2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το Plug-in υβριδικό και 4κίνητο Kia Sportage έχει συνδυαστική ιπποδύναμη 265 ίππων, μεικτή θεωρητική αυτονομία στα 70 χλμ. και φορτίζει σε λιγότερο από 2 ώρες σε Wallbox ισχύος 7,2 kW.
Τι είναι mHEV, full hybrid και Plug-in υβριδικά
42.495 Επισκέψεις στο άρθρο
Ήπια υβριδικά για μείωση κατανάλωσης στο 20% (mHEV)
Στα ήπια υβριδικά αυτοκίνητα, τον «πρωταγωνιστικό» ρόλο συνεχίζει να έχει ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, ο οποίος συνεπικουρείται από ένα κύκλωμα 12V, 24V ή 48V. Ανάλογα με την ισχύ του συγκεκριμένου συστήματος, η κατανάλωση μπορεί να «πέσει» μέχρι και στο 20%, αξιοποιώντας την ηλεκτρική ενέργεια που αποθηκεύεται σε μία πολύ μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου. Ένα mild hybrid δεν μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά, παρά αποτελεί το πρώτο στάδιο «εξηλεκτρισμένης» μετακίνησης. Περισσότερες και πιο αναλυτικές πληροφορίες για το πώς λειτουργεί ένα ήπια υβριδικό μοντέλο μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ.
Εντυπωσιακά χαμηλή τιμή μέση κατανάλωσης στα 7,5 λτ./100 χλμ. μετρήσαμε στο 4κίνητο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό Hyundai Tucson των 230 ίππων.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αυφορτιζόμενα υβριδικά για μείωση κατανάλωσης στο 50%
Τα «παραδοσιακά» υβριδικά, για να κινηθούν, χρησιμοποιούν τον κινητήρα εσωτερικής καύσης αλλά και μια μπαταρία περίπου 1 kWh, η οποία φορτίζεται αυτόματα μέσω ανάκτησης από το φρενάρισμα ή το άφημα του γκαζιού. Έτσι, η μπαταρία φορτίζεται κατά την διάρκεια της οδήγησης, χωρίς να χρειάζεται φόρτιση από πρίζα. Ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί επικουρικά ή για τις εκκινήσεις από στάση και για λίγα χιλιόμετρα ή όταν στο άφημα του γκαζιού σβήνει ο θερμικός κινητήρας. Σαν αποτέλεσμα προσφέρεται καλύτερη οικονομία καυσίμου από τα αντίστοιχα μη υβριδικά οχήματα, ειδικά στην οδήγηση μέσα στην πόλη σε δρόμους με κυκλοφοριακή συμφόρηση.
Plug-in hybrid για μείωση κατανάλωσης έως και 100%
Χάρη στις μεγαλύτερες μπαταρίες τους τα Plug-in υβριδικά προσφέρουν δυνατότητα για ηλεκτρική αυτονομία 50-60 χλμ., στις περισσότερες περιπτώσεις, και έτσι μπορεί να μην «καις» απολύτως τίποτα στην καθημερινότητα. Μάλιστα, ένα PHEV μπορεί συνεχίσει να λειτουργεί οικονομικά και χωρίς φουλ γεμάτη μπαταρία. Αυτό γίνεται με την «υβριδική» λειτουργία επ αόριστον, αρκεί να γεμίζει κανείς το ρεζερβουάρ καυσίμου, όπως σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Η μικρή χωρητικότητα της μπαταρίας συνεπάγεται μικρότερους χρόνους φόρτισης, σε απλή πρίζα θέλει 5-6 ώρες και σε Wall Box 2-3 ώρες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »