ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

WRC Μεξικό: Καταστροφή Hyundai, 1ος ο Οζιέ

2.498 Επισκέψεις στο άρθρο (9/3/2019)

Η Σεμπαστιάν Οζιέ έδειξε τις προθέσεις του για νίκη επικρατώντας στο τέλος της πρώτης μέρας, την ώρα που το πρώτο χωμάτινο Ράλλυ της χρονιάς αποδεικνύεται εφιάλτης για τη Hyundai.

Ο τρίτος γύρος του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ και πρώτος χωμάτινος αγώνας της χρονιάς σημαδεύεται από το πρώτο του κιόλας σκέλος γεμάτος από κάθε άποψη. Εκπληκτικές επιδόσεις, εγκαταλείψεις, προβλήματα και μια ακύρωση για την πρώτη ειδική διαδρομή της μέρας για λόγους ασφαλείας είχε το μενού της Πέμπτης και Παρασκευής. Παρόλα αυτά ο έξι φορές πρωταθλητής Σεμπαστιάν Οζιέ (Citroen C3 WRC) έδειξε τα δόντια του και επικράτησε την πρώτη μέρα βάζοντας τον εαυτό του επικεφαλής της προσωρινής κατάταξης. Πίσω του ο Έλφιν Έβανς (Ford Fiesta WRC) με διαφορά 14,8 δλ. ακολουθούμενος από τον Κρις Μηκ (Toyota Yaris WRC) στα 21,1 δλ.. Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά πως κύλησε η πρώτη, χθεσινή μέρα του Ράλλυ Μεξικό.

Την Πέμπτη, η πρώτη ε.δ. του φετινού Ράλλυ Μεξικό ακυρώθηκε για λόγους ασφαλείας, χωρίς να έχουν τρέξει όλα τα πληρώματα. Γι΄αυτό οι διοργανώτρια Αρχή αποφάσισε να δώσει σε όσους δεν πρόλαβαν να τρέξουν μια διαφορά 0,6 δλ. από τον πρωτοπόρο σε εκείνη τη φάση Εσαπέκα Λάππι (Citroen C3 WRC).
 

Το αγωνιστικό μενού της επόμενης μέρας είχε 8 ειδικές διαδρομές που επεφύλασσαν εκπλήξεις για κάποια πληρώματα. Στην αρχή ο Αντρέας Μίκελσεν (Hyundai i20 WRC) τα πήγαινε καλά μπαίνοντας μπροστά προσωρινά στην κούρσα, όμως μια μεγάλη πέτρα στάθηκε εμπόδιο στα σχέδια του Νορβηγού. Πιο συγκεκριμένα, η ανάρτηση του Hyundai έσπασε στο 13,8 χλμ. της 5η ε.δ. μετά το χτύπημα οδηγώντας το πλήρωμα σε εγκατάλειψη.

Επόμενος στη λίστα ήταν ο ομόσταβλός του στη Hyundai, Ντάνι Σόρντο, ο οποίος ξεκίνησε να μάχεται με τον Σεμπαστιάν Οζιέ για την πρωτιά. Τα ηλεκτρικά του i20 Coupe τον πρόδωσαν, όμως, στην 7η ε.δ. ανοίγοντας παράλληλα το δρόμο στον Γάλλο. Στα τεφτέρια των εγκαταλείψεων γράφτηκε στην επόμενη 8η ε.δ. και ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (Toyota Yaris WRC) λόγω προβλήματος στα ηλεκτρικά. 

Έτσι, ο Οζιέ βρέθηκε με διαφορά επικεφαλής της πρώτης μέρας, παρά το κλατάρισμα που είχε στην 7η ε.δ., έχοντας πίσω του τους Έβανς και Μηκ, όπως προαναφέραμε. Πιο πίσω, στην τέταρτη θέση, βρίσκεται ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας του WRC, Οττ Τάνακ (Toyota Yaris WRC), που βρέθηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του να "σκουπίζει" τις ε.δ., ενώ η πρώτη πεντάδα έκλεισε με τον Εσαπέκα Λάππι. 

Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε την φιλότιμη προσπάθεια του Τιερί Νεβίλ (Hyundai i20 WRC) ο οποίος αν και αδιάθετος το παλεύει τερματίζοντας στο πρώτο σκέλος στην έκτη θέση.

Η σημερινή μέρα περιλαμβάνει 9 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 138,77 χλμ., με τη δράση να ξεκινά περίπου στις 16:30 ώρα Ελλάδος (8:23 το πρωί ώρα Μεξικό).

Δείτε την προσωρινή κατάταξη, όπως αυτή διαμορφώθηκε μετά από τις πρώτες 9 ε.δ. στο Ράλλυ Μεξικό:

fiat
POIO BRIDGESTONE