Όταν αγοράζεις ένα αυτοκίνητο premium, περιμένεις ότι δεν θα σου πάθει τίποτα. Τι γίνεται όμως όταν η πραγματικότητα σε διαψεύδει;
Υπάρχουν premium ζημιές;
5.622 Επισκέψεις στο άρθρο (21/5/2015)
Πονάει το ίδιο να σου χαλάει ένα μικρό μοντέλων των 10.000 ευρώ, σε σύγκριση με ένα που έχεις δώσεις 40.000+ χιλιάρικα;
Όταν αγοράζεις ένα αυτοκίνητο premium, περιμένεις ότι δεν θα σου πάθει τίποτα. Αλλωστε για αυτό έδωσες 40.000+ χιλιάρικά: Για να πάρεις την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, της ποιότητας, της ασφάλειας και φυσικά, της αξιοπιστίας. Είναι όμως έτσι;Στην έρευνα μας Autocheck, ο ΒΑΣΙΛΗΣ, ιδιοκτήτης μιας BMW 316i του 2007 μας γράφει: «Ό,τι και να πούμε είναι λίγο… Πολλαπλασιαστές από τον πρώτο χρόνο μέχρι τώρα γύρω στις 5 φορές… Μπεκ, αλλαγή μια φορά, αλλά το πιο σημαντικό από πλευράς κόστους (1.000 ευρώ), διαφορικό (!!!). Τον τρίτο χρόνο, εκτός εγγύησης βέβαια… Δεν θα επέλεγα ξανά BMW… Φίλος δε, με 320i του 2007 έχει αλλάξει πολλαπλασιαστές διπλάσιες φορές από εμένα…»Ίδια ζημιά, με αλλαγή πολλαπλασιαστών 6 ή 7 φορές(!), μας αναφέρει και ο Θανάσης Ευθυμίου με BMW Σειρά 320i του 2008. Και πολλοί άλλοι: Ο Μιχάλης (320i του 2009), ο spal (316i του 2003), ο κ. Δραγατογιάννης (320i του 2007), ο Γιώργος (316i του 2009), ο κ. Αγγελόπουλος (320i του 2009) κ.λπ.Οι περισσότεροι από τους παραπάνω μας γράφουν ότι δεν θα αγοράσουν ξανά BMW. Μάλιστα, ο κ. Αριστείδης Χατζής, ιδιοκτήτης BMW X1 xDrive28i του 2011 με πολλά προβλήματα με την κολώνα του τιμονιού και το ψυγείο, αφού μας καταθέτει αναλυτικά τα προβλήματά του αναφέρει χαρακτηριστικά: «Απαράδεκτο για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας αυτά τα προβλήματα.... Αν είχα πάρει Kia θα είχα τουλάχιστον μεγαλύτερη εγγύηση και λιγότερη ταλαιπωρία!»Μετά από όλα αυτά, εσείς τι λέτε; Υπάρχουν τελικά premium ζημιές;Και ακόμη: Πονάει το ίδιο μια βλάβη σε ένα ακριβό αυτοκίνητο με ένα φθηνότερo; Είναι το ίδιο δηλαδή να σου χαλάει ένα μικρό μοντέλων των 10.000 ευρώ, σε σύγκριση με ένα που έχεις δώσεις 40.000 ευρώ και άνω;Δείτε αναλυτικά τα σχόλια για κάθε μάρκαΠάρτε και σεις μέρος στη μεγάλη έρευνα του Auto Τρίτη
Το σωστό είναι να το χωρίσουμε σε premium και μη εταιρείες και όχι σε μπάτζετ. Το λέω αυτό γιατί π.χ. η VW βγάζει προβλήματα από το πιο φτηνό μέχρι το πιο ακριβό μοντέλο της! Οπότε είναι προφανώς θέμα (πολιτική?) κατασκευαστή. Πιστεύω ότι αν ήθελαν θα μπορούσαν να τα φτιάχνουν αξιόπιστα. Στον Κορεάτη ή το Γιαπωνέζο γιατί όλα τους τα μοντέλα είναι αξιόπιστα? Και αυτό ότι το κάνουν για να κονομάνε από το σέρβις δεν στέκει πιστεύω. Π.χ. η TOYOTA που είναι Νο 1 σε πωλήσεις στον κόσμο λόγω της αξιοπιστίας της δεν κονομάει από τα προγραμματισμένα σέρβις των εκατομμύρια ευχαριστημένων πελατών της?!
Όταν κάποιος αγοράζει premium στην χώρα μας τουλάχιστον το κάνει διότι θέλει να απολαύσει και το κύρος που συνεπάγεται η κατοχή ενός τέτοιου οχήματος. Αν δεν ίσχυε αυτό θα είχαμε γεμίσει με τα μεγάλα μοντέλα των kia/hyundai ή τέλος πάντων αυτοκίνητα σαν το ακορντ της χοντα θα είχαν επιτυχία στην αγορά! Υπό αυτό το πρίσμα λοιπόν εφόσον ο πελάτης πληρώνει παραπάνω για το brand name απαιτεί το όχημα του να είναι αρτιότερο από τα φθηνότερα και περισσότερο αξιόπιστο! Εδώ βέβαια θα μας ανταπαντήσουν οι κατασκευαστές ότι αυτό που θεωρείτε premium στην Ελλάδα (audi a4, bmw 3 series, mercedes c-class) είναι το μέσο αυτοκίνητο των Ευρωπαίων οπότε μην περιμένετε κάτι περισσότερο! Οι εταιρείες πλέον δεν κατασκευάζουν αυτοκίνητα για δεκαετίας αλλά αυτοκίνητα για "δεκαετία" που στο τέλος του προσδόκιμου χρήσης θα μπορούν να ανακυκλωθούν ευκολότερα! Προσπαθώντας τέλος να απαντήσω στο ερώτημα σας για το ποια ζημιά πονάει περισσότερο εκείνη που γίνεται στο αμάξι των 10000€ ή των 40000€ αντίστοιχα θα απαντήσω ότι αυτή έχει να κάνει με την οικονομική δυνατότητα του πελάτη! Εκείνος που αγόρασε με δόσεις το φθηνό αμάξι ίσως πονά και περισσότερο σε κάθε ζημιά διότι δυσκολεύεται να καλύψει την ζημιά! Εκείνος που δύναται να δώσει στις μέρες μας 40κ για αυτοκίνητο προφανώς έχει την άνεση να το συντηρήσει και να καλύψει τις όποιες ζημιές του παρουσιάζονται! Σε κάθε άλλη περίπτωση- και να με συγχωρείτε για την απολυτότητα μου- είναι ηλίθιος! Κανείς άνθρωπος με στοιχειώδη ευφυία δεν θα αγόραζε σήμερα στην Ελλάδα αυτοκίνητο με 40k αν δεν μπορούσε να το συντηρήσει!
Πιστεύω ότι ενοχλεί περισσότερο η ζημιά σε ακριβό αυτοκίνητο, που γενικά πιστεύει κανείς ότι θα πρέπει να είναι ποιοτικά ανώτερο, από ένα πιό φθηνό. Όσο για το αν το ακριβό, το αγοράζουν άνθρωποι με καλύτερα οικονομικά, αυτό δεν είναι απόλυτο, διότι υπάρχουν αυτοί που θέλουν να εντυπωσιάσουν τους γείτονες, και δεν είναι λίγοι και υπάρχουν και αυτοί που πιστεύουν ότι το ακριβότερο θα τους κρατήσει μια ζωή. Αυτό αποδεικνύεται και από το μεγάλο αριθμό ακριβών αυτοκινήτων που έχουν κατασχεθεί από τις τράπεζες, ανθρώπων που δεν μπόρεσαν να τα ξεχρεώσουν.
Τι 10.000 euro 40.000+ euro πονάει. Πόσο μάλλον σήμερα που το ταμείο είναι μείον αν όχι άδειο. Και να μην ξεχνάμε ότι όλα πλέον έχουν ημερομηνία λήξης.
Φυσικά και πονάει. Ωστόσο θα ήτανε χρήσιμο να είχαμε χειροπιαστά στοιχεία και από άλλες χώρες εάν αντιμετωπίζουν τέτοια θέματα όπως εμείς. Ανησυχώ μήπως δεν έχουν...
Τελικα μηπως το θεμα τιμης-προσφορας στην αυτοκινητοβιομηχανια ειναι υπερ τιμολογημενο???Φυσικα θα μου πει καποιος οτι σπαταλουνται ωρες ατελειωτες για νεες τεχνολογιες που κανουν ευκολοτερη και ασφαλεστερη την ζωη μας και πραγματι δεν θα διαφωνησω επανω σε αυτο.Αλλα το να δωσεις στην ελλαδα τις κρισης(και μην μου πει κανεις οτι δεν υπαρχουν γιατι υπαρχουν ακομα αρκετοι συμπολιτες μας που διαθετουν την οικονομικοι δυνατοτητα...)40.000 και 50.000 ευρω θεωρω οτι ζητας και στο θεμα τις αξιοποιστιας το ΚΑΤΙ παραπανω.Οτι δινεις θελεις και να παρεις.Και μια ερωτηση κρισεως?Εμεις δεν δημιουργουμε τις prenium εταιρειες?Και εαν ναι με ποια κριτηρια τις δημιουργουμε?Με το φαινεσθαι η με το ειστε????
κατα δηλωση,εμπορου σιτροεν...τα χρηματα στο μαγαζι,βγαινουν απο τα σερβις και οχι απο τις πωλησεις.Αρα,ολες οι μαρκες σχεδον,βγαζουν βλαβες,για να πληρωνονται και οι αντιπροσωπειες-σερβις,αλλα και οι προμηθευτες ανταλλακτικων κλπ.Οποτε,οπως καταλαβαινετε,ειτε πληρωσεις 10.000 ειτε 100.000 ευρω,η ουσια ιδια ειναι.Και οσο βεβαια μεγαλωνει η τιμη αγορας,μεγαλωνει και το ανταλλακτικο-σερβις.
Έχω ένα suzuki 1300cc με 190000χλμ και με με πιάνουν τα γέλια όταν ακούω για τέτοιες βλάβες σε αυτά τα αμάξια.Μήπως δεν τα συντηρούν όπως πρέπει?Και κάτι άλλο:το πολύ χρήμα οι αντιπροσωπείες δεν το βγάζουν από τα service αλλά από τα τρακαρίσματα.Για κάντε μια έρευνα, παίξτε το άσχετοι και θα καταλάβετε τί εννοώ. Τεράστιες διαφορές στα κοστολόγια. Πολλές φορές σου χρεώνουν πράγματα που δεν θέλουν αλλαγή και αμφιβάλω και αν σου τα βάζουνε στο τέλος.
Κατοχος 116 του 08' οντως εβγαλε πολλαπλασιαστη στις 17000χλμ. .αλλαχτηκε και μετα με ανακλιση της αντιπροσωπειας αλλαχτηκαν παλι και οι 4 πολλαπλασιαστες προληπτικα και μου αντικατεστησε και τα μπεκ επισης προληπτικα
Πονάει και παραπονάει κι ας το γράφω εγώ που είμαι στην απέξω-έχω ford focus 5θ του 2008.Κι ακόμα πιο πολύ όταν δεν σου συμπεριφέρονται σωστά.
Το σωστό είναι να το χωρίσουμε σε premium και μη εταιρείες και όχι σε μπάτζετ. Το λέω αυτό γιατί π.χ. η VW βγάζει προβλήματα από το πιο φτηνό μέχρι το πιο ακριβό μοντέλο της! Οπότε είναι προφανώς θέμα (πολιτική?) κατασκευαστή. Πιστεύω ότι αν ήθελαν θα μπορούσαν να τα φτιάχνουν αξιόπιστα. Στον Κορεάτη ή το Γιαπωνέζο γιατί όλα τους τα μοντέλα είναι αξιόπιστα? Και αυτό ότι το κάνουν για να κονομάνε από το σέρβις δεν στέκει πιστεύω. Π.χ. η TOYOTA που είναι Νο 1 σε πωλήσεις στον κόσμο λόγω της αξιοπιστίας της δεν κονομάει από τα προγραμματισμένα σέρβις των εκατομμύρια ευχαριστημένων πελατών της?!
Όταν κάποιος αγοράζει premium στην χώρα μας τουλάχιστον το κάνει διότι θέλει να απολαύσει και το κύρος που συνεπάγεται η κατοχή ενός τέτοιου οχήματος. Αν δεν ίσχυε αυτό θα είχαμε γεμίσει με τα μεγάλα μοντέλα των kia/hyundai ή τέλος πάντων αυτοκίνητα σαν το ακορντ της χοντα θα είχαν επιτυχία στην αγορά! Υπό αυτό το πρίσμα λοιπόν εφόσον ο πελάτης πληρώνει παραπάνω για το brand name απαιτεί το όχημα του να είναι αρτιότερο από τα φθηνότερα και περισσότερο αξιόπιστο! Εδώ βέβαια θα μας ανταπαντήσουν οι κατασκευαστές ότι αυτό που θεωρείτε premium στην Ελλάδα (audi a4, bmw 3 series, mercedes c-class) είναι το μέσο αυτοκίνητο των Ευρωπαίων οπότε μην περιμένετε κάτι περισσότερο! Οι εταιρείες πλέον δεν κατασκευάζουν αυτοκίνητα για δεκαετίας αλλά αυτοκίνητα για "δεκαετία" που στο τέλος του προσδόκιμου χρήσης θα μπορούν να ανακυκλωθούν ευκολότερα! Προσπαθώντας τέλος να απαντήσω στο ερώτημα σας για το ποια ζημιά πονάει περισσότερο εκείνη που γίνεται στο αμάξι των 10000€ ή των 40000€ αντίστοιχα θα απαντήσω ότι αυτή έχει να κάνει με την οικονομική δυνατότητα του πελάτη! Εκείνος που αγόρασε με δόσεις το φθηνό αμάξι ίσως πονά και περισσότερο σε κάθε ζημιά διότι δυσκολεύεται να καλύψει την ζημιά! Εκείνος που δύναται να δώσει στις μέρες μας 40κ για αυτοκίνητο προφανώς έχει την άνεση να το συντηρήσει και να καλύψει τις όποιες ζημιές του παρουσιάζονται! Σε κάθε άλλη περίπτωση- και να με συγχωρείτε για την απολυτότητα μου- είναι ηλίθιος! Κανείς άνθρωπος με στοιχειώδη ευφυία δεν θα αγόραζε σήμερα στην Ελλάδα αυτοκίνητο με 40k αν δεν μπορούσε να το συντηρήσει!
Πιστεύω ότι ενοχλεί περισσότερο η ζημιά σε ακριβό αυτοκίνητο, που γενικά πιστεύει κανείς ότι θα πρέπει να είναι ποιοτικά ανώτερο, από ένα πιό φθηνό. Όσο για το αν το ακριβό, το αγοράζουν άνθρωποι με καλύτερα οικονομικά, αυτό δεν είναι απόλυτο, διότι υπάρχουν αυτοί που θέλουν να εντυπωσιάσουν τους γείτονες, και δεν είναι λίγοι και υπάρχουν και αυτοί που πιστεύουν ότι το ακριβότερο θα τους κρατήσει μια ζωή. Αυτό αποδεικνύεται και από το μεγάλο αριθμό ακριβών αυτοκινήτων που έχουν κατασχεθεί από τις τράπεζες, ανθρώπων που δεν μπόρεσαν να τα ξεχρεώσουν.
Τι 10.000 euro 40.000+ euro πονάει. Πόσο μάλλον σήμερα που το ταμείο είναι μείον αν όχι άδειο. Και να μην ξεχνάμε ότι όλα πλέον έχουν ημερομηνία λήξης.
Φυσικά και πονάει. Ωστόσο θα ήτανε χρήσιμο να είχαμε χειροπιαστά στοιχεία και από άλλες χώρες εάν αντιμετωπίζουν τέτοια θέματα όπως εμείς. Ανησυχώ μήπως δεν έχουν...
Τελικα μηπως το θεμα τιμης-προσφορας στην αυτοκινητοβιομηχανια ειναι υπερ τιμολογημενο???Φυσικα θα μου πει καποιος οτι σπαταλουνται ωρες ατελειωτες για νεες τεχνολογιες που κανουν ευκολοτερη και ασφαλεστερη την ζωη μας και πραγματι δεν θα διαφωνησω επανω σε αυτο.Αλλα το να δωσεις στην ελλαδα τις κρισης(και μην μου πει κανεις οτι δεν υπαρχουν γιατι υπαρχουν ακομα αρκετοι συμπολιτες μας που διαθετουν την οικονομικοι δυνατοτητα...)40.000 και 50.000 ευρω θεωρω οτι ζητας και στο θεμα τις αξιοποιστιας το ΚΑΤΙ παραπανω.Οτι δινεις θελεις και να παρεις.Και μια ερωτηση κρισεως?Εμεις δεν δημιουργουμε τις prenium εταιρειες?Και εαν ναι με ποια κριτηρια τις δημιουργουμε?Με το φαινεσθαι η με το ειστε????
κατα δηλωση,εμπορου σιτροεν...τα χρηματα στο μαγαζι,βγαινουν απο τα σερβις και οχι απο τις πωλησεις.Αρα,ολες οι μαρκες σχεδον,βγαζουν βλαβες,για να πληρωνονται και οι αντιπροσωπειες-σερβις,αλλα και οι προμηθευτες ανταλλακτικων κλπ.Οποτε,οπως καταλαβαινετε,ειτε πληρωσεις 10.000 ειτε 100.000 ευρω,η ουσια ιδια ειναι.Και οσο βεβαια μεγαλωνει η τιμη αγορας,μεγαλωνει και το ανταλλακτικο-σερβις.
Έχω ένα suzuki 1300cc με 190000χλμ και με με πιάνουν τα γέλια όταν ακούω για τέτοιες βλάβες σε αυτά τα αμάξια.Μήπως δεν τα συντηρούν όπως πρέπει?Και κάτι άλλο:το πολύ χρήμα οι αντιπροσωπείες δεν το βγάζουν από τα service αλλά από τα τρακαρίσματα.Για κάντε μια έρευνα, παίξτε το άσχετοι και θα καταλάβετε τί εννοώ. Τεράστιες διαφορές στα κοστολόγια. Πολλές φορές σου χρεώνουν πράγματα που δεν θέλουν αλλαγή και αμφιβάλω και αν σου τα βάζουνε στο τέλος.
Κατοχος 116 του 08' οντως εβγαλε πολλαπλασιαστη στις 17000χλμ. .αλλαχτηκε και μετα με ανακλιση της αντιπροσωπειας αλλαχτηκαν παλι και οι 4 πολλαπλασιαστες προληπτικα και μου αντικατεστησε και τα μπεκ επισης προληπτικα