ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο Σ.Τσογκανής σχολιάζει: Η έκπληξη έρχεται από τη θέση του team manager!

2.608 Επισκέψεις στο άρθρο (23/5/2021)

Η περίπτωση του πως ένας ταχύτατος οδηγός χωρίς να πετύχει κάτι απολύτως ιδιαίτερο μεταπηδάει στο χώρο του team manager και τα καταφέρνει θαυμάσια, χρήζει ιδιαίτερης αναφοράς! Μιλάμε για τον αξιότιμο κύριο Γιάρι – Μάτι Λάτβαλα!

Η νίκη της Τοyota στην Πορτογαλία έφερε στο προσκήνιο το ταλέντο του Έλφυν Έβανς, που απέδειξε την αξία του και πάλι. Στη 2η χρονιά του με την Toyota, έχοντας πέρσι καταταγεί 2ος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών σε μια πορεία στο χώρο της «μεγάλης κατηγορίας» WRC που ξεκίνησε πριν 7 χρόνια ουσιαστικά.

Παράλληλα όμως πρέπει να αναφερθούμε και στον επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Gazoo. Την ιδιαίτερη περίπτωση του Γιάρι Μάτι Λάτβαλα.

Ο νεαρός, 18 μόλις χρόνων, που είδαμε στο Ακρόπολις του 2003, να κερδίζει τις εντυπώσεις και τις καρδιές των Ελλήνων φιλάθλων με ένα Ford Focus (10ος γενικής κατάταξης σε έναν εκπληκτικό αγώνα με όλα τα μεγάλα ονόματα της τότε εποχής να γεμίζουν τις πρώτες 9 θέσεις..) ακολούθησε μια περίεργη καριέρα στο WRC. Πάνω του επενδύθηκαν πολλά χρήματα από τον Φινλανδό μέντορα πολλών οδηγών, τον Τίμο Γιούκι. Νωρίς έδειξε δείγματα συναισθηματικής αστάθειας. Με την έννοια της μεγάλης ευαισθησίας σε πίεση κατά τη διάρκεια του αγώνα, σε περίεργες συμπεριφορές (ξεσπάσματα σε κλάμματα αν υπήρχε εγκατάλειψη από δικό του λάθος ή από μηχανική βλάβη) και παιδιάστικα καμώματα. ΠαρΆ όλα αυτά η επένδυση επάνω του και η εμπιστοσύνη συνεχίστηκαν παρά το γεγονός ότι κατά γενική ομολογία δεν θα γινόταν ποτέ ο κορυφαίος οδηγός, και χωρίς ελπίδα επαλήθευσης των αρχικών υποσχέσεων. Η «εκπαίδευση» σε κάθε είδους αγώνες σε διαφορετικές χώρες απέδωσε αρκετά και πολλές θέσεις σε μεγάλες εργοστασιακές ομάδες βρέθηκαν. Τα αποτελέσματα από πλευράς του φινλανδού οδηγού ήταν αρκετά ικανοποιητικά: 18 συνολικά νίκες με (Ford Focus αλλά και Fiesta, VW Polo, Toyota Yaris) και 3 δεύτερες θέσεις στην κατάταξη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.

Όλα όμως έδειχναν ότι η συγκεκριμένη περίπτωση είχε «δώσει όλα όσα μπορούσε να δώσει» και ο ίδιος ανακοίνωσε το τέλος της καριέρας του (μη έχοντας περιληφθεί στην ομάδα της Toyota το 2020 και αγωνιζόμενος με δική του, ιδιωτική, ομάδα) στο 2020.

Τελικά έμεινε στην ιστορία ως ο οδηγός με τις περισσότερες εκκινήσεις σε αγώνα WRC, 209 συνολικά….
Έχοντας φυσικά κερδίσει τον τίτλο του «πλέον πετυχημένου οδηγού που δεν κατάφερε να κερδίσει Παγκόσμιο Πρωτάθλημα». Και εκεί ξεκινάει η περίοδος που διανύουμε τώρα.

Team Manager της Toyota στο χώρο του WRC, o 36-χρονος Γιάρι – Μάτι Λάτβαλα στη θέση του Τίμο Μάκινεν, από τα τέλη του 2020.

Έκπληξη τεραστίου μεγέθους γιά όλους τους φίλους του WRC.
Eκπαραθύρωση του τετράκις παγκόσμιου πρωταθλητή που έχει δώσει ήδη 3 Παγκόσμια Πρωταθλήματα στην Toyota, δύο Οδηγών και ένα Κατασκευαστών από τη θέση του επικεφαλής της ομάδας και ορισμός τουΓιάρι Μάτι ως διαδόχου του.

Και να που ο τελευταίος σημειώνει επιτυχίες.... δείχνοντας ότι εκείνος ο οδηγός που προβλημάτισε αρκετούς με την όλη εικόνα στο χώρο ως οδηγός, τώρα καταφέρνει και κερδίζει το παιγνίδι σε ένα ρόλο με πολύ περισσότερες απαιτήσεις, αυτόν της διοίκησης μιάς πολυσύνθετης ομάδας, της διαχείρισης του απαιτητικού Οζιέ αλλά και των άλλων 3 οδηγών της ομάδας... των logistics, των δοκιμών, της εξέλιξης....

Εξαιρετικά τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής στην παρούσα χρονική περίοδο.
Στους τέσσερις αγώνες μέχρι τώρα η Toyota έχει επικρατήσει στους 3!
Σαφώς και θα τα ζηλεύει ο πιό πολύπειρος ομόλογός του της Hyundai, o Αντρέα Ανταμό.
Για να δούμε αν το πρόσωπο του 2021 τελικά στο WRC αποδειχθεί και ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα και όχι μόνο ο Οζιέ που έχει βάλει πλώρη για τον 8ο τίτλο της καριέρας του (ήδη προηγείται και προχωράει με το σύστημα που τον διακρίνει ακάθεκτος).

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

FORD
DOBLO VS COURIER