Το ερχόμενο Σάββατο 20 Οκτωβρίου, 102 πληρώματα θα δώσουν δυναμικό «παρών» στην εκκίνηση του «24 Ώρες Ελλάδα», του μοναδικού στο είδος του Endurance Regularity Rally στην Ευρώπη.
Περισσότερα από 100 ετοιµοπόλεµα πληρώµατα µε τα καλά προετοιµασµένα ιστορικά αυτοκίνητα τους θα ξεκινήσουν στις 10:00 το πρωί από την Ελευσίνα µε κατεύθυνση προς Αλυκή και µετά προς Αράχωβα, όπου θα γίνει και η πρώτη ανασυγκρότηση της ηµέρας. Σειρά έχει η ορεινή Φωκίδα και µετά µέσω της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου οι µαχητές θα καταλήξουν στην Πάτρα όπου θα γίνει και η διωρη νυχτερινή ανασυγκρότηση του 21ου «24 Ώρες Ελλάδα» και θα τερµατίσει το έπαθλο «12 Ώρες Ελλάδα».
Γύρω στις 11:00 το βράδυ οι οδηγοί θα ανάψουν τους προβολείς των αυτοκινήτων τους, οι συνοδηγοί θα βγάλουν τους φακούς και θα αρχίσει το νυχτερινό κοµµάτι που έχει προσδώσει αυτόν το ιδιαίτερο χαρακτήρα σε αυτό το περιπετειώδες ράλλυ. Τα αποφασισµένα πληρώµατα θα έρθουν αντιµέτωπα µε τις νυχτερινές ειδικές διαδροµές της Πελοποννήσου και µε τη συµπλήρωση περίπου 800 χιλιοµέτρων και 24 ωρών θα τερµατίσουν στην Ελευσίνα. Η Οργανωτική Επιτροπή ετοιµάζεται µε πυρετώδεις ρυθµούς και µία στρατιά κριτών & χρονοµετρών θα διασφαλίσει την οµαλή διεξαγωγή της µεγαλύτερης περιπέτειας στο χώρο του ελληνικού ιστορικού αυτοκινήτου.
Το 24 Ώρες Ελλάδα απευθύνεται σε καλά προετοιµασµένους οδηγούς και συνοδηγούς ιστορικών αυτοκινήτων που θέλουν να ζήσουν µια 24ωρη περιπέτεια στις θρυλικές διαδροµές της χώρας µας. ∆εκτά είναι όλα τα πιστοποιηµένα ιστορικά αυτοκίνητα άνω των 30 ετών, καθώς και τα «youngtimer» 20-29 ετών. ∆εν απαιτείται αγωνιστική άδεια, είναι απαραίτητο όµως να υπάρχουν δίπλωµα οδήγησης για τον οδηγό, ασφάλεια για το αυτοκίνητο καθώς και οδική βοήθεια. Η διάρκεια του αγώνα από την εκκίνηση έως τον τερµατισµό είναι 24 ώρες και ενδιάµεσα θα υπάρχουν 2 µονόωρες στάσεις καθώς και µία δίωρη ανασυγκρότηση για ξεκούραση. Η ζητούµενη απόσταση κάλυψης ανέρχεται περίπου στα 800 χιλιόµετρα, ενώ για το 12ωρο έπαθλο στα 450 χιλιόµετρα για όσους δεν θέλουν να υπερτιµήσουν τις δυνάµεις τους. Ο αγώνας διεξάγεται βάσει των κανονισµών της FIVA σε ανοιχτούς στην κυκλοφορία δρόµους.
Οι συµµετέχοντες θα αγωνιστούν σε 16 περίπου επιλεγµένες ειδικές διαδροµές, ανοιχτές στην κυκλοφορία, µε 60 περίπου χρονοµετρήσεις και µε ανώτατη µέση ωριαία ταχύτητα τα 50 χιλιόµετρα. Για την εκτέλεση των ειδικών διαδροµών δεν απατούνται εξελιγµένα όργανα πλοήγησης και αρκούν ένα καλό οδόµετρο καθώς και ένα ή δύο χρονόµετρα. Όλα τα όργανα µέτρησης απόστασης, χρόνου ή πλοήγησης είναι ελεύθερα.
Με τα «χρώματα» του AutoΤρίτη θα τρέξει το πλήρωμα με τον αριθμό 6 (Κωνσταντίνος Γιαγουρτάς και Νίκος Αμολοχίτης) με την «Ραπτομηχανή», τον γνωστό και αγαπημένο λευκό σκαραβαίο του 1968 με τα… πολλά άλογα, που θα εκπροσωπούν την Αθλητική Ένωση Αστυνομικών Ελλάδος και θα έχουν να αντιμετωπίσουν πολλά εξίσου ισχυρά κλασσικά αυτοκίνητα.