Ως χολιγουντιανός αστέρας παρουσιάστηκε το νέο τετράθυρο κουπέ της κορεατικής μάρκας στα γραφεία της εταιρείας στο δυτικό Hollywood.
Ντεμπούτο για το Hyundai Elantra
12.352 Επισκέψεις στο άρθρο (18/3/2020)
Η Hyundai συνεχίζει την παρουσίαση νέων μοντέλων και πλέον ήταν η σειρά του Elantra να κάνει την εμφάνισή του με νέο look, περισσότερη τεχνολογία αλλά και για πρώτη φορά ως υβριδικό!
Ως χολιγουντιανός αστέρας παρουσιάστηκε το νέο τετράθυρο κουπέ της κορεατικής μάρκας στα γραφεία της εταιρείας στο δυτικό Hollywood. Το πρώτο που φέρνει μαζί του το νέο Hyundai Elantra είναι ο παραμετρικός δυναμικός σχεδιασμός που το καθιστά πιο κομψό αλλά και πιο μοντέρνο. Οι δυναμικές γραμμές και οι αιχμηρές γωνιές βρίσκονται σε όλο το μήκος και το πλάτος του αμαξώματος, το οποίο είναι ελαφρώς μεγαλύτερο, όπως και το μεταξόνιο, από το μοντέλο που αντικαθιστά. Τα φωτιστικά σώματα έχουν κερδίσει και αυτά νέο σχεδιασμό και καινούρια υπογραφή, ενώ ένα από τα οφθαλμοφανή highlight είναι η λεπτή φωτιζόμενη LED μπάρα που διατρέχει απ` άκρη σ` άκρη το πίσω μέρος συνδέοντας τα φωτιστικά σώματα.
Ίσως το εσωτερικό του νέου Elantra να είναι πιο εντυπωσιακό από το εξωτερικό, κυρίως λόγω των χαρακτηριστικών που θα βρουν όσοι Αμερικανοί αποφασίσουν να το αγοράσουν. Τα βασικά μοντέλα θα είναι εξοπλισμένα με οθόνη αφής 8,0 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, ενώ στάνταρ θα είναι τα Apple Carplay και το Android Auto. Στις πιο πλούσιες εκδόσεις η οθόνη μεγαλώνει στις 10,25 ίντσες, ζευγαρώνοντας με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων αντίστοιχου μεγέθους. Οι δύο οθόνες καλύπτονται από έναν ενιαίο τζάμι, ενώ διαθέσιμη είναι η σύνδεση έως και δύο διαφορετικών τηλεφώνων μέσω Bluetooth. Φυσικά το όλο τεχνολογικό πακέτο συμπληρώνεται από πολλά συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας του οδηγού όπως αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, σύστημα διατήρησης λωρίδας και παρακολούθησης της προσοχής του οδηγού. Παρών δηλώνει και μια μεγάλη γκάμα προαιρετικών συστημάτων για όσους θέλουν να αναβαθμίσουν περισσότερο το μοντέλο.
Στα μηχανικά σύνολα το κυρίαρχο νέο είναι πως το Elantra θα έχει πλέον και για πρώτη φορά υβριδική έκδοση. Αυτό το μοντέλο χρησιμοποιεί έναν κινητήρα καύσης 1,6 λίτρων συνδυασμένο με ένα ηλεκτρικό μοτέρ για συνολική απόδοση 141 ίππων και 179 Nm ροπής. Τέλος, οι μη υβριδικές εκδόσεις θα έχουν κάτω από το καπό τον 2λιτρο 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης που θα συνεργάζεται με ένα CVT κιβώτιο ταχυτήτων για ισχύ 150 αλόγων και 264 Nm ροπής.
Από πίσω και στο πλάϊ κάτι πάει κι έρχεται αν και η μούρη είνα λίγο αχταρμάς. Όμως το εσωτερικό πραγματικά δεν βλέπεται, χάλια τιμόνι, η κεντρική κονσόλα κάτω απ'το infotainment ατσούμπαλη και το "χερούλι" στη θέση του συνοδηγού ξεκάρφωτο. Μέρα με τη Νύχτα σε σχέση με το πανέμορφο καινούργιο sonata....
Δεν με ενδιαφέρει ποιός το σχεδίασε, ο καθένας με το γούστο του, σχεδιαστές χιλιάδες.. απορώ όμως ποιός το ενέκρινε... θέλει κρέμασμα... κρίμα γιατί η Hyundai γενικά έχει αξιοπρεπή σχεδίαση... εδώ την πάτησε όμως άσχημα.
Από πίσω και στο πλάϊ κάτι πάει κι έρχεται αν και η μούρη είνα λίγο αχταρμάς. Όμως το εσωτερικό πραγματικά δεν βλέπεται, χάλια τιμόνι, η κεντρική κονσόλα κάτω απ'το infotainment ατσούμπαλη και το "χερούλι" στη θέση του συνοδηγού ξεκάρφωτο. Μέρα με τη Νύχτα σε σχέση με το πανέμορφο καινούργιο sonata....
Δεν με ενδιαφέρει ποιός το σχεδίασε, ο καθένας με το γούστο του, σχεδιαστές χιλιάδες.. απορώ όμως ποιός το ενέκρινε... θέλει κρέμασμα... κρίμα γιατί η Hyundai γενικά έχει αξιοπρεπή σχεδίαση... εδώ την πάτησε όμως άσχημα.
Το τιμόνι προπαντός είναι πολύ άσχημο.