O επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου, Mario Isola δήλωσε: "Στην Αυστρία έχουμε την ίδια επιλογή ελαστικών με την Γαλλία. Πρόκειται όμως για εντελώς διαφορετικές πίστες παρότι αμφότερες προήρθαν από την ανακαίνιση μιας παλιάς ιστορικής διαδρομής. Η καταγωγή δίνει στο Red Bull Ring την αίσθηση πίστας παλιάς σχολής την οποία πάντα εκτιμούν οι οδηγοί. Η διαδρομή είναι περισσότερο γκάζι φρένο και δεν παρουσιάζει μεγάλες απαιτήσεις σε πλευρικά φορτία. Η Αυστρία είχε πάντα την ικανότητα να προκαλεί εκπλήξεις καθώς ο γύρος είναι σύντομος και τα μονοθέσια είναι πιο κοντά το ένα στο άλλο, οπότε έχεις νΆ αντιμετωπίσεις και κυκλοφοριακό. Μια από τις ιδιαιτερότητες στην Αυστρία είναι πως έχει περισσότερες δεξιές στροφές όμως οι δυο πιο απαιτητικές στροφές είναι αριστερές. Αυτό σημαίνει ότι τα ελαστικά που φορτίζονται λίγο, φτάνουν σχεδόν «κρύα» σΆ αυτές τις δυο στροφές όπου καταπονούνται, αντίθετα με ότι συμβαίνει στον υπόλοιπο γύρο".