9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το ζουμί του i20 N είναι ο 1,6 T-GDI κινητήρας των 204 ίππων και των 275 Nm ροπής.
H N family της Hyundai
37.410 Επισκέψεις στο άρθρο
Hyundai i20 N: Από το WRC στους δρόμους
Με το i20 N, η Hyundai μπαίνει για πρώτη φορά στην κατηγορία των μικρών GTi με το νέο i20 N και σκοπεύει να κοντράρει στα ίσια το κορυφαίο Ford Fiesta ST. Σε αντίθεση με τη συνήθη τακτική των κατασκευαστών που βάζουν στους αγώνες ένα σπορ μοντέλο, η Hyundai πρώτα έτρεξε το i20 στο WRC και μετά έβγαλε τη σπορ έκδοση δρόμου. Σε αισθητικό επίπεδο, το νέο Hyundai i20 N έχει όλα τα στοιχεία που πρέπει για να διαφοροποιηθεί από τα «απλά» i20 και να εκφράσει την πιο «άγρια» υπόστασή του. O σπορ διάκοσμος της καμπίνας διαμορφώνεται από τον νέο πίνακα οργάνων, το όμορφο τριάκτινο τιμόνι που ενσωματώνει τα μπουτόν για την επιλογή των προγραμμάτων οδήγησης, τα αλουμινένια πεντάλ, τον σπορ αισθητικής επιλογέα και φυσικά τα απαραίτητα μπάκετ καθίσματα που δημιουργούν μια σπορ θέση οδήγησης.
Το ζουμί του i20 N είναι ο 1,6 T-GDI κινητήρας των 204 ίππων και των 275 Nm ροπής ο οποίος διαθέτει διπλό μεταβαλλόμενο χρονισμό και υψηλή πίεση έκχυσης βενζίνης. Οι επιδόσεις που υπόσχεται το i20 N είναι καταιγιστικές: 0-100 σε 6,2 δλ. και τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα. Υπάρχει φυσικά σύστημα παραμετροποίησης (Normal, Eco, Sport, N και N Custom), σπορ setup αναρτήσεων και φρένων, ειδικά ελαστικά της Pirelli και το βασικότερο μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Η Performance έκδοση του ανανεωμένου Hyundai i30 N αποδίδει πλέον 280 άλογα (+5 PS) και 392 Nm ροπής (+39 Νm σε σχέση με πριν).
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Το ζουμί του i20 N είναι ο 1,6 T-GDI κινητήρας των 204 ίππων και των 275 Nm ροπής ο οποίος διαθέτει διπλό μεταβαλλόμενο χρονισμό και υψηλή πίεση έκχυσης βενζίνης. Οι επιδόσεις που υπόσχεται το i20 N είναι καταιγιστικές: 0-100 σε 6,2 δλ. και τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα. Υπάρχει φυσικά σύστημα παραμετροποίησης (Normal, Eco, Sport, N και N Custom), σπορ setup αναρτήσεων και φρένων, ειδικά ελαστικά της Pirelli και το βασικότερο μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Ηyundai i30 N: Με τιμή κανόνι και εγγύηση όσα χιλιόμετρα και αν κάνεις
Το i30 N κατέθεσε πρώτο τα διαπιστευτήρια της Ηyundai στην κατηγορία των hot hatch και προκάλεσε με την εκπληκτική του τιμή, αφού ακόμα και η top έκδοση με τα 275 άλογα (υπήρχε και βασική με 250) κόστιζε κάτω από 30 χιλιάρικα. Σήμερα, στην ανανεωμένη του μορφή για πρώτη φορά διατίθεται με το N DCT 8-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που επιτρέπει μια ποικιλία χαρακτηριστικών υψηλής απόδοσης για μέγιστη οδηγική απόλαυση στην καθημερινή ζωή καθώς και στην πίστα. Το φρεσκαρισμένο i30 N συνεχίζει να διατίθεται σε δύο τύπους αμαξώματος, hatchback και fastback.
Κάτω από το καπό συνεχίζει να βρίσκεται ο 2λιτρος turbo κινητήρας σε συνδυασμό είτε με το 6άρι μηχανικό είτε όπως προαναφέραμε με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (Ν DCT). To μοτέρ έχει ξανά δύο εκδόσεις ισχύος με την πρώτη να αποδίδει και πάλι 250 άλογα (σε συνδυασμό μόνο την μηχανική μετάδοση), αλλά την δεύτερη να προσφέρει πλέον 280 άλογα (+5 PS) και 392 Nm ροπής (+39 Νm σε σχέση με πριν). Η μικρή αύξηση στην ισχύ δίνει την δυνατότητα στο i30 N με το Performance Pack να κάνει το σπριντ μέχρι τα 100 χλμ./ώρα σε 5,9 δευτερόλεπτα, δηλαδή 0,2 πιο γρήγορα από το προ-ανανέωσης i30 N. Και όλα αυτά φυσικά με 5 χρόνια εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων, όπως ισχύει για όλη τη γκάμα των μοντέλων της Hyundai. Εντυπωσιακό!
Κάτω από το καπό συνεχίζει να βρίσκεται ο 2λιτρος turbo κινητήρας σε συνδυασμό είτε με το 6άρι μηχανικό είτε όπως προαναφέραμε με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (Ν DCT). To μοτέρ έχει ξανά δύο εκδόσεις ισχύος με την πρώτη να αποδίδει και πάλι 250 άλογα (σε συνδυασμό μόνο την μηχανική μετάδοση), αλλά την δεύτερη να προσφέρει πλέον 280 άλογα (+5 PS) και 392 Nm ροπής (+39 Νm σε σχέση με πριν). Η μικρή αύξηση στην ισχύ δίνει την δυνατότητα στο i30 N με το Performance Pack να κάνει το σπριντ μέχρι τα 100 χλμ./ώρα σε 5,9 δευτερόλεπτα, δηλαδή 0,2 πιο γρήγορα από το προ-ανανέωσης i30 N. Και όλα αυτά φυσικά με 5 χρόνια εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων, όπως ισχύει για όλη τη γκάμα των μοντέλων της Hyundai. Εντυπωσιακό!
Hyundai Kona Ν: Το πιο γρήγορο και ισχυρότερο προσθιοκίνητο SUVάκι
Με το Kona N, στη Hyundai απέδειξαν πως έχουν την απαραίτητη τεχνογνωσία να προσφέρουν μια σπορ έκδοση και σε αυτοκίνητα με υψηλότερη απόσταση από το έδαφος. Tα φώτα φυσικά πέφτουν στο μοτέρ και δεν είναι άλλο από αυτό που κινεί και το ανανεωμένο i30 N: Tετρακύλινδρος turbo δίλιτρος κινητήρας που αποδίδει 280 άλογα και 392 Nm ροπής, όμως με την λειτουργία N Grin Shift, η απόδοσή του μπορεί να αυξηθεί στα 290 άλογα για 20 δευτερόλεπτα. Ο κινητήρας συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων που έχει αναβαθμιστεί για να αντέχει την ιπποδύναμη του μοτέρ, έχει πιο σπορ κλιμάκωση ενώ προσφέρει επίσης πιο γρήγορη αλλαγή σχέσεων. Η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς: Το Kona N προηγούμενης γενιάς υπήρξε το ισχυρότερο προσθικίνητο μικρό SUV της αγοράς. Πλέον, αναμένεται η νέα του γενιά, ωστόσο το Kona N αποτελεί ήδη μια τοπ επιλογή για μεταχειρισμένα «γκάζια», ενώ μένει να δούμε αν η Hyundai θα μας προσφέρει μια N έκδοση και στο νέο μοντέλο.
Όσον αφορά στις επιδόσεις, το Kona N πρώτης γενιάς μπορεί να πετύχει τα 100χλμ./ώρα ξεκινώντας από στάση μέσα σε 5,5 δευτερόλεπτα με το Launch Control, ενώ εάν ο οδηγός κρατήσει το πόδι του στο γκάζι, το αυτοκίνητο μπορεί να φτάσει μέχρι τα 240 χλμ./ώρα. Εκτός του N Grin Shift που αναφέραμε παραπάνω, το Kona N εξοπλίζεται με λειτουργία Ν Power Shift που ενεργοποιείται κατά τις γρήγορες επιταχύνσεις, ώστε να προσφέρει άμεση ροπή μετά τις αλλαγές στις σχέσεις του κιβωτίου και λειτουργία N Track Sense Shift που βελτιστοποιεί τον χρόνο που αλλάζουν οι ταχύτητες. Ακόμα, το Κοna N εξοπλίζεται με ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, έχει μεγαλύτερη ακαμψία και μπορεί να οδηγηθεί με πέντε modes: Eco, Normal, Sport, N και Custom.
Ανοίγοντας την πόρτα του οδηγού, βλέπουμε ένα μοναδικό τιμόνι Ν, Head-Up Display, οθόνη 10 ιντσών για το σύστημα infotainment, πεντάλ από αλουμίνιο, Ν σπορ καθίσματα, και γαλάζιες λεπτομέρειες στην κονσόλα. Εξωτερικά, το Kona N ξεχωρίζει χάρη στην μοναδική του γρίλια και τις κόκκινες λεπτομέρειες, τους σπορ διαχύτες εμπρός και πίσω, τα εμβλήματα Ν, τη μεγάλη αεροτομή στο τέλος της οροφής στην οποία ενσωματώνεται το τρίτο φως των φρένων και φυσικά από το νέο σύστημα εξάτμισης με δύο μεγάλες στρογγυλές απολήξεις.
Όσον αφορά στις επιδόσεις, το Kona N πρώτης γενιάς μπορεί να πετύχει τα 100χλμ./ώρα ξεκινώντας από στάση μέσα σε 5,5 δευτερόλεπτα με το Launch Control, ενώ εάν ο οδηγός κρατήσει το πόδι του στο γκάζι, το αυτοκίνητο μπορεί να φτάσει μέχρι τα 240 χλμ./ώρα. Εκτός του N Grin Shift που αναφέραμε παραπάνω, το Kona N εξοπλίζεται με λειτουργία Ν Power Shift που ενεργοποιείται κατά τις γρήγορες επιταχύνσεις, ώστε να προσφέρει άμεση ροπή μετά τις αλλαγές στις σχέσεις του κιβωτίου και λειτουργία N Track Sense Shift που βελτιστοποιεί τον χρόνο που αλλάζουν οι ταχύτητες. Ακόμα, το Κοna N εξοπλίζεται με ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, έχει μεγαλύτερη ακαμψία και μπορεί να οδηγηθεί με πέντε modes: Eco, Normal, Sport, N και Custom.
Ανοίγοντας την πόρτα του οδηγού, βλέπουμε ένα μοναδικό τιμόνι Ν, Head-Up Display, οθόνη 10 ιντσών για το σύστημα infotainment, πεντάλ από αλουμίνιο, Ν σπορ καθίσματα, και γαλάζιες λεπτομέρειες στην κονσόλα. Εξωτερικά, το Kona N ξεχωρίζει χάρη στην μοναδική του γρίλια και τις κόκκινες λεπτομέρειες, τους σπορ διαχύτες εμπρός και πίσω, τα εμβλήματα Ν, τη μεγάλη αεροτομή στο τέλος της οροφής στην οποία ενσωματώνεται το τρίτο φως των φρένων και φυσικά από το νέο σύστημα εξάτμισης με δύο μεγάλες στρογγυλές απολήξεις.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »