι να βρουν και το λογισμικό που αναβει συνεχώς το Check Engine στα μοντέλα της VW , μήπως και ησυχάσουν οι κάτοχοι τους ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ;
Μπορεί μηχανικούς να μην έχει τους καλύτερους, αλλά από προγραμματιστές σκίζει. Πάντα πρωτοπόρα η vw
Οι Αμερικάνοι θα τους ξετινάξουν και οποιοδήποτε άλλη ευρωπαική εταιρεία αν έχει κάνει λαμογιές,με την Αμερική δεν παίζει και δεν σηκώνει μαγκιές,όποιος κάνει μαγκιές τζάμπα κάηκε.Απλά πράματα.
ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ
ΣΕ ΑΛΛΑ SITE TO NOYMEΡΟ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΕΡΕΥΝΩΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ 11 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ.
Απάντηση: http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/VW-Neo-epeisodio-sto-shrial-me-toys-rypoys_128386.asp Κύριε Στεφανίδη δείτε το νέο που έχουμε στη homepage. H ανακοίνωση της VW που περιλαμβάνεται μέσα αναφέρει το νούμερο που λέτε.
ΣΕ ΑΛΛΑ SITE TO NOYMEΡΟ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΕΡΕΥΝΩΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ 11 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ.
Σχετικά με την παραδοχή από την πλευρά του Ομίλου VW ,του Δρ. Μάρτιν Βίντερκορν, είναι στα θετικά του και αν και πρόσφατα ανέλαβε την θέση δείχνει γρήγορα ανακλαστικά αναφορικά με την αντιμετώπιση ενός τέτοιου ζητήματος. Από την άλλη κοιτάξτε ποιοί μιλάνε για 'παράνομα λογισμικά΄.οι Η.Π.Α. αν είναι δυνατόν! Επίσης στην θέση της WV βρέθηκαν πριν λίγο καιρό και άλλοι (προς Ασία πλευρά) δείχνοντας ότι το θέμα αφορά τον κλάδο στο σύνολο του.
Όλα καλά παιδιά, στον πλανήτη Γη ζούμε, ανέκαθεν οι Αμερικάνοι στήριζαν την κραταιά Γερμανική βιομηχανία, ήδη από τον ΒΒΠ. Θα ξεχαστεί και αυτό όπως και τόσα άλλα (daimler, mosand, κλπ), για ένα κέρδος ζούμ(ν)ε.