Μπορεί η Γραμμή 4 του Μετρό να είναι πιθανή, όμως το σίγουρο είναι η διαφοροποίηση της τιμής του ενιαίου εισιτηρίου για τα Μ.Μ.Μ.
Ζητούνται κεφάλαια για τη Γραμμή 4 του Μετρό
2.219 Επισκέψεις στο άρθρο (18/6/2014)
Σε αναζήτηση χρηματοδότησης από την ΕΤΕπ έχει επιδοθεί η κυβέρνηση, προκειμένου να υλοποιηθεί η Γραμμή 4 του Μετρό από το Αλσος Βεΐκου στον Ευαγγελισμό.
Σε προχωρημένες συζητήσεις, σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών, κ. Μιχάλη Χρυσοχοϊδη βρίσκεται η ελληνική κυβέρνηση με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ), προκειμένου η τελευταία να επιχορηγήσει την επέκταση του Μετρό στη Γραμμή 4, γνωστή και ως U, λόγω της πορείας που θα ακολουθεί το μέσο σταθερής τροχιάς από το Αλσος Βεΐκου στον Ευαγγελισμό, με 9 ενδιάμεσους σταθμούς (Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Πανεπιστήμιο & Κολωνάκι).Επιπλέον, ο υπουργός στη συνέντευξη τύπου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής δήλωσε ότι οι μελέτες για τις πρώτες φάσεις της γραμμής 4 είναι «ώριμες και επαρκείς, ενώ το ζητούμενο είναι η χρηματοδότηση του έργου», το οποίο υπολογίζεται ότι θα κοστίσει 1 δισ. ευρώ περίπου.Εξάλλου -στην εν λόγω συνέντευξη- ο υπουργός ανακοίνωσε την κατάργηση των δύο τύπων εισιτηρίων (1,20 ευρώ για λεωφορεία, τρόλεϊ, τραμ και 1,40 ευρώ για όλα τα μέσα) και την αντικατάστασή τους με ένα ενιαίο εισιτήριο από την 1η Σεπτεμβρίου. Το ενιαίο εισιτήριο θα κοστίζει 1,20 ευρώ, θα επιτρέπει επιβιβάσεις σε όλα τα μέσα, αλλά για διάρκεια 70 λεπτών, αντί 90 λεπτών που ήταν μέχρι σήμερα.Ταυτόχρονα, καταργούνται οι δύο τύποι μηνιαίων καρτών (45 ευρώ για όλα τα μέσα και 20 ευρώ μόνο για τα Οδικά Μέσα) και αντικαθίστανται με μία κάρτα για όλα τα Μέσα, η τιμή της οποίας θα προσαρμοστεί στα 30 ευρώ. Σημειωτέον ότι θα συνεχίσουν να ισχύουν τα ποσοστά έκπτωσης για τις ειδικές ομάδες στις νέες κάρτες και εισιτήρια.