4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η Volkswagen λόγω του dieselgate έχει ένα πρόστιμο ύψους $800 εκατ. στην πολιτεία της Καλιφόρνιας.
VW vs Honda,Hyundai,Toyota
2.812 Επισκέψεις στο άρθρο (28/4/2017)
Οι Honda, Hyundai και Toyota προσπαθούν μέσω του dieselgate να αναγκάσουν τη Volkswagen να χτίσει σταθμούς ανεφοδιασμού για υδρογόνο προκειμένου να επωφεληθούν οι ίδιες.
Η Toyota ήταν η πρώτη εταιρεία που έβγαλε στην παραγωγή υδρογονοκίνητο αυτοκίνητο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Μπορεί αυτά που ενώνουν τις τρεις εταιρείες να μην είναι πολλά, έχουν όμως και οι τρεις τους υδρογονοκίνητα οχήματα.
Αυτό το αναφέρουμε γιατί οι τρεις τους ενώθηκαν και συνέταξαν μια επιστολή η οποία ζητάει από τις αρχές της πολιτείας της Καλιφόρνιας να απαιτήσουν από τη Volkswagen να ξοδέψει ένα μεγάλο μέρος από τα $800 εκατ. (735.6 εκατ. ευρώ) που είναι το πρόστιμό της για το dieselgate στην κατασκευή σταθμών ανεφοδιασμού με υδρογόνο.Οι τρεις κατασκευάστριες, δηλαδή, ζητάνε από τη Volkswagen που δεν κατασκευάζει υδρογονοκίνητα να χτίσει σταθμούς που θα κάνουν τα δικά τους αυτοκίνητα πιο ελκυστικά στους καταναλωτές. Προφανώς έχουν ίδιον όφελος από την πρόταση αυτή αλλά οι ίδιοι επιμένουν ότι αυτό το πρότειναν προκειμένου να βοηθήσουν την πολιτεία της Καλιφόρνιας να επιτύχει το στόχο που έχει θέσει, των 100 σταθμών υδρογόνου μέχρι το 2020.
Ευρωπαϊκά μέσα αναφέρουν ότι η Volkswagen θέλει αντ` αυτού, να ξοδέψει αυτά τα χρήματα σε σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και είναι λογικό από τη στιγμή που έχει ήδη αρχίσει κανονικά τις πωλήσεις πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων όπως το e-Golf και ετοιμάζεται να λανσάρει κι άλλα ηλεκτρικά από το 2020 κι έπειτα.
Ωστόσο, κι άλλοι κατασκευαστές δεν είναι ενθουσιασμένοι με την προοπτική η Volkswagen να χτίσει σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων όπως η BMW και η Ford που έχουν εκφράσει επιφυλάξεις σχετικά με τον πολύ μεγάλο αριθμό σταθμών που θα ελέγχει η Volkswagen.