ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Από την 3η ε.δ. και έπειτα ο Εσθονός οδηγός της Toyota δε λέει να "ξεκολλήσει" από την πρώτη θέση.

Ο Κρις Μικ ακολουθεί κατά πόδας τον πρωτοπόρο, ομόσταβλο του, Οττ Τάνακ με διαφορά μερικών δευτερολέπτων.

Ένα σπασμένο αμορτισέρ στοίχισε τον Λάτβαλα περίπου 1 λεπτό και μία θέση στην προσωρινή κατάταξη.

Μετά την ατυχία του Λάτβαλα στην 12η ε.δ., ο Νεβίλ σκαρφάλωσε στην τρίτη θέση της κατάταξης.

WRC Πορτογαλίας: Σαρώνει η Toyota

2.977 Επισκέψεις στο άρθρο (1/6/2019)

Η Toyota κυριαρχεί στο φετινό Ράλλυ Πορτογαλίας με μπροστάρη τον Τάνακ. Μια αναποδιά του Λάτβαλα όμως βάζει και τον Νεβίλ στο παιχνίδι. Δείτε τι συνέβη, χθες και σήμερα, στον 7ο γύρο του WRC.

Με το δεξί μπαίνει το καλοκαίρι, όπως όλα δείχνουν, για τον Οττ Τάνακ (Toyota Yaris WRC), αφού σήμερα, 1η του Ιούνη, ο Εσθονός συνεχίζει να είναι πρωτοπόρος του Ράλλυ Πορτογαλίας μετά από τις 13 συνολικά ειδικές διαδρομές των δύο ημερών. Σήμερα το πρωί, στην 1η ε.δ. της μέρας και 8η συνολικά, ο οδηγός της Toyota Gazoo Racing αντιμετώπισε κάποια προβλήματα με τα φρένα του, τα οποία ωστόσο δεν στάθηκαν εμπόδιο στη διατήρηση της πρωτοπορίας. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή...

Χθες, τελευταία μέρα της άνοιξης, τα πράγματα ξεκίνησαν ιδανικά για τον Ντάνι Σόρντο (Hyundai i20 Coupe WRC) ο οποίος άδραξε τη μέρα βγαίνοντας πρώτος στην προσωρινή κατάταξη. Η πρωτοπορία του Ισπανού δεν κράτησε και πολύ, καθώς αντιμετώπισε κάποια τεχνικά προβλήματα στην 3η ε.δ., τα οποία τον καθυστέρησαν σημαντικά. Με το Σόρτνο να βγαίνει εκτός μάχης, ο Τάνακ ξεκίνησε ένα σερί καλών εμφανίσεων, διατηρώντας παράλληλα τα ηνία του αγώνα. Από εκεί και πέρα, προβλήματα αντιμετώπσαν και οι: Σεμπαστιάν Λεμπ (Hyundai i20 Coupe WRC) στην 3η ε.δ. και Έλφιν Έβανς (Ford Fiesta WRC) στην 5η ε.δ., τα οποία αντιμετωπίστηκαν από τα πληρώματα. Η Παρασκευή βρήκε τα αγωνιστικά της Toyota στο 1-2-3 της κατάταξης με τους Οττ Τάνακ, Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (+17,3 δλ.) και Κρις Μικ (+22,8 δλ.) στις τρεις πρώτες θέσεις.
 

Σήμερα, το "μενού" είχε 6 ε.δ. με την αγωνιστική δράση να εκτυλίσσεται σε 160,7 χλμ.. Η κυριαρχία της Toyota συνεχίστηκε και στο 2ο σκέλος, με τους τρεις οδηγούς να εναλλάσσονται στις πρωτιές των ε.δ., χωρίς να αλλάζει η προσωρινή κατάταξη. Αλλά όλα αυτά μέχρι τη 12η ε.δ., εκεί όπου ο Λάτβαλα έσπασε το ένα αμορτισέρ του Yaris, έχασε σχεδόν 1 λεπτό και βγήκε εκτός τριάδας, δίνοντας τη θέση του στον Τιερί Νεβίλ (Hyundai i20 Coupe). Μάλιστα, ο Εσθονός είχε ένα τετ-α-κε στη εκπνοή της μέρας, στη 13η ε.δ. (το loop της Amarante 2 των 37,6 χλμ.) το οποίο όμως δεν ήταν ικανό να τον... εκθρονίσει, αλλά μείωσε αισθητά την ψαλίδα από τον δεύτερο Κρις Μικ στα 4,3 δλ. και τον τρίτο Τιερί Νεβίλ στα 9,2 δλ..

Το αυριανό, τρίτο και τελευταίο σκέλος μπορεί να κρύβει μεγάλες ανατροπές και εκπλήξεις με τόσο μικρές διαφορές στις πρώτες θέσεις. Δείτε παρακάτω τον πίνακα με την πρώτη δεκάδα της κατάταξης, όπως αυτή διαμορφώθηκε μετά από 13 ειδικές διαδρομές. Μείνετε συντονισμένοι στο autotriti.gr για να μαθαίνετε όλες τις εξελίξεις.

Autotriti.gr
MINETTA AYTOKINHTO KAI KATOIKIA