ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το νέο Mitsubishi Pajero θα βασιστεί στο εικονιζόμενο concept GC-PHEV (Grand Cruiser), που είχε παρουσιαστεί πρόσφατα και ήταν υβριδικό.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο Mitsubishi Pajero θα βασιστεί στο εικονιζόμενο concept GC-PHEV (Grand Cruiser), που είχε παρουσιαστεί πρόσφατα και ήταν υβριδικό.

Υβριδικό το νέο Mitsubishi Pajero

6.263 Επισκέψεις στο άρθρο (27/12/2013)

Η νέα γενιά του Mitsubishi Pajero θα βασιστεί στο concept GC-PHEV και θα είναι υβριδική, όπως ανέφερε ο επικεφαλής της εταιρείας, Osamu Masuko, ενώ θα πατά πιθανότατα σε μια νέα πλατφόρμα.

Σε συνέντευξη τύπου ο Osamu Masuko, πρόεδρος της Mitsubishi, επεσήμανε ότι η εταιρεία θα στραφεί κυρίως στα υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, ώστε να ικανοποιήσει περισσότερες αγορές στον πλανήτη, αλλά και να διατηρήσει στην κυκλοφορία μεγάλα SUV, όπως το Pajero. Έτσι χαρακτηριστικά δήλωσε ότι η νέα γενιά του Pajero θα είναι υβριδική για να έχει μειωμένα κόστη χρήσης. Επιπλέον, τόνισε ότι η συνεργασία με τις Renault-Nissan δίνει τη δυνατότητα στη Mitsubishi με λιγότερα κόστη να αναπτύξει την γκάμα των μοντέλων της πάνω σε κοινές πλατφόρμες, πράγμα που θα πράξει πιθανότατα και για το νέο Pajero.Σχεδιαστικά τώρα, το νέο Pajero, σύμφωνα με πληροφορίες, θα βασιστεί στο concept GC-PHEV (Grand Cruiser), που είχε παρουσιαστεί πρόσφατα και τροφοδοτούνταν από ένα υβριδικό plug-in σύνολο, το οποίο συνδύαζε έναν V6 3λιτρο turbo κινητήρα με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, ενώ διέθετε και εξελιγμένη 4κίνηση («Super All Wheel Control, S-AWC), μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων.Τέλος, ο Masuko πρόσθεσε ότι η εταιρεία θα ενισχύσει την γκάμα των ηλεκτρικών οχημάτων, όπως το i-MiEV, το οποίο στην επόμενη γενιά του θα έρθει πιο μεγάλο σε διαστάσεις από το υπάρχον μοντέλο.

Η νέα γενιά του Mitsubishi Pajero θα είναι υβριδική για να μειωθούν τα κόστη χρήσης και να πωλείται σε όλες τις αγορές του κόσμου, όπως δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρείας, Osamu Masuko (εικόνα το concept GC-PHEV).

Η νέα γενιά του Mitsubishi Pajero θα είναι υβριδική για να μειωθούν τα κόστη χρήσης και να πωλείται σε όλες τις αγορές του κόσμου, όπως δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρείας, Osamu Masuko (εικόνα το concept GC-PHEV).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
CONTI VS NEXEN