Επιβεβαιώθηκε η πληροφορία ότι δεν υπάρχει σύστημα σηματοδότησης στο κομμάτι «Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο» που χρησιμοποιεί ο Προαστιακός και το Μετρό.
Στην αποκάλυψη πως σύστημα σηματοδότησης δεν υπάρχει ούτε στο κομμάτι «Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο», που χρησιμοποιεί ο Προαστιακός και η εταιρεία Hellenic Train, καθώς και το Μετρό προχώρησε ο Νίκος Χατζηνικολάου, στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Πρόσωπο με Πρόσωπο», επικαλούμενος πως ο άνθρωπος που του το είπε είναι υψηλά ιστάμενος στον χώρο.
Επιβεβαίωσε την πληροφορία ο κ. Τρευλός, μέλος της ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών
Σήμερα το πρωί στην εκπομπή Ανοιχτή Επικοινωνία με τον Μάνο Νιφλή και την Χρύσα Φώσκολου ο Ηλίας Τρευλός, μέλος της ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, επιβεβαίωσε αυτή την πληροφορία. Ο ίδιος είπε: «Ένα κομμάτι λειτουργεί, ένα κομμάτι όχι στον άξονα αυτόν. Ακόμη και να λειτουργούσε αυτό το κομμάτι ακριβώς επειδή χθες έγιναν πολλές αναφορές με όλες αυτές τις απίστευτες παραλείψεις και τα κενά που υπάρχουν, δεν λύνεται το πρόβλημα. Ο έλεγχος της κυκλοφορίας δεν αντιμετωπίζεται μόνο με 4-5 χιλιόμετρα. Πρέπει να είναι στο σύνολό του, σε πλήρη λειτουργία και να υπάρχει στο κέντρο ελέγχου συνολική εικόνα πού βρίσκεται η κάθε αμαξοστοιχία» περιέγραψε.
Παρέμβαση εισαγγελέα μετά την καταγγελία
Οι παραπάνω δηλώσεις προκάλεσαν την άμεση παρέμβαση του προϊσταμένου της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αντώνη Ελευθεριάνου. Σύμφωνα με την παραγγελία που έχει χαρακτήρα κατεπείγοντος ο εισαγγελέας Πρωτοδικών κ. Στεφανάτος θα καλέσει άμεσα προς εξέταση τον εκπρόσωπο των εργαζομένων και θα ζητήσει έγγραφα από την εταιρεία που έχει την ευθύνη λειτουργίας του Προαστιακού προκειμένου να διαπιστωθεί αν ισχύουν όλα όσα ειπώθηκαν τα οποία συνδέονται άμεσα με την ασφάλεια των πολιτών.