Δοκιμάζουμε το VW eco Up!, στην έκδοση με φυσικό αέριο και κινητήρα 1.000 κ.εκ., 68 ίππων.
VW eco up! 1,0 68 PS
56.406 Επισκέψεις στο άρθρο (5/3/2017)
Οικονομία, φυσικά με αέριο… - Το Volkswagen eco up! επέστρεψε στην ανανεωμένη του εκδοχή για να αποτελέσει και πάλι το πιο οικονομικό στη χρήση αυτοκίνητο της μίνι κατηγορίας. Φυσικά (με) αέριο…
Με αισθητικές και μόνο επεμβάσεις, το VW up! ανανεώνει την εικόνα του ενισχύοντας παράλληλα τον πολύ καλό του χαρακτήρα. Στην έκδοση eco up! που κινείται με τη χρήση φυσικού αερίου αποδεικνύεται και πάλι το πιο οικονομικό μίνι της αγοράς. Εμφανισιακά λοιπόν, η ανανέωση όλης της σειράς up! πέρασε και στο eco up! και περιλαμβάνει νέο προφυλακτήρα, νέο καπό και νέα μάσκα με πιο δυναμική εμφάνιση και νέα φωτιστικά σώματα με LED στοιχεία εμπρός. Ανασχεδιασμένοι είναι οι εξωτερικοί καθρέφτες στα πλαϊνά του, ενώ και στο πίσω μέρος συναντάμε νέο προφυλακτήρα και φωτιστικά σώματα που εκσυγχρονίζουν την εικόνα του eco up!.
Με δύναμή του το φυσικό αέριο
Το δυνατό σημείο του eco up! είναι το γεγονός ότι καταναλώνει φυσικό αέριο και όταν αυτό τελειώσει γυρνάει αυτόματασε βενζίνη. Διαθέτει ειδικά διαμορφωμένο δάπεδο σε σχέση με τα συμβατικά up! για να φιλοξενεί τις 2 δεξαμενές, στις οποίες αποθηκεύεται υπό υψηλή πίεση το φυσικό αέριο (χωρητικότητα 11 κιλά). Αρχικά το eco up! κινείται αποκλειστικά με φυσικό αέριο και έπειτα με βενζίνη. Για εκείνη διαθέτει ρεζερβουάρ χωρητικότητας 10 λτ. το οποίο όμως είναι μικρό.
Οποιος πιστευει οτι καιει 2.5 ευρω στα 100χλμ δηλαδη 0.025 το χλμ ας το παρει. Αθηνα Θεσσαλονικη με 12.5 ευρω καλο ε; Ενταξη νομιζω πως γράφεται οτι να ναι
Πάντως εγώ που το πήρα πρόσφατα μεταχειρισμένο έχω πάθει πλάκα!Μέσα στην πόλη οδηγώντας σβέλτα (με προσπεράσεις και γκάζια που έχει γιατί είναι ελαφρύ) καίει 4 κιλά δηλαδή περίπου τρισημιση ευρώ τα 100 χλμ.Ενω Αττική οδό και εθνική με 120χλμ την ώρα 3κιλα δηλαδή 2,7 ευρώ στα 100 χλμ...Έχει και πιο αναπαυτικό κάθισμα από το Μερσεντές Α160 που έχουμε....
Θα ήθελα να ρωτήσω αν τα "συμβατικά"UP φοράνε ακριβός τον ίδιο κινητήρα με αυτά που έχουν φυσικό αέριο ,ώστε στο μελoν να είναι εύκολη η μετατροπή τους ,σε διπλου καυσιμου
Επίσης θα ήθελα να ξέρω αν βγαίνει ακόμα το croos up
Οποιος πιστευει οτι καιει 2.5 ευρω στα 100χλμ δηλαδη 0.025 το χλμ ας το παρει. Αθηνα Θεσσαλονικη με 12.5 ευρω καλο ε; Ενταξη νομιζω πως γράφεται οτι να ναι
Πάντως εγώ που το πήρα πρόσφατα μεταχειρισμένο έχω πάθει πλάκα!Μέσα στην πόλη οδηγώντας σβέλτα (με προσπεράσεις και γκάζια που έχει γιατί είναι ελαφρύ) καίει 4 κιλά δηλαδή περίπου τρισημιση ευρώ τα 100 χλμ.Ενω Αττική οδό και εθνική με 120χλμ την ώρα 3κιλα δηλαδή 2,7 ευρώ στα 100 χλμ...Έχει και πιο αναπαυτικό κάθισμα από το Μερσεντές Α160 που έχουμε....
άρα οι υποψήφιοι αγοραστές του up! να ξεχάσουν τις προσπεράσεις και να χρησιμοποιούν το ΚΤΕΛ για εκτός πόλης
Θα ήθελα να ρωτήσω αν τα "συμβατικά"UP φοράνε ακριβός τον ίδιο κινητήρα με αυτά που έχουν φυσικό αέριο ,ώστε στο μελoν να είναι εύκολη η μετατροπή τους ,σε διπλου καυσιμου Επίσης θα ήθελα να ξέρω αν βγαίνει ακόμα το croos up
Απάντηση: To Cross Up! δεν βγαίνει ακόμα. Για την άλλη σας απορία, είναι καλύτερο να ρωτήσετε σε κάποιον αντιπρόσωπο VW για να σας απαντήσει επακριβώς
To eco up βγάζει άνετα 3€ τα 100 χιλ. Μιλαω απο προσωπική εμπειρία. Στην πολη δεν του φαίνεται η ελλειψη δύναμης για ταξιδια ομως χρειάζεται υπομονη