Χωρίς 4 γερμανικές μάρκες το Σαλόνι της Γενεύης το 2024
2.596 Επισκέψεις στο άρθρο (27/10/2023)
- Ηχηρές απουσίες στο Σαλόνι της Γενεύης το 2024.
- Δύσκολα θα είναι παρούσες και οι Skoda, CUPRA και Porsche.
- Δεν έχει αποφασίσει ακόμα η Stellantis.
- «Ψήνουν» τις κινέζικες μάρκες οι διοργανωτές.
Μετράει απουσίες το Σαλόνι της Γενεύης
Η πανδημία του COVID-19 δημιούργησε προβλήματα σε ολόκληρο τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας και οι μεγάλες εκθέσεις αυτοκινήτων, όπως το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, δεν αποτέλεσαν εξαίρεση. Από το 2019 έως και σήμερα η εν λόγω εκδήλωση δεν έχει πραγματοποιηθεί στην Ελβετία, κάτι που αναμένεται να συμβεί το 2024. Ωστόσο όλα δείχνουν πως θα υλοποιηθεί με σημαντικές απουσίες.
Mercedes, Audi, BMW και Volkswagen σίγουρα εκτός Γενεύης
Σύμφωνα με όσα αναφέρει η γερμανική ιστοσελίδα Automobilwoche, οι Mercedes και BMW αποφάσισαν να μη δώσουν το παρών, ενώ το ίδιο θα συμβεί και με τις Audi και Volkswagen. Από κει και μετά οι εκπρόσωποι των Skoda, CUPRA και Porsche είπαν πως δεν έχει αποφασιστεί ακόμα εάν εκείνες θα συμμετάσχουν, αλλά όντας μέρος του VW Group δεν αποκλείεται να απέχουν. Αξίζει να σημειωθεί πως άγνωστη παραμένει η στάση της Stellantis και το τι θα συμβεί με τις μάρκες που βρίσκονται υπό τη σκέπη της.
Οι εταιρίες προτιμούν τα social media από τις Εκθέσεις
Η πραγματικότητα είναι ότι οι εταιρείες αυτοκινήτων δεν χρειάζεται πλέον να είναι σε εκθέσεις αυτοκινήτων για να συνδεθούν με τους ανθρώπους και οι άνθρωποι δεν χρειάζεται πλέον να επισκέπτονται εκθέσεις για να δουν ένα αυτοκίνητο που θα είναι ούτως ή άλλως μόνο ένα στατικό έκθεμα. ¶λλωστε πολλές μάρκες πλέον μπορούν πολύ πιο εύκολα να διαφημίσουν τα προϊόντα τους μέσω των social media.
«Ψήνουν» τις κινέζικες μάρκες οι διοργανωτές
Οι παραπάνω απουσίες δε σημαίνει απαραίτητα ότι θα καταδικάσουν το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Σύμφωνα με τα μέσα του εξωτερικού, οι διοργανωτές προσπαθούν να δελεάσουν τις κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτων να παρευρεθούν και δεδομένου ότι οι ίδιες επιθυμούν να καθιερωθούν στην ευρωπαϊκή αγορά, θα είναι πρόθυμες να καλύψουν τα κενά που θα αφήσουν όσες από τις ευρωπαϊκές μάρκες απουσιάσουν!