ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Premium και πίσω κίνηση: απαραίτητος συνδυασμός ή απλά ταμπού;

Πρέπει τα premium να είναι πισωκίνητα;

8.957 Επισκέψεις στο άρθρο (9/11/2017)

Πρέπει τα premium να είναι πισωκίνητα; Δείτε τώρα, ποιες εταιρείες επιμένουν στην πίσω κίνηση και τι προτιμούν οι αγοραστές.

Τι παραπάνω έχει η πίσω κίνηση από την κίνηση εμπρός τέλος πάντων; Στα σπορ αυτοκίνητα σαφώς προσφέρει έναν ακόμη άξονα του αυτοκινήτου πάνω στον οποίο αποκτά έλεγχο ο οδηγός, όταν όμως η οδηγική εμπειρία δεν είναι η πρώτη προτεραιότητα, τι την θέλουμε την πισωκίνηση;

Πάρε για παράδειγμα την S-Class, ίσως το αυτοκίνητο που κάθεται στην κορυφή της premium κατηγορίας. Έχει λόγο να είναι πισωκίνητη; Και όμως είναι, χωρίς μάλιστα ίχνος πρόθεσης να αλλάξει αυτό ποτέ. Κάτι που ισχύει φυσικά και ακόμη πιο πάνω τιμολογιακά. Ποιος θα φανταζόταν ποτέ μία προσθιοκίνητο Rolls Royce.

Και έτσι όλες οι premium μάρκες έχουν την πίσω κίνηση στο DNA τους. Mercedes, BMW, Bentley, Rolls Royce, Jaguar, Maserati, Lexus και Infiniti. Όλες οι μάρκες που μπαίνουν στην κατηγορία, όπως η Genesis της Hyundai και τα μεγάλα Acura στην Αμερική (Honda), επίσης το κάνουν στο άνω άκρο τους με κίνηση πίσω. H Alfa Romeo στην αναβίωσή της που την επαναφέρει στα premium, επίσης μετέφερε την κίνηση στον πίσω άξονα. Και η Kia, με το πρώτο μοντέλο με premium αξιώσεις, το Stinger, επίσης πίσω έχει βάλει την κίνηση.

Κι όμως, μάρκες όπως Mercedes, η BMW διαθέτουν και προσθιοκίνητα μοντέλα στο κάτω άκρο της γκάμας τους από πλευράς μεγέθους. Γιατί δηλαδή η Α-Class δεν πειράζει να είναι προσθιοκίνητη, η C-Class όμως απαγορεύεται; Είναι η μία λιγότερο premium από την άλλη; Σίγουρα η Mercedes δεν το βλέπει έτσι. Το βλέπετε μήπως εσείς; Όχι.

Και έτσι το βλέπουν και άλλοι κατασκευαστές που συμμετέχουν στα premium όπως η Audi και η Volvo ή και νέες μάρκες όπως η DS, που δεν βρίσκουν κανένα λόγο να αλλάξουν την βασικά προσθιοκίνητη γκάμα τους. Χάνουν πουθενά;

Το θέμα είναι πως το βλέπει το κοινό, και είναι εμφανές από τις πωλήσεις πως λίγο ενδιαφέρον υπάρχει για τον άξονα κίνησης. Εσείς όμως τι λέτε; Είναι τα premium απαραίτητα πισωκίνητα ή πρόκειται για παρωχημένο στερεότυπο; Πως πρέπει να είναι ένα premium αυτοκίνητο στα δικά σας μάτια;

FORD
5 KALA THERINA