Πρέπει τα premium να είναι πισωκίνητα; Δείτε τώρα, ποιες εταιρείες επιμένουν στην πίσω κίνηση και τι προτιμούν οι αγοραστές.
Τι παραπάνω έχει η πίσω κίνηση από την κίνηση εμπρός τέλος πάντων; Στα σπορ αυτοκίνητα σαφώς προσφέρει έναν ακόμη άξονα του αυτοκινήτου πάνω στον οποίο αποκτά έλεγχο ο οδηγός, όταν όμως η οδηγική εμπειρία δεν είναι η πρώτη προτεραιότητα, τι την θέλουμε την πισωκίνηση;
Πάρε για παράδειγμα την S-Class, ίσως το αυτοκίνητο που κάθεται στην κορυφή της premium κατηγορίας. Έχει λόγο να είναι πισωκίνητη; Και όμως είναι, χωρίς μάλιστα ίχνος πρόθεσης να αλλάξει αυτό ποτέ. Κάτι που ισχύει φυσικά και ακόμη πιο πάνω τιμολογιακά. Ποιος θα φανταζόταν ποτέ μία προσθιοκίνητο Rolls Royce.
Και έτσι όλες οι premium μάρκες έχουν την πίσω κίνηση στο DNA τους. Mercedes, BMW, Bentley, Rolls Royce, Jaguar, Maserati, Lexus και Infiniti. Όλες οι μάρκες που μπαίνουν στην κατηγορία, όπως η Genesis της Hyundai και τα μεγάλα Acura στην Αμερική (Honda), επίσης το κάνουν στο άνω άκρο τους με κίνηση πίσω. H Alfa Romeo στην αναβίωσή της που την επαναφέρει στα premium, επίσης μετέφερε την κίνηση στον πίσω άξονα. Και η Kia, με το πρώτο μοντέλο με premium αξιώσεις, το Stinger, επίσης πίσω έχει βάλει την κίνηση.
Κι όμως, μάρκες όπως Mercedes, η BMW διαθέτουν και προσθιοκίνητα μοντέλα στο κάτω άκρο της γκάμας τους από πλευράς μεγέθους. Γιατί δηλαδή η Α-Class δεν πειράζει να είναι προσθιοκίνητη, η C-Class όμως απαγορεύεται; Είναι η μία λιγότερο premium από την άλλη; Σίγουρα η Mercedes δεν το βλέπει έτσι. Το βλέπετε μήπως εσείς; Όχι.
Και έτσι το βλέπουν και άλλοι κατασκευαστές που συμμετέχουν στα premium όπως η Audi και η Volvo ή και νέες μάρκες όπως η DS, που δεν βρίσκουν κανένα λόγο να αλλάξουν την βασικά προσθιοκίνητη γκάμα τους. Χάνουν πουθενά;
Το θέμα είναι πως το βλέπει το κοινό, και είναι εμφανές από τις πωλήσεις πως λίγο ενδιαφέρον υπάρχει για τον άξονα κίνησης. Εσείς όμως τι λέτε; Είναι τα premium απαραίτητα πισωκίνητα ή πρόκειται για παρωχημένο στερεότυπο; Πως πρέπει να είναι ένα premium αυτοκίνητο στα δικά σας μάτια;
Τα premium, όχι απαραίτητα. Αυτό είναι παρωχημένο στερεότυπο, όχι απαραίτητος συνδυασμός. Οποιοδήποτε αυτοκίνητο, είτε premium, είτε όχι, άνω των 300 ίππων (που να ξεπερνά την ιπποδύναμη του προηγούμενου Focus RS και του τωρινού Type R), ίσως ναι. Ή έστω τετρακίνητο. Μόνο GT ή sport αυτοκίνητα ή supercars πρέπει να πισωκίνητα. Επίσης, συμφωνώ με κάποιους αναγνώστες περί κίνησης πίσω και κινητήρα μπροστά.
Εγώ είχα ένα μερσεντές πισωκίνητο καί δέν πρόκειται νά αγοράσω ποτέ πάλι πισωκίνητο αυτοκίνητο,είναι ότι χειρότερο.
Δέν λειτουργεί σωστά τό βάρος του τό πισωκίνητο αυτοκινήτο,διότι τό σπρώχνει τό αυτοκίνητο από πίσω,όμως τό πίσω μέρος τών αυτοκινήτων είναι πάντοτε πιό ελαφρί από τό εμπρός.
Είναι σάν νά βάζεις έναν αδύνατο νά σπρώχνει έναν χοντρό,εγώ είχα πρόβλημα όταν σταματούσα στίς ανηφόρες ώστε νά ξεκινήσω χωρίς νά χρειαστεί νά σπινιάρω,ή άλλες φορές δέν αναίβαινε σπίνιαρε συνεχώς,ή άν είχα παρκάρει σέ κατηφόρα δέν θά έκανε όπισθεν γιά νά ξεπαρκάρω,ιδίος άν είχε βρέξει ήταν όλα ακόμη χειρότερα.
Ακόμη στήν οδική συμπεριφορά έχουν καλύτερα κρατήματα τά μπροσθιοκίνητα αυτοκίνητα τουλάχιστον 25%,αυτά τά έχω όλα δοκιμασμένα μέ προσωπική μου εμπειρία.
Νά μήν ακούτε όσους λένε ότι τό προσθιοκίνητο άν σού κάνει υποστροφή δέν τό μαζεύεις,διότι άν υπάρχει 20% πιθανότητα νά πάθεις ατύχημα από υποστροφή,τότε υπάρχει 55% πιθανότητα νά πάθεις ατύχημα από τό πισωκίνητο από λάθος υπερστροφή,καί θά έχεις καθημερινά ένα αυτοκίνητο πού θά σέρνεται μόνον στίς ευθείες λειτουργεί σωστά,στίς ανηφόρες καί στίς στροφές είναι χάλια σέ σύκγριση μέ τά προσθιοκίνητα αυτοκίνητα.
Δεν μπορώ να καταλάβω ποιος έβαλε την ιδέα να κατασκευάζονται πισωκινητα αυτοκίνητα με τον κινητήρα εμπρός. μετακινούν πολύ μπροστά τον μπροστινό άξονα, έτσι ώστε να δέχεται μικρότερο βάρος ,για να μην υποστρέφει. Έτσι όμως μειώνετε η ακαμψία της μούρης, γιατί οι θόλοι βρίσκονται μακριά από το κύριο σώμα του αυτοκινητου. Προσωπικά αυτή η μεγάλη απόσταση των τροχών από τον οδηγό, δημιουργεί ανασφάλεια στις μεγάλες ταχύτητες. Όταν θες πισωκινητο, τοποθετείς τον κινητήρα πίσω!
Profanws oxi. Piswkinhto exei k h kia alla se kamia periptwsh den einai premium.
Premium einai ena autokinhto pou einai mprosta apo ton m.o. texnologika, exei asfaleia, upshles epidoseis kuriws se frena kai krathmata, poluteleia, hxomonwsh, korufaia poiothta ulikwn kai sunarmoghs. Ola auta mazi me to image pou exei kerdisei h marka apo ton kosmo diaxronika. To teleutaio isws einai kai to pio shmantiko sthn antilhpsh tou kosmou gia auto kai exei sunduasei sto mualo tou oti gia na einai kati premium prepei na einai germaniko. Ante kai ligo aggliko h souhdiko.
Βεβαίως και πρέπει νά είναι πισωκίνητα
Τα premium, όχι απαραίτητα. Αυτό είναι παρωχημένο στερεότυπο, όχι απαραίτητος συνδυασμός. Οποιοδήποτε αυτοκίνητο, είτε premium, είτε όχι, άνω των 300 ίππων (που να ξεπερνά την ιπποδύναμη του προηγούμενου Focus RS και του τωρινού Type R), ίσως ναι. Ή έστω τετρακίνητο. Μόνο GT ή sport αυτοκίνητα ή supercars πρέπει να πισωκίνητα. Επίσης, συμφωνώ με κάποιους αναγνώστες περί κίνησης πίσω και κινητήρα μπροστά.
Πρέπει να είναι τετρακίνητα!
Εγώ είχα ένα μερσεντές πισωκίνητο καί δέν πρόκειται νά αγοράσω ποτέ πάλι πισωκίνητο αυτοκίνητο,είναι ότι χειρότερο. Δέν λειτουργεί σωστά τό βάρος του τό πισωκίνητο αυτοκινήτο,διότι τό σπρώχνει τό αυτοκίνητο από πίσω,όμως τό πίσω μέρος τών αυτοκινήτων είναι πάντοτε πιό ελαφρί από τό εμπρός. Είναι σάν νά βάζεις έναν αδύνατο νά σπρώχνει έναν χοντρό,εγώ είχα πρόβλημα όταν σταματούσα στίς ανηφόρες ώστε νά ξεκινήσω χωρίς νά χρειαστεί νά σπινιάρω,ή άλλες φορές δέν αναίβαινε σπίνιαρε συνεχώς,ή άν είχα παρκάρει σέ κατηφόρα δέν θά έκανε όπισθεν γιά νά ξεπαρκάρω,ιδίος άν είχε βρέξει ήταν όλα ακόμη χειρότερα. Ακόμη στήν οδική συμπεριφορά έχουν καλύτερα κρατήματα τά μπροσθιοκίνητα αυτοκίνητα τουλάχιστον 25%,αυτά τά έχω όλα δοκιμασμένα μέ προσωπική μου εμπειρία. Νά μήν ακούτε όσους λένε ότι τό προσθιοκίνητο άν σού κάνει υποστροφή δέν τό μαζεύεις,διότι άν υπάρχει 20% πιθανότητα νά πάθεις ατύχημα από υποστροφή,τότε υπάρχει 55% πιθανότητα νά πάθεις ατύχημα από τό πισωκίνητο από λάθος υπερστροφή,καί θά έχεις καθημερινά ένα αυτοκίνητο πού θά σέρνεται μόνον στίς ευθείες λειτουργεί σωστά,στίς ανηφόρες καί στίς στροφές είναι χάλια σέ σύκγριση μέ τά προσθιοκίνητα αυτοκίνητα.
Δεν μπορώ να καταλάβω ποιος έβαλε την ιδέα να κατασκευάζονται πισωκινητα αυτοκίνητα με τον κινητήρα εμπρός. μετακινούν πολύ μπροστά τον μπροστινό άξονα, έτσι ώστε να δέχεται μικρότερο βάρος ,για να μην υποστρέφει. Έτσι όμως μειώνετε η ακαμψία της μούρης, γιατί οι θόλοι βρίσκονται μακριά από το κύριο σώμα του αυτοκινητου. Προσωπικά αυτή η μεγάλη απόσταση των τροχών από τον οδηγό, δημιουργεί ανασφάλεια στις μεγάλες ταχύτητες. Όταν θες πισωκινητο, τοποθετείς τον κινητήρα πίσω!
Profanws oxi. Piswkinhto exei k h kia alla se kamia periptwsh den einai premium. Premium einai ena autokinhto pou einai mprosta apo ton m.o. texnologika, exei asfaleia, upshles epidoseis kuriws se frena kai krathmata, poluteleia, hxomonwsh, korufaia poiothta ulikwn kai sunarmoghs. Ola auta mazi me to image pou exei kerdisei h marka apo ton kosmo diaxronika. To teleutaio isws einai kai to pio shmantiko sthn antilhpsh tou kosmou gia auto kai exei sunduasei sto mualo tou oti gia na einai kati premium prepei na einai germaniko. Ante kai ligo aggliko h souhdiko.