ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Θα μπορέσει η SEAT να ανακάμψει με τον ερχομό του SUV της; (ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα SCHULTE DESIGN).

Θα μπορέσει η SEAT να ανακάμψει με τον ερχομό του SUV της; (ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα SCHULTE DESIGN).

Χρειάζεται SUV η SEAT;

3.494 Επισκέψεις στο άρθρο (18/1/2016)

Το νέο SUV που θα μας δείξει η SEAT το Μάρτιο, είναι το πρώτο καινούργιο μοντέλο της εταιρείας μετά από 3 χρόνια. Πόσο μπορεί να τη βοηθήσει για να επιτύχει περισσότερα;

Για τη SEAT έχουν γραφτεί κατά καιρούς πολλά. Ότι θα φύγει από το VW Group, ότι θα αποκτήσει μια άλλη, διαφορετική υπόσταση μέσα στους κόλπους της εταιρείας στο στυλ της Alfa Romeo στη Fiat-Chrysler, ότι, ότι, ότι…
Μέχρι σήμερα όμως τίποτα από αυτά δεν έχει συμβεί, αλλά αντίθετα, η SEAT συνεχίζει να πορεύεται χωρίς ιδιαίτερες αξιώσεις και με λίγα μοντέλα στη γκάμα της ελπίζοντας για το μέλλον. Για να μιλήσουμε και με νούμερα, αυτή τη στιγμή οι Ισπανοί κλείνουν το 2015 με 400.000 πωλήσεις αυτοκινήτων και γκάμα μόλις 5 μοντέλων (Mii, Ibiza, Leon, Toledo και Alhambra). 
Συγκριτικά, μέσα στους κόλπους του VW Group σήμερα ακόμη και η Porsche έχει περισσότερα μοντέλα (Macan, Cayenne, Boxster, Cayman, 911, Panamera, 918 Spyder), ενώ η σχετικά ίδιας φιλοσοφίας Skoda, έκλεισε το 2015 με υπέρ-διπλάσιες πωλήσεις 1.055.500 αυτοκινήτων.Αλλά και παίρνοντας ένα-ένα τα μοντέλα, βλέπουμε ότι η SEAT έχει να βάλει στη γκάμα της καινούργια γενιά μοντέλου από το 2013 και το Leon, ενώ στην πλέον εμπορική κατηγορία, αυτή των μικρών, έχει το Ibiza που παρά τα facelift, κλείνει φέτος 8 χρόνια στην αγορά.Με βάση όλα τα παραπάνω, είναι απολύτως κατανοητό το γιατί η SEAT αυτή τη στιγμή «καίγεται» για νέα μοντέλα. Και με το νέο SUV που θα δούμε το Μάρτιο στη Γενεύη, έστω και παρότι δεν θα είναι παραδοσιακό τους προνόμιο (το ίδιο θα υπάρχει και σε VW, αλλά και σε Skoda), οι Ισπανοί αναμένουν μια προϊοντική ανάκαμψη, που θα οδηγήσει και σε αντίστοιχη αύξηση τις πωλήσεις τους. 
Παρόλα αυτά, όπως λέει και ο θυμόσοφος λαός, «ένας κούκος δεν φέρνει την Ανοιξη» και σίγουρα θα πρέπει η SEAT (και κατ επέκταση η VW) να δουν τι παραπάνω μπορούν να κάνουν, για να ενισχύσουν την πορεία της μάρκας, ιδίως έναντι εντός ανταγωνισμού που εξαπλώνεται συνεχώς. Σίγουρα, το επόμενο Ibiza που αναμένεται το 2017, μπορεί σε συνδυασμό με το νέο SUV να προσφέρει το κάτι παραπάνω, παρότι όμως και πάλι η SEAT ήρθε τελευταία στη σειρά στον Όμιλο που παίρνει νέο μικρό (μετά από Polo και Fabia).
Αρα, μετά από όλα αυτά, εσείς τι πιστεύετε; Θα μπορέσει η SEAT να επιτύχει την ποθητή της ανάκαμψη με νέα μοντέλα όπως το καινούργιο SUV ή θα παραμείνει στα χαμηλά νούμερα του σήμερα;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
Leapmotor