ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οι 5 λόγοι + η άπαικτη τιμή που κάνουν το Citroen C3, top επιλογή!

1.077 Επισκέψεις στο άρθρο (13/2/2025)
Οι 5 λόγοι + η άπαικτη τιμή που κάνουν το Citroen C3, top επιλογή!
3 Φωτογραφίες »

Είναι φθηνότερο έως και 5.500 ευρώ από τα βενζινοκίνητα!
Χωράει! Παρότι "μικρό", πίσω χωράει ψηλούς (ως 1,89 μ).
Με προηγμένη τεχνολογία! Φρενάρει αυτόματα, σε κρατά στη λωρίδα σου κλπ.
Μπαίνει κάθε μέρα στο Δακτύλιο! Δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας!
Κάνει μεγάλη οικονομία! Όφελος 1.700 ευρώ κάθε χρόνο (VS βενζίνης).
Στην 10ετία, από το όφελος, βγάζεις άλλο ένα αυτοκίνητο!

autotriti team


>> 7 πλεονεκτήματα του e-C3 : Διάβασε σε μορφή περιοδικού ή εκτύπωσε το, με 1 κλίκ

1. Έχει έως και 5.500 ευρώ καλύτερη τιμή από τα βενζινοκίνητα.

Τα ηλεκτρικά έχουν πλέον παρόμοιες ή ακόμη και χαμηλότερες τιμές από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα. Τρανό παράδειγμα είναι το νέο Citroen C3 στην αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση (e-C3) που ξεκινάει από τα 18.900 ευρώ. Η τιμή αυτή όχι μόνο κάνει το Citroen e-C3 το φθηνότερο ηλεκτρικό μικρό της ελληνικής αγοράς, αλλά ταυτόχρονα αποτελεί την πιο προσιτή επιλογή συνολικά στα αυτόματα μικρά, είτε πρόκειται για ηλεκτρικά, είτε για υβριδικά είτε για αμιγώς βενζινοκίνητα μοντέλα.

Στον παρακάτω πίνακα θα βρείτε, ενδεικτικά, την τιμή του Citroen e-C3 απέναντι σε κάποια αυτόματα μοντέλα της κατηγορίας, εδώ ωστόσο υπάρχουν αναλυτικά οι τιμές όλων των μοντέλων.  Όπως θα δείτε υπάρχουν διαφορές που φτάνουν ή και ξεπερνούν τα 5.000 ευρώ.

Μοντέλο Καύσιμο Τιμή Λιανικής σε ευρώ
Citroen e-C3 45 kWh 113 PS έκδοση You Ηλεκτρικό 18.900
Dacia Santero Streetway 1,0 90 PS CVT έκδοση Expression Βενζίνη 19.850
Suzuki Swift 1,2 Hybrid 82 PS CVT έκδοση GL+ Mild hybrid 20.330
Skoda Fabia 1,0 TSI 116 PS DSG7 έκδοση Selecion Βενζίνη 22.200
VW Polo 1,0 TSI 95 PS DSG7 έκδοση Life Βενζίνη 24.550

2. Σου γλιτώνει 1.700 ευρώ τον χρόνο στις μετακινήσεις από το να έβαζες αμόλυβδη.

Το Citroen e-C3 εκτός από την χαμηλότερη τιμή στην κατηγορία απέναντι στα αυτόματα μοντέλα, έχει ακόμη ένα συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με τον βενζινοκίνητο ανταγωνισμό, την οικονομία που προσφέρει στις μετακινήσεις. Σύμφωνα με τη Citroen, η μέση κατανάλωσή του e-C3 είναι 17,1 kWh/100 χλμ., δηλαδή μπορεί να κάνει 100 χιλιόμετρα με μόνο 2,75 ευρώ, ενώ αν υπολογίσουμε τα χιλιόμετρα που κάνει κάποιος τον χρόνο (περίπου 20.000 χλμ.), το αποτέλεσμα είναι πως το e-C3 «καίει» 550 ευρώ για τις μετακινήσεις ενός έτους.

Στον αντίποδα, ένα βενζινοκίνητο μικρό σαν αυτά που αναφέραμε παραπάνω, θα κάψει κατά μέσο όρο 6 λτ./100 χλμ, δηλαδή περίπου 11 ευρώ για κάθε 100 χλμ. συνδυαστικά στην πόλη και στο ταξίδι. Συνολικά, για 20.000 χλμ., το κόστος σε βενζίνες φτάνει τα 2.200 ευρώ.

Συνεπώς, στο τέλος του χρόνου, ο κάτοχος του e-C3 μπορεί να κερδίσει ακόμα και 1.700 ευρώ από τη διαφορά στο κόστος καυσίμου.

>> Κλικάρετε εδώ: αν θέλετε να τυπώσετε την πιο κάτω φωτό-σελίδα

3. Παρότι είναι μικρό, το e-C3 χωράει τους πιο ψηλούς επιβάτες.

Το νέο Citroen C3 μεγάλωσε σε διαστάσεις, έχει σχεδίαση και χαρακτηριστικά που θυμίζουν SUV και αυτό αποτυπώνεται στις εσωτερικές διαστάσεις. Πιο συγκεκριμένα, στο πίσω κάθισμα μπορούν άνετα να φιλοξενηθούν τρεις επιβάτες, χάρη στο μεγάλο φάρδος του που φτάνει τα 1,34 μέτρα, ενώ ακόμα και άτομα με ύψος έως 1,89 μέτρα δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα λόγω της υψηλής οροφής. Επιπλέον, οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν αρκετό χώρο για τα πόδια τους, με απόσταση για τα γόνατα περίπου 14 εκατοστά. 

Όσον αφορά την πρακτικότητα, η καμπίνα προσφέρει πολλές θήκες για μικροαντικείμενα και μπουκάλια μπροστά, ενώ στο πίσω μέρος της κονσόλας υπάρχει ειδικός χώρος για τους επιβάτες της δεύτερης σειράς. Τέλος, το πορτ-μπαγκάζ έχει πραγματική χωρητικότητα 324 λίτρων (σ.σ. μεγαλύτερη από όσο ανακοινώνει η Citroen), έχει επαρκές βάθος και εύχρηστο σχήμα χωρίς εσοχές.

4. Μοιάζει με SUV, έχει μεγάλη απόσταση από το έδαφος και δεν «καταλαβαίνει» από λακκούβες.

Εκτός από καλούς χώρους, το e-C3 έχει στη φαρέτρα του κάποια κρυφά όπλα που το κάνουν ίσως το πιο άνετο μικρό της αγοράς. Κατ, αρχάς, με 16,3 εκατοστά απόσταση από το έδαφος και ύψος 1,57 μέτρα, το μοντέλο κάνει την είσοδο και την έξοδο από το αυτοκίνητο πολύ εύκολη. Ακόμη, το e-C3 εξοπλίζεται με την ανάρτηση Citroën Advanced Comfort με Progressive Hydraulic Cushions που επιτρέπει στο C3 να «εξουδετερώνει» τις λακκούβες σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ σε μεσαίες ταχύτητες, η καινοτόμα αυτή ανάρτηση βοηθά στην καλύτερη διαχείριση των κινήσεων του αμαξώματος. Η ανάρτηση συνδυάζεται με τα Advanced Comfort καθίσματα που είναι άνετα σαν πολυθρόνες και επωφελούνται από 10 χιλιοστά περισσότερο αφρώδες υλικό και καλύτερη πλαϊνή υποστήριξη του σώματος του οδηγού. Τέλος, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως το e-C3 είναι αυτόματο, άρα δεν χρειάζεται να βάζεις/βγάζεις τις ταχύτητες, ειδικά όταν κινείσαι μέσα στην κίνηση της πόλης.

Σελίδα 2Δύο ακόμη σημεία... υπεροχής του ηλεκτρικού Citroen C3
Autotriti.gr
Autotriti.gr