ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ως το «πλέον επικίνδυνο» απορρίπτει το επίπεδο 3 αυτόνομης οδήγησης η Bentley

1.235 Επισκέψεις στο άρθρο (3/4/2024)
Ως  το «πλέον επικίνδυνο» απορρίπτει το επίπεδο 3 αυτόνομης οδήγησης η Bentley

-Οι Γερμανοί τάσσονται υπέρ του επιπέδου 3, οι Βρετανοί το απορρίπτουν
- Κατακεραυνώνει το επίπεδο 3 o CEO της Bentley
- Ο όρος «Plus» διαφοροποιείται ανά τον κατασκευαστή
- Η Μercedes αναλαμβάνει τις νομικές ευθύνες σε περίπτωση που χρειαστεί
-Η Volkswagen ετοιμάζεται για την 4η γενιά

Οι Γερμανοί τάσσονται υπέρ του επιπέδου 3, οι Βρετανοί το απορρίπτουν

Οι Γερμανοί «κολοσσοί» Mercedes και BMW επιχείρησαν το «βήμα παραπάνω» στην αυτοκινητική τεχνολογία, προσφέροντας αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3. Την αισιοδοξία αυτή δεν φαίνεται να συμμερίζονται οι ιθύνοντες της Bentley. Οι Βρετανοί δεν θα προσφέρουν αυτόνομο σύστημα επιπέδου 3, καθώς όπως υποστηρίζουν, πρόκειται για επικίνδυνη τεχνολογία ως προς την ασφάλεια.
 

Κατακεραυνώνει το επίπεδο 3 o CEO της Bentley

Τα λόγια του - εν καιρώ - απερχόμενου CEO της Bentley, Adrian Hallmark, ξεκαθαρίζουν κατά πολύ το σκεπτικό της βρετανικής εταιρίας: «Κρίνουμε ως επικίνδυνο το επίπεδο 3 αυτόνομης οδήγησης. Έχουμε προχωρήσει σε πολλές δοκιμές και αναλύσεις αυτών και διαπιστώσαμε ότι εξαρτάται υπερβολικά από την επαναφορά της προσοχής και της επέμβασης του οδηγού». Πάρα ταύτα, ο Hallmark, δείχνει να πιστεύει στην ασφάλεια του επιπέδου 4.
 

Ο όρος «Plus» διαφοροποιείται ανά τον κατασκευαστή

Κατά συνέπεια, η Bentley θα επικεντρωθεί στις εκδόσεις Plus και Plus Plus του δεύτερου επιπέδου. Εκτός του απομακρυσμένου βοηθού στάθμευσης, θα γνωρίσουμε και τη «βοήθεια αυτοκινητοδρόμου» (αν και ο Hallmark δε διευκρίνισε πως θα δούμε κάτι καλύτερο από το κλασσικό επίπεδο 2. Ο κάθε κατασκευαστής έχει ως δική του αρμοδιότητα να καθορίσει τι αντιπροσωπεύει ο όρος «Plus». Για παράδειγμα, η Tesla αποκαλεί το Autopilot ως επίπεδο 2 και το FSD(Full Self Driving) επίπεδο 2 Plus.
 

Η Μercedes αναλαμβάνει τις νομικές ευθύνες σε περίπτωση που χρειαστεί

Όπως προαναφέρθηκε, η οπτική Γερμανών και Βρετανών είναι κάτι περισσότερο από διαφορετική. Η Mercedes, η οποία προσφέρει την αυτόνομα συστήματα τρίτου επιπέδου στις ΗΠΑ, δηλώνει έτοιμη για ανάληψη νομικών ευθυνών (όπου χρειαστεί).
 

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
LEAO & LINGLONG