Το Μετρό με την επέκτασή του προς Πειραιά -όταν παραδοθεί το 2017- θα εξυπηρετεί καθημερινά πάνω από 700.000 επιβάτες ημερησίως.
«Υποθαλάσσιο» το Μετρό του Πειραιά
3.683 Επισκέψεις στο άρθρο (3/9/2014)
Σε μια ιδιαίτερα απαιτητική κατασκευή εξελίσσεται η επέκταση του Μετρό στον Πειραιά, καθώς θα χρειαστούν διαφραγματικοί τοίχοι σε βάθος 40 μέτρων κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, προκειμένου να απορροφάται η πίεση του νερού.
Σύμφωνα με τους ειδικούς μηχανικούς του Μετρό, η επέκταση της Γραμμής προς Πειραιά -που βρίσκεται σε εξέλιξη- είναι δύσκολη και επίπονη, ενώ θα απατηθούν πρόσθετα μέτρα ασφαλείας, λόγω της γειτνίασης των σταθμών και των σηράγγων με τη θάλασσα.Ειδικότερα, αυτό που τονίζουν οι άνθρωποι της εταιρείας είναι ότι ο νέος σταθμός του Πειραιά θα βρίσκεται δίπλα στο κτίριο του ΗΣΑΠ και μόλις 30 μ. από τη θάλασσα. Το δύσκολο αυτό έργο θα κατασκευαστεί με διαφραγματικούς τοίχους που θα φτάσουν σε βάθος 40 μ. κάτω από τη θάλασσα, 15 μ. πιο κάτω από τη σήραγγα. Έτσι, οι τοίχοι αυτοί θα λειτουργήσουν ως φράγμα, απορροφώντας την πίεση που ασκεί το νερό από τα πλάγια, προκειμένου να μην προκληθεί καθίζηση λόγω των υδάτων.Εξάλλου, να επισημάνουμε ότι η επέκταση του Μετρό προς Πειραιά, αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2017, καθώς ο μετροπόντικας έχει ήδη διανοίξει 1.100 μ. και αναμένεται να φθάσει στον σταθμό του Κορυδαλλού στις αρχές Δεκεμβρίου.Τέλος, αξίζει να τονισθεί ότι το Μετρό με την επέκτασή του προς Πειραιά θα εξυπηρετεί καθημερινά πάνω από 700.000 επιβάτες ημερησίως. Επιπλέον υπολογίζεται ότι θα κυκλοφορούν 20.000 λιγότερα οχήματα στην ευρύτερη περιοχή, με αποτέλεσμα την καλυτέρευση των τοπικών κυκλοφοριακών συνθηκών. Σημειωτέον ότι το εν λόγω έργο -όταν παραδοθεί- θα συνδέσει απευθείας το αεροδρόμιο με το λιμάνι, ενώ θα δημιουργηθεί ένας συγκοινωνιακός κόμβος, στον οποίο θα καταλήγουν οι γραμμές του ΗΣΑΠ, του Μετρό του Προαστιακού και του Τραμ.