Από φέτος το καλοκαίρι, η εταιρία θα κάνει το επόμενο βήμα προκειμένου να βελτιώσει τη διαφάνεια και να είναι σύννομη με τις μελλοντικές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων.
Opel: Αλλαγή στρατηγικής για τους ρύπους
1.301 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2016)
Η Opel ανέλυσε λεπτομερώς τη νέα στρατηγική της που επιδιώκει μεγαλύτερη διαφάνεια, αξιοπιστία και απόδοση, όπως ανακοίνωσε τον περασμένο Δεκέμβριο.
Από τον Ιούνιο, η Opel θα δημοσιεύει τιμές κατανάλωσης στον κύκλο δοκιμών WLTP, που βασίζεται σε πιο ρεαλιστικές καθημερινές συνθήκες οδήγησης, ενώ από τον Αύγουστο θα εφαρμόζει τεχνολογία επιλεκτικής αναγωγής καυσαερίων (SCR) σε νέα οχήματα diesel. Παράλληλα θα υπάρχει και η δυνατότητα εθελοντικής δοκιμής με συμμετοχή πελατών για υφιστάμενα μοντέλα diesel με SCR από τον Ιούνιο.
Από φέτος το καλοκαίρι, η εταιρία θα κάνει το επόμενο βήμα προκειμένου να βελτιώσει τη διαφάνεια και να είναι σύννομη με τις μελλοντικές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων. Ξεκινώντας με το νέο Opel Astra από τον, η γερμανική εταιρεία θα δημοσιεύει αποτελέσματα κατανάλωσης από διαφορετικά οδηγικά στυλ όπως έχουν καταγραφεί στις δοκιμές WLTP. Επιπλέον, θα εφαρμόσει μία πρωτοβουλία για μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου NOx μέσω επιλεκτικής αναγωγής καυσαερίων SCR (Selective Catalytic Reduction) σε νέα οχήματα diesel από τον Αύγουστο και μετά. Πρόκειται για ένα ενδιάμεσο βήμα με σκοπό τη συμμόρφωση με τη λεγόμενη RDE νομοθεσία (Real Driving Emissions) που θα τεθεί σε ισχύ από το Σεπτέμβριο του 2017. Η Opel προτίθεται να προσφέρει στις Ρυθμιστικές Αρχές, στρατηγικές χαρτογράφησης κινητήρα που θα μπορούν να λειτουργήσουν σαν βάση διαλόγου υπέρ της πρόληψης.
«Εμείς στην Opel πιστεύουμε ακράδαντα ότι η βιομηχανία πρέπει να ανακτήσει την εμπιστοσύνη του κόσμου αυξάνοντας τη διαφάνεια απέναντι στους πελάτες και τις αρχές. Η Opel κάνει αυτό το βήμα προς το RDE θέλοντας να δείξει ότι είναι εφικτό», δήλωσε ο CEO του Opel Group, Dr. Karl-Thomas Neumann. «Ανακοινώσαμε το Δεκέμβριο προς ποια κατεύθυνση βαδίζουμε. Τώρα δίνουμε λεπτομέρειες. Ζητώ από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τα κράτη μέλη της καθώς και άλλες Ευρωπαϊκές χώρες να επιταχυνθεί η ευθυγράμμιση στον καθορισμό δοκιμών και την ανάλυση των σχετικών μετρήσεων υπό πραγματικές συνθήκες, ώστε να σταματήσει η υπάρχουσα αβεβαιότητα που προκαλείται από αποτελέσματα δοκιμών τα οποία είναι ελαχίστως συγκρίσιμα.»
Όπως ανακοίνωσε το Δεκέμβριο, η Opel αναλαμβάνει δράση και σε ό,τι αφορά τις εκπομπές NOx για να βελτιώσει τους κινητήρες Euro 6 diesel SCR, εν όψει των μελλοντικών προδιαγραφών του RDE. Η βελτιωμένη εκδοχή Euro 6 SCR θα αρχίσει να εφαρμόζεται σε νέα οχήματα από τον Αύγουστο του 2016. Επιπλέον, στα πλαίσια των ενεργειών για την ικανοποίηση των πελατών, θα περιλαμβάνεται μία εθελοντική δοκιμή με τη συμμετοχή πελατών, 57.000 οχημάτων Euro 6 SCR που κυκλοφορούν ήδη στους Ευρωπαϊκούς δρόμους (Zafira Tourer, Insignia και Cascada). Η δραστηριότητα θα ξεκινήσει τον Ιούνιο του 2016.
Θα ήθελα να ρωτήσω ποια η διαφορά ανάμεσα σε ένα βενζινοκινητο Euro 5 και σε ένα αντίστοιχο Euro 6;