ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Χωρίς διόδια για 3 ακόμα χρόνια σε Αγ. Στέφανο και Βαρυμπόμπη

 Σχολιάστε 
1.259 Επισκέψεις στο άρθρο (20/1/2025)
Χωρίς διόδια για 3 ακόμα χρόνια σε Αγ. Στέφανο και Βαρυμπόμπη

Παράταση έως το τέλος του 2027.
Αποζημίωση 12,7 εκατ. ευρώ από το Δημόσιο στην παραχωρησιούχο εταιρεία.
Σε τρεις δόσεις θα καταβληθεί το ποσό.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Μένουν χωρίς διόδια Βαρυμπόμπη, `Αγιος Στέφανος, Χαλκίδα

Χωρίς διόδια θα συνεχίσει να γίνεται η διέλευση των οχημάτων για τα επόμενα τρία χρόνια από την Βαρυμπόμπη, τον `Αγιο Στέφανο και τη Χαλκίδα. Στην απόφασή αυτή προχώρησε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, υπογράφοντας νέα παράταση στη σύμβαση με την παραχωρησιούχο εταιρεία Νέα Οδό, η οποία ωστόσο θα εισπράξει νέο ποσό ως αποζημίωση από το ελληνικό δημόσιο.

Παράταση έως το τέλος του 2027

Μετά τις έντονες αντιδράσεις από τις δημοτικές αρχές Κηφισιάς και Διονύσου, αλλά και όσων μετακινούνται καθημερινά στις περιοχές αυτές, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, πήρε την απόφαση πως έως τις 31 Δεκεμβρίου 2027 δεν θα προχωρήσει η τοποθέτηση και λειτουργία πλευρικών σταθμών διοδίων στους τρεις προαναφερόμενους κόμβους.
 

Αποζημίωση 12,7 εκατ. ευρώ από το Δημόσιο στην παραχωρησιούχο εταιρεία

Η απόφαση αυτή όμως, σύμφωνα με όσα αναφέρει το «Έθνος», έρχεται για να προσθέσει ακόμα περίπου 12,7 εκατομμύρια ευρώ, χρήματα τα οποία θα δοθούν από το ελληνικό δημόσιο ως αποζημίωση στην παραχωρησιούχο εταιρεία Νέα Οδό την προσεχή τριετία.

Βάσει της νέας συμφωνίας, η προθεσμία ολοκλήρωσης των εργασιών οι οποίες έχουν μετατεθεί άλλες δύο φορές και αφορούν στους Ανισόπεδους Κόμβους Βαρυμπόμπης, Καλυφτάκη και Αγίου Στεφάνου καθώς και του Μετωπικού Σταθμού Διοδίων στον Κλάδο Σχηματάρι – Χαλκίδα, παρατείνεται μέχρι και την 31η Δεκεμβρίου 2027. Για τη νέα καθυστέρηση ορίστηκαν οι εξής αποζημιώσεις σε κατασκευαστή και παραχωρησιούχο:

  • Πρόσθετη αποζημίωση στον κατασκευαστή λόγω της παράτασης του χρόνου εκτέλεσης των εργασιών, από 01-01-2025 έως 31-12-2027 με ποσό 11.732.496 ευρώ (το αίτημα του παραχωρησιούχου αφορούσε ποσό ύψους 17.682.836,25 ευρώ). Επισημαίνεται μάλιστα ότι σε ό,τι αφορά στη δαπάνη αποζημίωσης Κατασκευαστή λόγω μεταγενέστερης υλοποίησης του έργου, αυτή θα εξεταστεί και θα προσδιοριστεί, με βάσει τα πραγματικά δεδομένα μεταβολής του ΔΤΚ, κατά το χρόνο κατασκευής του.
  • Πρόσθετη αποζημίωση στον παραχωρησιούχο για το ίδιο διάστημα ύψους 996.218 ευρώ (ο παραχωρησιούχος είχε αιτηθεί αποζημίωση ύψους 1.863.468 ευρώ).
Οι αποζημιώσεις αυτές συμφωνήθηκε να δοθούν σε τρεις ισόποσες δόσεις με τη συμπλήρωση κάθε οκταμήνου από την 01-01-2025, ενώ σε ό,τι αφορά τον παραχωρησιούχο προβλέπεται και η καταβολή απολογιστικά κατά τη λήξη εκάστου 6μήνου.

Hyundai
HERTZ LEASING