ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Giulietta και Volvo V40 με ξεχωριστό στυλ και στα ίδια λεφτά. Εσείς τι λέτε; Ποιο θα επιλέγατε;

Volvo VS Alfa Romeo

9.930 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/4/2015

 
Volvo και Alfa Romeo είναι δύο μάρκες που βασίζονται πολύ στο στυλ. Η Alfa Romeo από τα πρώτα κιόλας χρόνια της ξεχώρισε για τη μοναδική και ξεχωριστή εμφάνιση των αυτοκινήτων της. Η Volvo τα τελευταία χρόνια κυρίως έχει επενδύσει σε μοντέλα με ελκυστική σχεδίαση και διαφορετικό στυλ. Οι δύο εταιρείες ακολουθούν επίσης την ίδια πολιτική τιμών.

Μοιραία λοιπόν μπαίνει το δίλημμα. Volvo ή Alfa Romeo;

Ας δούμε τι συμβαίνει στην πραγματικότητα:

-image=Δίλημμα. Έχουν και οι δύο το κοινό τους
-
Σπορτίφ=Alfa Romeo
-
Ικανοποίηση κατόχου=Alfa Romeo (όπως έδειξε το Autocheck)
-
Μερίδια αγοράς=Volvo
-
Τιμές=Λίγο φθηνότερη η Alfa Romeo


Τα μεγάλα όπλα των δύο εταιρειών είναι η Giulietta και το V40.

Ας δούμε τι προσφέρουν στα ίδια περίπου λεφτά:


Α) Alfa Romeo Giulietta 1,6 diesel από 19.420 ευρώ

Πάτωμα: H Giulietta μπήκε στην αγορά το 2010 κτισμένη πάνω σε μια καινούργια πλατφόρμα του Fiat Group.
Ανάρτηση: Νέου τύπου Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός/Εξελιγμένοι Πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω.
Ισχύς: 105 ίπποι/4.000 σ.α.λ.,
Ροπή: 320 Nm/1.750 σ.α.λ.,
0-100 χλμ./ώρα: 11,3 δλ.,
Μέση κατανάλωση: 4,0 λτ./100 χλμ.,
Συμπεριφορά στο δρόμο: Σπορτίφ οδικά χαρακτηριστικά και το καλύτερο feeling στην οδήγηση.
Χώροι: Και τα δύο μοντέλα δεν διακρίνονται για τους χώρους τους, αφού στο πίσω κάθισμα το διαθέσιμο πλάτος είναι μικρό, ενώ και ο χώρος για τα κεφάλια των επιβατών είναι μέτριος. Το πορτ-μπαγκάζ είναι περιορισμένο για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Εξοπλισμός: ESP, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, 6 αερόσακους, Ηλεκτρικοί-θερμαινόμενοι καθρέπτες, ζάντες αλουμινίου, κλιματισμός


Β) Volvo V40 1,6 diesel από 21.370 ευρώ

Πάτωμα: Το V40 μπήκε στην αγορά το 2012 κτισμένο πάνω στο πάτωμα του προηγούμενου Focus που παρουσιάστηκε το 2004. Το Focus, ήδη από το 2011, πατάει στο νέο εξελιγμένο πάτωμα της Ford. Η Volvo πουλήθηκε το 2010 από τη Ford στην Geely και η συμφωνία προέβλεπε το δικαίωμα η Geely να χρησιμοποιήσει για το V40 που βγήκε το 2012 το παλιό πάτωμα του Focus,
Ανάρτηση: Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός/Πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω από το προηγούμενο Focus.
Ισχύς: 115 ίπποι/3.600 σ.α.λ.,
Ροπή: 270 Nm/1.750-2.500 σ.α.λ.,
0-100 χλμ./ώρα: 11,9 δλ.,
Μέση κατανάλωση: 3,4 λτ./100 χλμ.
Συμπεριφορά στο δρόμο: Προσανατολισμένο προς την άνεση.

Εξοπλισμός: ESP, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, 6 αερόσακους, Ηλεκτρικοί-θερμαινόμενοι καθρέπτες, κλιματισμός


Εσείς τι λέτε; Αξίζουν τα λεφτά τους; Ποιο θα επιλέγατε και γιατί;


Δείτε τις δοκιμές των δύο μοντέλων στα ακόλουθα links.

 
  • BMW

    Η Alfa Romeo δεν ανήκει στις premium εταιρίες οπως ειναι η Mercedes, η BMW η Audi και η Volvo.Μονο σε οδηγική αίσθηση ειναι καλη η Giulietta σε ολα τα υπόλοιπα ειναι πολυ καλυτερο το V40, είτε ασφάλεια,είτε ποιότητα κύλισης,είτε ποιότητα καμπίνας,ακομα και σε μεταπώληση και πιο ομορφο.Βαλτε στην σούμα σε τι κατασταση θα ειναι η giulietta στην δεκαετια και πως το V40 και θα καταλάβετε γιατι εχει γυρισει την πλάτη ο κόσμος στα ιταλικά χαρχαλα.

      30
    • autotriti

      Απάντηση: Η Volvo ουδέποτε ηταν premium μάρκα. Τα αυτοκίνητα της ειναι Ford προηγούμενης γενιάς.

        38
  • sportbilly

    νομίζω η σύγκριση είναι άδικη αφού τα 2 οχήματα είναι από άλλες κατηγορίες. Να συγκρίνατε την Alpha με Golf να πω οκ. Να συγκρίνατε το Volvo με την A class ή τη μπέμπα την 116 να πώ πάλι οκ. παρ' όλα αυτά στο ζευγάρι που παραθέτετε νομίζω οτι θα επέλεγα μάλλον το Volvo. μπορεί να είναι λίγο πιο ακριβό αλλά νομίζω οτι σε είναι λίγο καλύτερο σε ποιότητα κατασκευής και -ελπίζω να- έχει και καλύτερη αξία μεταπώλησης αν και όταν θελήσω να το δώσω...

      28
    • autotriti

      Απάντηση: Giuletta και V40 ειναι στην ιδια κατηγορια. Το V40 βασίζεται στο προηγούμενο Focus.

        14
  • jimakos

    ΠΡΟΤΙΜΏ ALFA ROMEO ΛΙΓΌΤΕΡΑ ΧΡΉΜΑΤΑ ΝΕΌΤΕΡΟ ΠΑΤΩΜΑ, ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΥ ΣΚΟΤΏΝΕΙ

      41
  • sportbilly

    για εμένα, σημασία δεν έχει τόσο τι είναι κάτω από το καπό (κινητήρας) αλλά και πάνω από αυτό (σήμα, με οτι αυτό συνεπάγεται). Στο δικό μου μυαλό τουλάχιστον φαντάζομαι τη Volvo δίπλα στην bmw ή τη μερσεντες. Αντιθέτως την Alfa (και όχι Alpha όπως έγραψα εκ' παραδρομής) την έχω δίπλα στη VW, τη Ford, την οπελ ή ακόμα και την toyota (με τα αντίστοιχα φυσικά μοτέλα της κάθε εταιρείας).

      22
    • autotriti

      Απάντηση: Χρειαζεται κατι παραπάνω απο το πάτωμα του παληού Focus για να μπορέσει το V40 να ανταποκριθεί σε αυτό που εχετε στο μυαλό σας

        17
  • fantrap

    Να αναφερθούμε και λίγο στην ιστορία; Εκτός του P1800 δεν υπάρχει κανένα Volvo, που να μπορεί να θεωρηθεί "κλασικό". Άντε και η "Αμαζόνα". Από την Alfa Romeo, τι να πρωτοδιαλέξεις; 6C, 8C, Giulia, Giulietta, Montreal, Alfetta, 75, 164 κ.ο.κ. Για να μην αναφερθώ στην αγωνιστική ιστορία της Alfa, απέναντι σε κορυφαίες μάρκες της εποχής (Mercedes, Bugatti, Auto Union κ.λπ.). Με λίγα λόγια, μιλάμε για μια μάρκα που έχει μείνει στην ιστορία με τα μοντέλα της και την αγωνιστική της ιστορία, απέναντι σε μια μάρκα, που έχει μείνει στην ιστορία γιατί; Ευχαριστώ

      32
  • Gianni

    Ηδη η Alfa έχει μπει στη premium κατηγορία (αλήθεια τι σημαίνει αυτο;) Η σύγκριση απλά δεν υφίσταται. Είναι παντού καλύτερη και ειδικά σε ενεργητική ασφάλεια. Ο μύθος για τα ιταλικά πλέον δεν στέκει. Το μόνο "αρνητικό" της Giulietta είναι πως δεν σε βλέπει το σπίτι, αφου θες να είσαι μονιμα στο cockpit

      31
  • Μάνος

    Διαλέγω την Alfa Giulietta είναι κούκλα πανέμορφη, με σπορ οδική συμπεριφορά και καλές επιδόσεις και είναι πιο αξιόπιστη.

      30
  • Thanos

    Eιναι διαφορετικα αυτοκινητα, τοσο κοντα (κατηγορια-διαστασεις) αλλα και τοσο μακρια μεταξυ τους. Το V40 μπορει να βασιζεται στο προηγουμενο Focus αλλα παρολα αυτα 3+ χρονια μετα κανενα αλλο αυτοκινητο δεν το πλησιασε στα τεστ ασφαλειας του EuroNcap! Ουτε καν η S Class ή 7 BMW!!! Λοιπον τι σχεσει εχει με το Focus?

      15
    • autotriti

      Απάντηση: To V40 εχει περάσει τα test Euro NCAP του 2012. ΟΙ κανονισμοί εχουν αλλάξει 2 φορές απο τότε. Για παράδειγμα το Megane που ηταν 5* με τους παληούς κανονισμούς, με τους νέους πήρε κατ'αρχάς 3* και αφου εκανε βελτιώσεις, κατάφερε να φτάσει τα 4*. Και το V40 το πιθανότερο ειναι οτι σήμερα θα επαιρνε 3 ή 4*.

        11
  • fantrap

    Giulietta εναντίον V40;;; Δεν τίθεται καν σύγκριση. Για τους λάτρεις του αυτοκινήτου και της οδήγησης η επιλογή είναι μια: Την Alfa και σε Rosso όπως αυτή της φωτογραφίας.

      25
  • giorgos alfa75 america

    Προτιμω Alfa romeo Μακράν,υπερτερει σχεδον σε ολα εναντι του volvo

      23
  • Dimitris

    Ξεκάθαρα την Ιουλιέτα. Τα έχω οδηγήσει και τα 2. Το βόλβο είναι όντως ένα πολύ καλό αυτοκίνητο που σου δίνει την αίσθηση της ποιότητας και της σιγουριάς-ασφάλειας στο δρόμο. Εάν έκανε 4-5 χιλιάρικα λιγότερο μπορεί να το σκεφτόμουν. Η Ιουλιέτα από την άλλη είναι κούκλα, έχει το καλύτερο "πάτημα" και στρίψιμο, μέσα είναι υπέροχη, έχει καλύτερους χώρους από το Βόλβο και είναι και πιο αέρινη (το βόλβο το νιώθεις αδικαιολόγητα βαρύ).

      22
  • giorgos alfa75 america

    Kαταρχην καλησπερα στον Αριστειδης.Κατα δευτερον θα ηθελα να απευθυνθω με αγαπη στοργη και χωρις διαθεση κοντρας στους sportbilly,BMW(που αναφερεται στην alfa ως χαρχαλο.κατι που δειχνει κομπλεξ κατωτεροτητα απ τον BMW).1ον Σας ποσταρω το παρακατω link απο αρθρο του Αutotriti,εχω κανει καποια μακροσκελη σχολια οσον αφορα την συκοφαντιση των ιταλικων αυτοκινητων και καποιες αναφορες σε τεχνικα χαρακτηριστηκα σε σχεση με τις ΒΜW του παρελθοντος αλλα και του παροντος http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ta-prasina-kai-oi-kokkinoi_124736.asp Φιλε BMW οταν οι Alfa Romeo ειχαν δισκοφρενα στα αυτοκινητα τους τις δεκαετιες 60-70-80-90 οι γερμανοι ειχαν μια τρυπα στο πατωμα του αυτοκινητου για να φρεναρουν με τα ποδια.Ημαρτον μεχρι και το 1997 οι bmw Ε36 316-318 σε αμαξωμα 1500-1600 κιλα ειχαν ταμπουρα,ας μην μιλησουμε για ενεργητικη ασφαλεια γιατι θα κλαψεις Οσο για παθητικη τα ειπαμε η giulietta βγηκε ανωτερη απ ολον τον ανταγωνισμο και η 159 στην εποχη της επισης ανωτερη απ ολη την σειρα 3 και απο την merc C-CLASS και δεν ειναι αποψη μου αλλα καταγεγραμενες μετρησεις Οσον αφορα τα τεστ παθητικης ασφαλειας απλως θα πω οτι με βαση τις μετρησεις οταν βγηκε η giulietta ηταν πενταστερη και στα σημεια στις ειδικες βαθμολογιες του NCAP ανωτερη απ ολο τον γερμανικο ανταγωνισμο καθως και απ τα Volvo της εποχης.Τα golf οσο κι αν σας χαλαει εχουν ανταγωνιστρια την fiat.Επισης στην giulietta με 1000ευρω παραπανω μπορεις να βαλεις τα δερματα poltrona frau που με αυτην την ποιοτητα δερματος φτιαχνονται Ferrari-lambo ,επισης μπορεις να την παραγγειλεις με συνδυασμο δερμα και alcantara που με τον ιδο συνδυασμο σαλονιου εβγαλε και η πορσε το ΚΑΓΙΕΝ,αυτα για το θεμα του Premium

      20
  • stathis

    Αυτοί που θέλουν ένα αυτοκίνητο να τους μεταφέρει απλά από το ένα μέρος στο άλλο μπορεί να επιλέξουν Volvo. Όσοι θέλουν να απολαμβάνουν την οδήγηση θα επιλέξουν Alfa.

      18
  • AΡΙΣΤΕΙΔΗΣ

    Πρωτα απ ολα θα δωσω μια συμβουλη στον ΒΜW . Φιλτατε BMW πρεπει να ξερεις το οτι εαν δεν υπηρχαν τα Alfa Romeo ΔΕΝ θα ειχαμε αυτοκινητα ,και πριν προλαβεις να εκνευριστεις (που πραγματικα δεν το θελω) θα σου πω λιγα λογια για τον γραφων ,εχω δουλεψει σε συνεργεια VW-AUDI και Alfa Romeo , σε μεταχ αντ-κα αυτοκινητων σε ηλεκτρολογια αυτοκινητων , εχω τρεξει σε αγωνες ΕΛΠΑ και ειχα ενα απο τα μεγαλυτερα Καταστηματα Ανταλλακτικων αυτοκινητων β ΕΛΛΑΔΑΣ . Σε πληροφορω οτι η Alfa Romeo ζει ΜΟΝΟΝ επειδη νοικιαζει της πατεντες της , ξεκινησε το "71 δινοντα τις τοτε μεταβλιτες βαλβιδες(μηχανικες τοτε , και σημερα ηλεκτρικες) στους Ιαπωνες , που τοτε εβγαζαν μονο DATSUN και τελος σημερα που δεν γινετε να υπαρχει αυτοκινητο V6 και πανω , και 3000 κ.ε και πανω χωρις TWIN SPARK και περνει 7.450 Dollar για το καθε αυτοκινητο που το χρησιμοποιει , οπως καταλαβαινεις τα BMW και τα αλλα τις παρεας οταν βγαζουν ενα καινουργιο αυτοκινητο , πανε παρακαλωντας στην Alfa Romeo να τους δωσει λιγο τεχνογνωσια (οπως τελευταια η AMG στην Alfa Romeo που πηρε το ΣΑΣΙ και εφτιαξαν την εκληπτικη A45 AMG) . Αρα τα χαρχαλα αγαπητε εινα τα BMW και η παρεα της . Και πολλους χαιρετισμους στον φιλο giorgos alfa 75 amerika

      15
  • Bill

    Volvo v40 δεν συγκρίνεται, όσο και να προέρχεται από το Focus, τη μηχανή την βελτίωσαν ήδη από το 2011 που έγινε EURO 5 και πήγε στους 115 ίππους, ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που είχε κάτω από 100 χλγρ ρύπους και δεν πληρώνει τέλη. Για την ποιότητα του εσωτερικού τί να πείς, για την τιμή μεταπώλησης? Μόνο τα ηλεκτρονικά καλούδια για την ασφάλεια που έχει, τα 2000 ευρώ διαφορά είναι λίγα, άσε η διαφορά στη κατανάλωση

      15
  • gregvars

    Χωρίς συζήτηση την Gulietta, πιο σύγχρονη, πολύ καλή καλύτερη οδηγικά, απο τα ελάχιστα αυτοκίνητα που μπορούν να σου ξυπνήσουν τον έρωτα για την αυτοκίνηση και να σου φτάξουν την ημέρα με το που το δείς και ακόμη περισσότερο με το να καθήσεις στο κάθισμα. Δεν ενδείκνυται για κομπλεξικούς και δήθεν. Όσο για αξιοπιστία σαφώς καλύτερο απο το Volvo και με σαφώς αρκετά φθηνότερα service και ανταλλακτικά.

      13
  • Apostolos

    Εννοείται Ιταλός.Γιατί είναι δοκιμασμενος κινητητας και είναι τρένο

      12
  • Xountini

    Αγαπητό autotriti, γιατί ζητάτε από τους αναγνώστες να συγκρίνουν αφού είναι φανερό ότι δεν είστε διατεθιμένοι να αποδεκτείτε τα αποτελέσματα της σύγκρισης; Απαντάτε κατακριτικά σε καθέναν που προτιμά το V40, επαναλαμβάνοντας ξανά και ξανά ότι πατά στο πάτωμα του παλιού Focus λες κι αυτό είναι το μόνο που μετράει σ΄ένα αυτοκίνητο, ενώ δε σχολιάζετε τίποτα όταν κάποιοι υπερασπίζονται την Guilietta αναφέροντας παλαβομάρες σχετικά με την Alfa Romeo κάποιες φορές αναφερόμενοι στην προ Group Fiat εποχή της! PS> http://en.wikipedia.org/wiki/Luxury_vehicle

      5
    • autotriti

      Απάντηση: Απανταμε μονο οταν γραφονται ανακρίβειες. Δεν βλέπουμε κατι κακό, οταν αναφερεται καποιος στην προ-Fiat εποχη της Alfa Romeo, ουτε στην προ-Geely εποχή της Volvo.

        2
  • gio

    Ως κάτοχος μιας Lancia Delta 09 με 150 bhp θα επέλεγα την Alfa Romeo λόγω sportif συμπεριφοράς. Επίσης θεωρώ το Volvo ως σχεδίαση κάπως ΄΄παλιό΄΄ . Δεν ανοίγει δηλαδή σχολή σχεδίασης.... Η Alfa ειναι ξεχωριστή και δεν μοιάζει με κάποιο άλλο σχεδιαστικά. Τέλος, η Alfa έχει ΨΥΧΗ !!!

      6
  • pontios pilafas

    Σαν κατοχος αρκετων alfa, και περιστασιακα BMW, εγκλωβισμενος απο την μα.....κια, και καλα του πετυχημενου που μονο με γερμανικο,κατσε καλα, σε σεβονται......εχω να πω . mito 135mult. 60.000 χιλιομετρα. ενα σερβις 35000 χιλ.γαμω τα μοτερ,8.5 λιτ ,αξιοποιωντας τα 20 και βαλε χιλιογραμομετρα ροπης, μονο με x6 και κατι volvo v60 3.0 φιλων μπορω να περπατισω...α και να τους περιμενω με ενα στα τρια βενζιν-αδικα...απο το 159 sw, 2,2 oνειρο σε ολα εκτος απο το γ...νο μοτερ της opel,μη .....ημουν ατυχος η αδιαβαστος και δεν πηρα το 2009 tbi...5 μηνες συνεργειο και πεντε χρονια δικαστηρια. η μικρη εμπειρια με tbi, τι να πω στα volvo, audi και vw tsi και tfsi2.0 lit....μην παιζεται χωρις σκεψη με τα alfa που συναντατε στο δρομο...κανει κακο στο κεφι σας και στα μοτερ, ιδιαιτερα στα τουρμπο..δεν σας εφτανε το ενα ,θελανε και μηχανικο.....οσο για volvo, εχουμε αναπηρικο και με ρευμα,με πιο γρηγορες ρεμπριζ και χωρις μουτρα,μεσα και εξω, στις γρηγορες ενοειται,...

      5
  • Pan

    Κι εγώ μάλλον Alfa (αν και οδήγησα την προηγούμενη 10ετιας και μπροστά στο focus μου του 08 ήταν τενεκές ως κατασκευή) κυρίως γιατί και οι της volvo κάπως την έχουν δει. (Από δω και πέρα εγώ Ιαπωνία-Κορέα).

      5
  • Dimitris

    Αγαπητό autotriti, Ξέχασες να αναφέρεις οτι το v40 πατάει στο παλιό πάτωμα του focus. Επίσης το v40 βγήκε ασφαλέστερο αυτοκίνητο σε τεστ του 2014 και όχι του 2012. Φιλικά, Δημήτρης

      4
    • autotriti

      Απάντηση: Το v40 παρουσιαστηκε το 2012. Τοτε περασε και τα τεστ του euro ncap.

       
  • giorgos alfa75 america

    Aγαπητε φιλε BMW αφου θες να μιλησουμε σοβαρα δεν εχω προβλημα.....το να υποτιμας και στο πρωτο μηνυμα σου και στο δευτερο την Alfa που βαση τεχνικων χαρακτηριστηκων-προδιαγραφων ειναι ανωτερη απ τη αγαπημενη σου BMW και οχι βαση φαντασιωσεων που αναφερεις δειχνει πρόβλημα, που για να βγαλετε τα ταμπουρα απ τα bmw επρεπε να φτασουμεκοντα στο 2000.Αν διαβασες τα 2 μεγαλα post μου στο link που σου εδωσα απλως φαινεται η αμηχανια σου γιατι δεν απαντας σε τιποτα,παρα μονο λες οτι σου ερθει.Δεν πειραζει περαστικα.Α.....και για να μην ξεχαστω θα σου απαντησω με την ιδια (σοβαροτητα)που γραφεις κι εσυ.Κοιτα λοιπον με την BMW σου να ανταγωνιστεις την ΚΙΑ και την Hyundai σε αξιιπιστια και μετα τα ξαναλεμε οσο για την αγαπημενη σου vw ας ανταγωνιστει τα lada γιατι μεχρι και η lada ειναι πιο αξιοπρεπης και τιμια.Επισης η mercedes ας κοιταξει να βαζει σε ολα της τα μοντελα δερμα και οχι δερματινη alcorta που βγαζει λευκες σταμπες (οπως παραδεχθηκε και η ιδια)και μετα τα ξαναλεμε.

      4
  • AΡΙΣΤΕΙΔΗΣ

    φιλτατε giorgo alfa 75 amerika εισαι απιστευτος , ευγε ρε φιλε . Χωρις να φανω υπερβολικος A L F A R O M E O FOR EVERRRR . Αν και τυχαινει τα 2 πιο ομορφα αυτοκινητα (για σημερα εννοω) ειναι το VOLVO C70 (του 98) και φυσικοτατα το Alfa Romeo GT

      4
  • metaxxxo

    ειμαι κατοχος γερμανιου αυτοκινητου(slk 200) και ειμαι ικανοποιημενος απο το αυτοκινητο.Παρολαυτα προσφατως περασα και στον ''κοσμο'' των ιταλων αγοραζοντας μια ducati και ενιωσα τι παει να πει ιταλικη μηχανολογικη ψυχη. Πλεον θεωρω οτι το επομενο αυτοκιμητο μου θα ειναι ALFA....χωρις επαναπαμβανω να με εχει απογοητευση το δικο μου αυτοκινητο...απλα η ιταλοι με γοητευσαν ενω οι γερμανοι(σαν χωρα)με εχουν απογοητευση. Τελος,η gulieta ειναι κουκλα...και θεωρω οτι η ALFA ειναι μια κατηγορια μονη της..

      3
  • chris

    Δε θεωρω πως υπαρχουν premium μοντελα στη μικρομεσαια κατηγορια που ειναι ανωτερα απο τα υπολοιπα.Τα τελευταιας γενιας μικρομεσαια εχουν πολυ καλη ηχομονωση,πολυ καλη ποιοτητα κυλισης και εξισου καλη ποιοτητα στο εσωτερικο.Εγω εχω το megane iii 1.4 turbo και το αμαξι ειναι πολυ ποιοτικο στο εσωτερικο με μαλακα πλαστικα,εχει πολυ καλη ηχομονωση και ειναι σταθερο και ευθυβολο στον ανοιχτο δρομο.Πας με 150 και νομιζεις οτι πας με 100.Το ιδιο ισχυει και για την giulieta γιατι ετυχε να οδηγησω την diesel με τους 105 ιππους.Μαλιστα η giulieta ειχε και λιγοτερο θορυβο κυλισης απο τα ελαστικα σε σχεση με το δικο μου που περναει ενα ελαφρυ βουητο στην καμπινα.Επομενως κατα τη γνωμη μου η giulieta δεν εχει να ζηλεψει και πολλα απο το volvo.Σε κρατημα ειναι σιγουρα καλυτερη και μαλιστα χωρις να κοπαναει σε λακουβες.Αν ειχα να επιλεξω αναμεσα στα δυο θα πηγαινα στην alfa χωρις πολυ σκεψη!

      3
  • giorgos

    @stathis: σχετικό και υποκειμενικό είναι αυτό που λες. Είχα Volvo για 6 χρόνια (V50 1.6 βενζίνη) και μπορώ να σου πω οτι λυπήθηκα πάρα πάρα πολύ όταν το έδωσα. Πραγματική οδηγική απόλαυση εντός και εκτός πόλης!

      3
  • GeorgeA

    Αρχικά, ούτε η Volvo ούτε η Alfa Romeo είναι premium...H συγκεκριμένη σύγκριση είναι απολύτως εφικτή και μάλιστα ιδιαίτερα εύστοχη,κατά τη γνώμη μου...Είναι όμορφα,παραπλήσια σε χώρους κι επιδόσεις,ωστόσο θα επέλεγα τη Giulietta...Κι εξηγούμαι: 1.) Η Alfa είναι πιο αξιόπιστη καθ'ότι συνεργάζεται με τη Fiat,τα μοντέλα της οποίας δε σπάνε,δε χαλάνε. 2.) Η Giulietta,έστω και οριακά,είναι φθηνότερη. 3.) Η Giulietta είναι πιο σύγχρονη,μιας που βασίζεται σε πλατφόρμα του 2009-2010 κι όχι σε προηγούμενη γενιά κάποιου μοντέλου,και τέλος 4.) Η Alfa είναι πιο αεροδυναμική,με ελαφρώς καλύτερα κρατήματα και πιο ελαφριά... Ωστόσο, η Giulietta πληρώνει τέλη ενώ το Volvo απαλλάσσεται...Προσωπικά,μόνο και μόνο προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς της Alfa θα έκανα την υποχώρηση να καταβάλλω το (μικρό σχετικά) ποσό των 94 ευρώ για τέλη.

      2
  • Xountini

    Όσο για τη λέξη "παλαβομάρες", εκείνη την ώρα είχα κατά νου ένα συγκεκριμένο σχόλιο....

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Μιας και απευθυνεςαι στο Auto Trith, ανεβασε ΕΝΑ θεμα να σου απαντησουμε. Η παραθεση 37 πραγματων μαζυ, μοιαζει σαν προσπαθεια δημιουργιας εντυπωσεων και ελλειψης πραγματικων επιχειρηματων.

       
  • giorgos alfa75 america

    Αγαπητε Xountini χωρις διαθεση αντιπαραθεσης θα ηταν ενδιαφερον να αναφερεις καποιες απ τις <<παλαβομαρες>> που εχουν ακουστει σχετικα με την Alfa κατα την αποψη σου,αν υπαρχει καπου λαθος στα γραφομενα να το ακουσουμε οσον αφορα την προ fiat εποχη ,αλλα και οποια περιοδο θεωρεις εσυ.Καλο θα ηταν να υπαρχουν συγκεκριμενες ενστασεις και οχι μια ατακα του τυπου <<παλαβομαρες>>.Ευχαριστω

      1