Renault Clio: Υγραέριο, diesel ή υβριδικό;
Με το κόστος της βενζίνης να έχει ανέβει σε απαγορευτικά επίπεδα, είμαστε υποχρεωμένοι να σκεφτούμε εναλλακτικές επιλογές για «σκόντο» στην τσέπη μας. Ανάμεσα σε αυτές το υγραέριο και τα υβριδικά. Αναλύουμε περισσότερο με βάση το Renault Clio και προσθέτοντας την παράμετρο diesel.
Γαλλικός «ελβετικός σουγιάς»
Αν έχεις αυτοκίνητο πριν από το 2016, θέλεις κάθε χρόνο 4.200 ευρώ μόνο για καύσιμα, βάσει των μετρήσεων κατανάλωσης του AutoΤρίτη Test Center. Καλύτερα είναι τα πράγματα για κατόχους αυτοκινήτου Euro6 με τις νέες τεχνολογίες από το 2017 και μετά, στους οποίους το κόστος ανέρχεται γύρω στα 2.800 ευρώ. Όπως καταλαβαίνει κανείς, η βενζίνη έχει γίνει «είδος πολυτελείας» στην χώρα μας, για αυτό και πρέπει να βρούμε πώς μπορούμε να γλιτώσουμε λεφτά με την επόμενη αγορά μας.
Στην Digital Έκθεση που πραγματοποιούμε υπάρχουν όλες οι διαθέσιμες προτάσεις, με μοντέλα που καλύπτουν κάθε γούστο, από εμφάνιση και χώρους, μέχρι είδος κίνησης και ιπποδύναμη. Ανάμεσα στις εναλλακτικές, υπάρχει και ένα αυτοκίνητο που ξεχωρίζει για την ευρεία γκάμα κινητήρων του μέσω της οποίας υλοποιεί στην πράξη και με αριθμούς το «Καίνε τα μισά». Το Renault Clio, εκτός της έκδοσης βενζίνης, λανσάρεται και σε τρεις επιλογές που φημίζονται για τον οικονομικό χαρακτήρα τους. Διαθέσιμο σε υγραέριο, diesel και ως υβριδικό, μπορεί να εξοικονομήσει αρκετές εκατοντάδες ευρώ σε ετήσια βάση, διατηρώντας αναλλοίωτο το οδηγικό προφίλ της άνεσης που το χαρακτηρίζει.
Όπως θα δούμε στην συνέχεια, κάθε είδος καυσίμου ταιριάζει σε συγκεκριμένο προφίλ οδηγού. Το υβριδικό Renault Clio E-Tech ενδείκνυται περισσότερο για εντός πόλης μετακινήσεις, ενώ ως πετρελαιοκίνητο είναι η ασφαλής λύση για όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα σε καθημερινή βάση. Ακόμη πιο οικονομική σε βάθος χρόνου είναι έκδοση υγραερίου, η οποία κυριολεκτικά αντιπροσωπεύει (και με το παραπάνω) το μότο «Καίνε τα μισά».
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »