Με υβριδικό σύστημα κίνησης εντοπίστηκε να δοκιμάζεται το Ford Puma ST, μαρτυρώντας έτσι τις προθέσεις της Ford για το βραχυπρόθεσμο πλάνο που έχει για το «καυτό» μικρό SUV.
Ο στόχος για τη μείωση των ρύπων είναι πλέον κάτι δεδομένο για τις εταιρείες της αυτοκινητοβιομηχανίας και ο υβριδισμός είναι μία από τις λύσεις που υπάρχουν. Όπως φαίνεται αυτήν την λύση προτιμά και η Ford αναφορικά με το Ford Puma ST, αφού εντοπίστηκε να πραγματοποιεί δοκιμές του «καυτού» SUV στο Nürburgring, όντας εξοπλισμένο με κάποιο είδος ηλεκτροκίνησης!
To κίτρινο αυτοκόλλητο μαρτύρησε τη φύση του συστήματος κίνησης
Το συμπέρασμα αυτό βγαίνει από το χαρακτηριστικό κίτρινο στρογγυλό αυτοκόλλητο στο πίσω παράθυρο, χωρίς όμως να έχουν γίνει γνωστές λεπτομέρειες σχετικά με την υβριδική ρύθμιση του Puma ST. Ωστόσο η φημολογία που υπάρχει υποστηρίζει πως το αυτοκίνητο στις εικόνες είναι εξοπλισμένο με τον τούρμπο 3κύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρων του τρέχοντος μοντέλου (200 PS), ο οποίος έχει λάβει ηλεκτρική υποβοήθηση.
Δεν υπάρχουν αλλάγες εξωτερικά
Εξωτερικά το αυτοκίνητο δε διαφέρει σε τίποτα από το υπάρχον μοντέλο, όμως πιθανολογούμε πως όταν θα έρθει η ώρα να λανσαριστεί, οι άνθρωποι της Ford θα έχουν προχωρήσει σε κάποιες, μικρές αλλαγές στο εξωτερικό προκειμένου να ξεχωρίζει από τη μη-υβριδική έκδοση.
Στο WRC του 2022 με Puma η Ford
Αξίζει να σημειωθεί πως από τη στιγμή που ένα υβριδικό Ford Puma θα αρχίσει να αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) του 2022, είναι λογικό να υπάρξει και μια παρόμοια έκδοση δρόμου. Το αγωνιστικό αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6 λίτρων με βιοκαύσιμο. Ο ηλεκτροκινητήρας θα προσθέσει 136 ίππους στην ισχύ του οχήματος και θα υπάρχει μια μπαταρία 3,9 κιλοβατώρων.
Το έπιασαν στα πράσα! -Με υβριδικό σύστημα κίνησης δοκιμάζεται το Ford Puma ST! -Το κίτρινο αυτοκόλλητο στο παράθυρο μαρτύρησε τον υβριδισμό. Λέτε να ετοιμάζει η Ford την οδική έκδοση του αγωνιστικού Puma που θα κατέβει το 2022 στο WRC;