ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Υβριδικό ή Plug-in υβριδικό στην Ευρώπη το νέο Hyundai Santa Fe

 Σχολιάστε 
9.548 Επισκέψεις στο άρθρο (10/8/2023)
Υβριδικό ή Plug-in υβριδικό στην Ευρώπη το νέο Hyundai Santa Fe
10 Φωτογραφίες »

Επίσημη πρεμιέρα έκανε το ολοκαίνουργιο Hyundai Santa Fe το οποίο ήρθε στην 5η του γενιά με boxy σχεδιασμό, περισσότερες τεχνολογίες, αυξημένους χώρους στην καμπίνα και υβριδικά μηχανικά σύνολα.

Επίσημη πρεμιέρα για την 5η γενιά

Το ολοκαίνουργιο Hyundai Santa Fe αποκαλύφθηκε επίσημα στο παγκόσμιο κοινό, όπως είχε προγραμματίσει η κορεατική μάρκα, μετά από τις πρώτες φωτογραφίες που είχε δώσει στο φως της δημοσιότητας στα μέσα του Ιούλη.

Εντυπωσιακός boxy σχεδιασμός

Αφήνοντας στην άκρη τους μεγάλους προλόγους και περνώντας απ' ευθείας στο ζουμί, ξεκινάμε από την εξωτερική σχεδίαση και τις διαστάσεις του 5ης γενιάς Santa Fe. Το νέο SUV υιοθετεί εν γένει έναν boxy σχεδιασμό, ενώ οι διαστάσεις του ορίζονται σε 4.830 χλστ. μήκος, 1.900 χλστ πλάτος και ύψος 1.720 χλστ., την ώρα που το μεταξόνιο εκτείνεται στα 2.815 χλστ.

Μπροστά, τα LED φωτιστικά σώματα σε μοτίβο «Η» προσφέρουν ένα funky σχεδιαστικό στοιχείο, ενώ στο πλάι οι ζάντες 21 ιντσών με ελαστικά 245/45 R21, στεγάζονται κάτω από τετραγωνισμένους θόλους. Στο πίσω μέρος το μοντέλο έχει μία τεράστια πόρτα για το χώρο αποσκευών, με πλάτος σχεδόν όσο ολόκληρο το όχημα. Τα φωτιστικά σώματα είναι τοποθετημένα πολύ χαμηλά και έχουν το ίδιο θέμα «Η» με τα μπροστά. Το λογότυπο της Hyundai και τα μεγάλα γράμματα «Santa Fe» κοσμούν την πόρτα του χώρου αποσκευών. Στις παγκόσμιες αγορές, το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε 10 εξωτερικά χρώματα, όπως τα Abyss Black Pearl, Creamy White Pearl, Creamy White Matte, Typhoon Silver Metallic, Magnetic Grey Metallic, Ocado Green Pearl, Terracotta Orange, Cyber ​​Sage Pearl, Earthy Brass Metallic Matte και Pebble Blue Pearl.

Αυξημένοι χώροι στην καμπίνα και 2 οθόνες σε ένα curved πλαίσιο

Στην καμπίνα του το Santa Fe, όπως προαναφέραμε μπορεί να φιλοξενήσει έως και τρεις σειρές καθισμάτων. Μάλιστα, η κορεατική μάρκα έχει μεγαλώσει τους χώρους για τους επιβάτες τόσο της δεύτερης όσο και της τρίτης σειράς. Μεγαλύτερο είναι και το πορτομπαγκάζ που πλέον μπορεί να φιλοξενήσει 725 λίτρα. Από κει και πέρα το κορεατικό SUV χαρακτηρίζεται και από περισσότερες τεχνολογίες. Δύο οθόνες 12,3 ιντσών που φιλοξενούνται σε ένα curved ενιαίο πλαίσιο στο ταμπλό, έχουν το ρόλο του ψηφιακού πίνακα οργάνων και της οθόνης για το infotainment. Την ίδια ώρα η οθόνη αφής 6,6 ιντσών για το σύστημα κλιματισμού κάνει τις ρυθμίσεις θέρμανσης και ψύξης ακόμα πιο εύχρηστες.

Συνεχίζοντας, ανάμεσα στα βολικά χαρακτηριστικά του ολοκαίνουργιου Santa Fe είναι το διπλό σύστημα ασύρματης φόρτισης για smartphone, ενώ υπάρχει και θύρα USB. Οι ασύρματες ενημερώσεις over-the-air (OTA) είναι παρούσες και διατηρούν τα συστήματα του οχήματος με το πιο πρόσφατο λογισμικό. Φυσικά, διαθέσιμα είναι και πολλά συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας όπως τα Forward Collision-Avoidance Assist , Lane Following Assist , Driver Attention Warning, Smart Cruise Control, Intelligent Speed ​​Limit Assist και άλλα.

Αξίζει να σημειωθεί πως στην καμπίνα του νέου Santa Fe χρησιμοποιούνται φιλικά προς το περιβάλλον υλικά, ενώ η εταιρεία δηλώνει πως τα καθίσματα από δερματίνη είναι κατασκευασμένα από υλικά που ελαχιστοποιούν τους κινδύνους για την ανθρώπινη υγεία και είναι πιστοποιημένα ως Class 1 στην Ευρώπη, ασφαλή για βρέφη έως 3 ετών.

Υβριδικό ή Plug-in στην Ευρώπη

Στην Ευρώπη, το ολοκαίνουργιο Santa Fe θα είναι διαθέσιμο με δύο επιλογές συστημάτων κίνησης, μία υβριδική και μία plug-in υβριδική. Σε αμφότερες τις περιπτώσεις βρίσκουμε τον τούρμπο κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων Τ-GDI, ο οποίος συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ και 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Η Hyundai αναφέρει ότι ο βενζινοκινητήρας στην πρώτη περίπτωση αποδίδει 180 ίππους και στη δεύτερη 160 ίππους, ωστόσο δεν αποκαλύπτει την συνδυαστική ιπποδύναμη των δύο υβριδικών συνόλων. Δεν αποκλείεται ωστόσο το υβριδικό Santa Fe να έχει συνδυαστική ισχύ 230 ίππους και το PHEV 265 άλογα. Αναφορικά με τις επιδόσεις, το 0-100 χλμ./ ώρα γίνεται σε 9,5 δευτερόλεπτα για το υβριδικό Santa Fe και 9,1 δεύτερα για το PHEV. Η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 190 χλμ./ώρα.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Hyundai
skoda