Ξεκινώντας με τις συστάσεις το νέο σύστημα ονομάζεται e-4ORCE. Δίνοντας ισχύ σε δύο ηλεκτρικούς κινητήρες έναν σε κάθε άξονα, προσφέρει στο αυτοκίνητο στιγμιαία ισχύ και στους τέσσερις τροχούς, ενώ σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο του τμήματος έρευνας και μηχανικής Τakao Asami. «Η νέα τεχνολογία για ηλεκτρικά, που τώρα βρίσκεται σε εξέλιξη ενσωματώνει τις τεχνολογίες τετρακίνησης της Nissan, και έχει σχεδιαστεί για να διαχειρίζεται την ισχύ και το φρενάρισμα, για να προσφέρει ομαλή και σταθερή εμπειρία οδήγησης».
Παράλληλα γίνεται γνωστό πως το e-4ORCE συνδυάζεται με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση και από τους δύο άξονες, αλλά και με ένα σύστημα που ελέγχει κάθε τροχό ανεξάρτητα κατά το φρενάρισμα. Σημειώστε πως ένα μεγάλο μέρος της εξέλιξής του έχει βασιστεί από το σύστημα τετρακίνησης του Patrol και το σύστημα ATTESA E-TS του GT-R.
Όπως έχουμε αναφέρει στο παρελθόν η Nissan έχει εφαρμόσει αυτό το σύστημα σε ένα δοκιμαστικό αυτοκίνητο βασισμένο στο LEAF e + που φέρεται να έχει συνδυαστική ισχύ 309 ίππων και 680 Nm ροπής. Το πρωτότυπο μοντέλο δεν έχει παρουσιαστεί επίσημα ωστόσο γνωρίζουμε πως έχει μήκος 4.480 χιλιοστά, πλάτος 1.830 χιλιοστά και ύψος 1.540 χιλιοστά, που σημαίνει ότι είναι 10 χιλιοστά μικρότερο, 42 χιλιοστά ευρύτερο και 10 χιλιοστά ψηλότερο από το κανονικό, ενώ διατηρεί το ίδιο μεταξόνιο 2.700 χιλιοστών. Διαθέτει επίσης διευρυμένα φτερά και ζάντες 17 ιντσών που συνδυάζονται με ελαστικά 215/55 μπροστά και 235/50 πίσω.
Στο εσωτερικό, οι μηχανικοί της Nissan έχουν εγκαταστήσει το σύστημα πληροφοριών και ψυχαγωγίας σε οθόνη 12,3 ιντσών, στην οποία μεταξύ άλλων παρουσιάζονται σε πραγματικό χρόνο πληροφορίες και γραφικά για τη νέα τεχνολογία, βοηθώντας έτσι τους οδηγούς να την καταλάβουν ακόμα καλύτερα.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως και το Ariya concept που βρίσκεται στην έκθεση CES στο Λας Βέγκας είναι εξοπλισμένο με το e-4ORCE.