Οι δύο Ferrari τράκαραν στην επεισοδιακή εκκίνηση του GP της Σιγκαπούρης, αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο για το δίδυμο της Mercedes, σε έναν αγώνα που ενδεχομένως να κρίνει το φετινό πρωτάθλημα.
Ο Lewis Hamilton με την τρίτη του σερί νίκη, διεύρυνε τη διαφορά του από τον Sebastian Vettel, από τους 3 στους 28 βαθμούς. Για να το κάνει, όμως, αυτό ο Βρετανός, έπρεπε να συμβεί ο κακός χαμός στο GP της Σιγκαπούρης, ένας αγώνας που μάλλον θα αποδειχθεί καθοριστικός για την έκβαση του πρωταθλήματος. Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή…
O συνδυασμός της κακής εκκίνησης του πρώτου Sebastian Vettel και της καλής του τέταρτου Kimi Raikkonen, έφερε τον Max Verstappen ανάμεσα από τις δύο Ferrari, οι οποίες έκαναν «σάντουιτς» τη Red Bull, σε ένα περιστατικό που θα εξετάσουν εκ των υστέρων οι αγωνοδίκες. Ο Ολλανδός και ο Γερμανός δείχνουν σα να έστριψαν ελαφρώς το τιμόνι, σε μία έτσι και αλλιώς «μάχη» όλων να διατηρήσουν τη θέση τους.
Όπως και να έχει το πράγμα, η εκκίνηση στα βρεγμένη πίστα Marina Bay Street Circuit, ήταν τελικά αυτή που έκρινε το φετινό GP της Σιγκαπούρης, καθώς εκεί τέθηκαν επιτόπου νοκ άουτ οι Raikkonen και Verstappen, ενώ αμέσως μετά εγκατέλειψε με ένα θεαματικό τετ-α-κε η «πληγωμένη» Ferrari του Vettel, κάτι που ενδεχομένως να στοιχίσει στη μάχη του τίτλου τόσο για τον οδηγό όσο και για την ιταλική ομάδα.
Ειδικά από τη στιγμή που ευνοημένος από το χαμό της εκκίνησης βγήκε ο Lewis Hamilton, ο οποίος μπήκε επικεφαλής και με ενδιάμεσα ελαστικά ξεκίνησε να κάνει τον έναν ταχύτερο γύρο μετά τον άλλο. Η Red Bull που διασώθηκε, αυτή του Daniel Ricciardo, ανέλαβε το ρόλο του διώκτη του Βρετανού πρωτοπόρου του πρωταθλήματος.
Ο αγώνας σημαδεύτηκε από τις τρεις εισόδους του Safety Car, με την πρώτη να είναι στον 4ο γύρο ώστε να καθαριστεί η πίστα από τα συντρίμμια, ενώ ξαναβγήκε αμέσως μετά από την έξοδο στα λάστιχα της Toro Rosso του Daniil Kvyat. Ευκαιρία για τους περισσότερους για αλλαγή ελαστικών, με την επιλογή να είναι πλέον μία για τις περισσότερες ομάδες, τα ενδιάμεσα. Εκτός αγώνα και ο Fernando Alonso ο οποίος με μια εντυπωσιακή εκκίνηση όρμησε για την κορυφή και έφτασε μέχρι τρίτος, αλλά τελικά «λαβώθηκε» στα πλευρικά της McLaren. Έμεινε στην πίστα, αλλά γρήγορα αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.
Κάπως έτσι ο Lewis Hamilton πήρε άνετα τη νίκη, ενώ δίχως πρόβλημα κρατήθηκε πίσω του ο Daniel Ricciardo, ο οποίος για 4η συνεχόμενη χρονιά ανεβαίνει στο podium της Σιγκαπούρης. Πίσω από την Red Bull, βρέθηκε επίσης εύκολα η Mercedes του Valtteri Bottas, ο οποίος έδωσε τους επιπλέον πολύτιμους πόντους στην ομάδα του. Την καλύτερη επίδοση της καριέρας του είχε ο Carlos Sainz με την 4η θέση της Toro Rosso, ενώ το ίδιο έκανε και ο 6ος Jolyon Palmer με τη Renault, αλλά και ο 7ος Stoffel Vandoorne με την McLaren. Μπροστά τους ήταν ο 5ος Sergio Perez, ενώ η 2η Force India, αυτή του Esteban Ocon τερμάτισε 10η. Όγδοος ήταν ο Lance Stroll με Williams, ενώ ένατος κατετάγη ο Romain Grosjean με την Haas.
Οι παραπάνω τρανταχτές εγκαταλείψεις, δεν ήταν οι μοναδικές της Σιγκαπούρης. Στον 38ο γύρο, ο Marcus Ericsson τράκαρε την Sauber στη γέφυρα Anderson Bridge. Για τεχνικούς λόγους σταμάτησε ο αγώνας για τον Nico Hulkenberg, ο οποίος είχε φέρει τη Renault ως την 4η θέση, ενώ εκτός βρέθηκε και η Haas του Kevin Magnussen.