
Στην πρώτη θέση ο Elfyn Evans με δεύτερο τον Katsuta.
Όλα παίζονται ακόμη: Μόλις 23 δλ. χωρίζουν τον 5ο από τον 1ο, με τις διαφορές των ενδιάμεσων από 3 έως 10 δλ.
Τρίτος ο Neuville, τέταρτος ο Tanak και πέμπτος ο Rovanpera
Τρεις ειδικές στο κυριακάτικο σκέλος.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Στην πρώτη θέση ο Elfyn Evans με δεύτερο τον Katsuta
Το Rally Σουηδίας αποτελεί το δεύτερο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος και το μοναδικό 100% χειμερινό rally με τις από άκρη σε άκρη χιονισμένες-παγωμένες ειδικές διαδρομές. Τονίζουμε πως, στον συγκεκριμένο αγώνα παίζουν περισσότερο από κάθε άλλη περίπτωση καθοριστικό ρόλο οι καιρικές συνθήκες και η σειρά εκκίνησης, καθώς οι πρώτοι του Rally Monte Carlo την Παρασκευή και της προσωρινής κατάταξης, αντίστοιχα, το Σάββατο βρίσκονται να «σκουπίζουν» τις ειδικές για τους επόμενους. Ας δούμε, όμως, τι έγινε...
Από την πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή ο Elfyn Evans έχοντας στο μπάκετ του συνοδηγού τον Scott Martin έδειξε πως βρίσκεται σε καλή φόρμα και πήρε τα ηνία του αγώνα, τα οποία άφησε μόλις δύο φορές, μία στην 5η ε.δ. όταν πέρασε μπροστά ο Takamoto Katsuta και μία στην SS7 όταν προσπέρασε και τα δύο πληρώματα της Toyota Gazzo Racing ο Ott Tanak. Κατά τα άλλα, το βρετανικό πλήρωμα τα πηγαίνει περίφημα στο χιονισμένο τερέν της Σουηδίας, έχοντας ένα μικρό προβάδισμα 3 δλ. από ένα ομόσταβλο δίδυμο. Ο λόγος για τους Takamoto Katsuta-Aaron Johnston που ακολουθούν κατά πόδας τον Evans κάνοντας έτσι το 1-2 για την Toyota στην γενική κατάταξη.Dancing on snow and ice ❄️ #WRC | #RallySweden 🇸🇪 pic.twitter.com/B17wH4EY2Z
— FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) February 15, 2025
Όλα παίζονται ακόμη: Μόλις 23 δλ. χωρίζουν τον 5ο από τον 1ο, με τις διαφορές των ενδιάμεσων από 4 έως 10 δλ.
Σε μάχη για σκληρά νεύρα φαίνεται πως εξελίσσεται το φετινό Rally Σουηδίας, καθώς πέρα από τα δύο πρώτα πληρώματα που έχουν απόσταση αναπνοής, αντίστοιχη κατάσταση επικρατεί και στις υπόλοιπες τρεις θέσεις. Για την ακρίβεια, η διαφορά του πέμπτου από τον πρωτοπόρο ορίζεται σε κάτι λιγότερο από 25 δλ., αφήνοντας έτσι όλα τα ενδεχόμενα για ανατροπή ανοιχτά.
Sometimes snowbanks can be your friend 🫣#WRC | #RallySweden 🇸🇪 pic.twitter.com/XZHVEiwsvN
— FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) February 15, 2025
Τρίτος ο Neuville, τέταρτος ο Tanak και πέμπτος ο Rovanpera
Συγκεκριμένα, το τρίτο πλήρωμα των Thierry Neuville-Martin Wydaeghe βρίσκεται 6,3 δλ. πίσω από τον Evans (+3,3 δλ. από τον Katsuta), ενώ οι Ott Tanak-Martin Jarveoja που πιέζουν αρκετά υπολείπονται κατά 12,8 δλ. από τον πρωτοπόρο, ήτοι 6,5 δλ. πίσω από τον Βέλγο. Η πρώτη πεντάδα κλείνει με τους Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen που είναι 22,9 δλ. πιο αργοί από τον Evans και 10,1 δλ. πίσω από τον Tanak.
Μεγάλος άτυχος της ημέρας, ο Adrien Fourmaux ο οποίος ήταν τέταρτος μέχρι και την SS11, έχασε δύο θέσεις και πήγε έκτος μέχρι που στο πρώτο χιλιόμετρο της SS13 έχασε τον έλεγχο του Hyundai i20 N και το «φώλιασε» σε μια στοίβα χιονιού από την οποία δεν μπορούσε να ξεκολλήσει.
AdrienΆs charge halted by a Swedish snowbank 😔 pic.twitter.com/4cdXCSi42z
— FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) February 15, 2025
Με τις ολισθηρές συνθήκες στις παγωμένες και χιονισμένες ειδικές διαδρομές, αλλά και τις στοίβες χιονιού παραπλεύρως αυτών να... καραδοκούν για κάποια επαφή που μπορεί να αλλάξει εντελώς την κατάσταση, το ενδιαφέρον για τις αυριανές τρεις ειδικές διαδρομές παραμένει αμείωτο.
Το τελευταίο σκέλος της Κυριακής αποτελείται από τρεις ειδικές διαδρομές. Δύο περάσματα από την Västervik (26,48 χλμ.) και κατόπιν η Wolf Power Stage στην Umeå (10,08 χλμ.) που θα χαρίσει και τους έξτρα βαθμούς στους νικητές.