- Εξοπλίζεται με το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης Hawkeye.
- Πορτμπαγκάζ για 725 λίτρα.
- Έως 320 άλογα και 700 χλμ. αυτονομία.
- Στην Ελλάδα η Xpeng.
Βασίζει πολλά στην τεχνητή νοημοσύνη
Μετά τις πρώτες εικόνες και πληροφορίες που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας τον προηγούμενο μήνα, το νέο Xpeng P7+ έκανε το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Το Xpeng P7+ πρόκειται για ένα ακόμα κινεζικό σεντάν που έρχεται στην Ευρώπη με σκοπό να αντικαταστήσει το P7 που ήδη πωλείται σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες. Ξεχωρίζει ωστόσο, καθώς χαρακτηρίζεται από την κατασκευάστρια εταιρεία ως το «πρώτο όχημα στον κόσμο που ορίζεται από τεχνητή νοημοσύνη»!
Εξηγώντας τον χαρακτηρισμό αυτό, η Xpeng αναφέρει πως το P7+ θα χρησιμοποιεί προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και λειτουργίες οδήγησης, που υπόσχονται να κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη, πιο έξυπνη, πιο βιώσιμη και πιο ευχάριστη. Επίσης θα υπάρχουν συστήματα που μαθαίνουν τις προτιμήσεις οδηγού και των επιβατών αυξάνοντας το επίπεδο της αυτόνομης οδήγησης.
Μεταξόνιο τρία μέτρα και αεροδυναμική σχεδίαση
Σύμφωνα λοιπόν με τα όσα έγιναν γνωστά, το νέο P7+ έχει μήκος 5.056 χλστ., πλάτος 1.937 χλστ., ύψος 1.512 χλστ. και μεταξόνιο 3.000 χλστ. Το μεγάλο κινέζικο ηλεκτρικό χαρακτηρίζεται από αεροδυναμική σχεδίαση. Το μπροστινό μέρος διαθέτει ένα ζευγάρι μικρών εισαγωγών αέρα, μεμονωμένους προβολείς και ξεχωριστά φώτα ημέρας LED που συνδέονται με μια φωτεινή ράβδο. Στο πλάι παρατηρούμε πως οι χειρολαβές των θυρών είναι χωνευτές, ενώ στο πίσω μέρος δεσπόζει μία αεροτομή και φωτιστικά σώματα LED.
Πορτμπαγκάζ για 725 λίτρα και αυτόνομη οδήγηση με τεχνητή νοημοσύνη
Η καμπίνα του Xpeng P7+, σύμφωνα με τη μάρκα, είναι τόσο ευρύχωρη όσο ενός SUV, ενώ εντύπωση προκαλεί ο χώρος αποσκευών, ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει 725 λίτρα!
Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα δερμάτινα καθίσματα Nappa με θέρμανση, αερισμό και λειτουργία μασάζ, ένα ηχοσύστημα με 20 ηχεία, ψηφιακό πίνακα οργάνων, οθόνη για το infotainment και όπως προαναφέραμε πλήθος νέων συστημάτων αυτόνομης οδήγηση 2++. Αυτά, αποτελούν μέρος μιας σουίτας προηγμένων συστημάτων ADAS, που ενημερώνονται συνεχώς μέσω ασύρματων ενημερώσεων (OTA - Over The Air).
Αυτό που η Xpeng ξεχωρίζει, είναι το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης, XPENG AI Hawkeye. Αποτελείται από δύο κάμερες 8M, ραντάρ κυμάτων χιλιοστών και ραντάρ υπερήχων, ενώ δε βασίζεται σε τεχνολογία Lidar. Η τεχνολογία αυτή, παρόμοια με το σύστημα Full Self-Driving (FSD) της Tesla, σύμφωνα με την Xpeng προσφέρει έξυπνες λειτουργίες οδήγησης ακόμη και σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.
Έως 320 άλογα και 700 χλμ. αυτονομία
Το νέο Xpeng P7+ προσφέρεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ και κίνηση στους πίσω τροχούς, σε δύο εκδόσεις ισχύος, 245 ή 320 ίππων. Η πρώτη συνδυάζεται με μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου 60,7 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία 600 χιλιομέτρων, ενώ η δεύτερη με μπαταρία 76,3 kWh και αυτονομία 709 χιλιόμετρα, σύμφωνα με την κινεζικό κύκλο δοκιμών (CLTC) και όχι τον ευρωπαϊκό WLTP. H Xpeng ισχυρίζεται πως η κατανάλωση ανέρχεται στα 11,6 kWh/100 χλμ.
Συνέχεια του άρθρου >>>