Πόσο καλά είναι τα Suzuki Vitara & S-Cross Hybrid SUV;
43.790 Επισκέψεις στο άρθρο (7/6/2023)
2 Φωτογραφίες »
Συγκρίνουμε τα strong και mild hybrid SUV της αγοράς. Τι καταφέρνουν τα SUV της Suzuki απέναντι στον ανταγωνισμό; Αξιολόγηση σε χώρους, τιμές, επιδόσεις, κατανάλωση.
Δικίνητο και 4κίνητο, mild hybrid και full υβριδικό
Πατώντας στον σύνδεσμο θα βρείτε όλες τις δοκιμές του Suzuki Vitara σε όλες τις εκδόσεις του όπως επίσης και τετ-α-τετ συγκριτικές δοκιμές. Εκδόσεις μοντέλων του ιαπωνικού B-SUV που έχουν κίνηση στους δύο και τους 4 τροχούς, με ήπια 48βολτη (129 PS) και full αυτοφορτιζόμενη (116 PS) υβριδική τεχνολογία. Σε mild hybrid έκδοση συναντάμε επίσης και το μεγαλύτερο, το οικογενειακό SUV Suzuki S-Cross.
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Για την τελική κατάταξη έχουμε συνυπολογίσει την κατάταξή τους σε κατανάλωση, χώρους και ασφάλεια. Θεωρούμε τον καθένα από τους παραπάνω τομείς εξίσου σημαντικό (33%), για να υπολογίσουμε την τελική κατάταξη.Μπορείτε να δείτε αναλυτικά στις επόμενες επιλογές και τι λαμβάνουμε υπόψη για να κάνουμε την κατάταξη και στους 3 επιμέρους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων και της ασφάλειας.
Rank | Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Τιμή | Κατα νάλωση | Χώροι | Ασφά λεια |
---|---|---|---|---|---|
1º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 14º | 1º | 6º | |
2º | NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps | 9º | 10º | 4º | |
3º | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 1º | 19º | 12º | |
4º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 17º | 11º | 5º | |
5º | TOYOTA COROLLA CROSS 2.0 HYBRID 197 PS 4x4 197ps | 4º | 15º | 17º | |
6º | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 5º | 7º | 29º | |
7º | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps | 12º | 31º | 3º | |
8º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 28º | 21º | 2º | |
9º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 38º | 5º | 9º | |
10º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps | 2º | 40º | 10º | |
11º | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | 11º | 14º | 29º | |
12º | HYUNDAI KONA Hybrid 141 PS 141ps | 7º | 28º | 20º | |
13º | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps | 40º | 4º | 11º | |
14º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps | 7º | 31º | 20º | |
15º | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 2º | 30º | 27º | |
16º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 36º | 20º | 6º | |
17º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 31º | 8º | 23º | |
18º | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps | 28º | 18º | 17º | |
19º | HONDA JAZZ CROSSTAR e:HEV 109ps | 6º | 25º | 34º | |
20º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 34º | 13º | 19º | |
21º | LEXUS UX 250h 4x4 184ps | 15º | 37º | 23º | |
22º | KIA STONIC 1.0 120 PS 7DCT 48V Hybrid 120ps | 30º | 35º | 12º | |
23º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 16º | 26º | 36º | |
24º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 33º | 16º | 31º | |
25º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 21º | 26º | 38º | |
26º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps | 12º | 39º | 35º | |
27º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 22º | 33º | 37º | |
28º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | 32º | 33º | 40º |
Ποια έχουν την καλύτερη κατανάλωση
Ποια έχουν την καλύτερη κατανάλωση
Ο υπολογισμός έχει γίνει για τον μέσο όρο του Έλληνα οδηγού, όπου το 80% των χιλιομέτρων γίνεται εντός πόλης και το 20% σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατα νάλωση | |
---|---|---|
1º | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 4,1 |
2º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps | 4,4 |
3º | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 4,4 |
4º | TOYOTA COROLLA CROSS 2.0 HYBRID 197 PS 4x4 197ps | 4,5 |
5º | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 4,6 |
6º | HONDA JAZZ CROSSTAR e:HEV 109ps | 4,8 |
7º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps | 4,9 |
8º | HYUNDAI KONA Hybrid 141 PS 141ps | 4,9 |
9º | NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps | 5,4 |
10º | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | 5,6 |
11º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps | 5,8 |
12º | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps | 5,8 |
13º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 5,9 |
14º | LEXUS UX 250h 4x4 184ps | 6 |
15º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 6,1 |
16º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 6,2 |
17º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 7,2 |
18º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 7,3 |
19º | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps | 7,6 |
20º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 7,6 |
21º | KIA STONIC 1.0 120 PS 7DCT 48V Hybrid 120ps | 7,8 |
22º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 7,9 |
23º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | 8 |
24º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 8,1 |
25º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 8,9 |
26º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 9 |
27º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 9,5 |
28º | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps | 10,3 |
Κατανάλωση στην πόλη
Κατανάλωση στην πόλη
Για την μέτρηση της κατανάλωσης εντός πόλης εφαρμόζουμε έναν τυπικό κύκλο, που προσομοιώνει την κίνηση σε αστικές συνθήκες. Έτσι κινούμαστε με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα και σε ορισμένες συνθήκες ως 80, σαν να κινούμαστε σε κάποια κεντρική λεωφόρο, πραγματοποιώντας παράλληλα στάσεις σαν να περιμένουμε σε φανάρι. Έπειτα από το όργανο που συνδέουμε στη θύρα OBD του οχήματος (παίρνει δεδομένα από τον εγκέφαλο κατευθείαν) λαμβάνουμε το νούμερο της κατανάλωσης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση πόλη (λτ.) | |
---|---|---|
1º | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 3,5 |
2º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps | 4 |
3º | TOYOTA COROLLA CROSS 2.0 HYBRID 197 PS 4x4 197ps | 4,2 |
4º | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 4,2 |
5º | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 4,5 |
6º | HONDA JAZZ CROSSTAR e:HEV 109ps | 4,5 |
7º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps | 4,5 |
8º | HYUNDAI KONA Hybrid 141 PS 141ps | 4,8 |
9º | NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps | 5 |
10º | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | 5,2 |
11º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps | 5,5 |
12º | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps | 5,5 |
13º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 5,5 |
14º | LEXUS UX 250h 4x4 184ps | 5,7 |
15º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 6 |
16º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 6,3 |
17º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 7,7 |
18º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 7,9 |
19º | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps | 8,1 |
20º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 8,2 |
21º | KIA STONIC 1.0 120 PS 7DCT 48V Hybrid 120ps | 8,3 |
22º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 8,3 |
23º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | 8,6 |
24º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 8,7 |
25º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 9,5 |
26º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 9,7 |
27º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 10,2 |
28º | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps | 11,2 |
Κατανάλωση σε ταξίδι
Κατανάλωση σε ταξίδι
Για την κατανάλωση σε ταξίδι, με το όργανο πάντα συνδεδεμένο στη θύρα OBD του οχήματος , μετράμε σε ανοιχτό δρόμο για 5 χιλιόμετρα με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα. Αυτό γίνεται 3 φορές και κρατάμε το μέσο όρο των επιμέρους μετρήσεων.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση στο ταξίδι (λτ.) | |
---|---|---|
1º | TOYOTA COROLLA CROSS 2.0 HYBRID 197 PS 4x4 197ps | 5 |
2º | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 5,1 |
3º | HONDA JAZZ CROSSTAR e:HEV 109ps | 5,2 |
4º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps | 5,3 |
5º | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 5,5 |
6º | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 5,5 |
7º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps | 5,5 |
8º | HYUNDAI KONA Hybrid 141 PS 141ps | 6 |
9º | NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps | 6,1 |
10º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps | 6,6 |
11º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 6,7 |
12º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 6,7 |
13º | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | 6,7 |
14º | LEXUS UX 250h 4x4 184ps | 7 |
15º | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps | 7,2 |
16º | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps | 7,2 |
17º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 7,3 |
18º | KIA STONIC 1.0 120 PS 7DCT 48V Hybrid 120ps | 7,4 |
19º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 7,5 |
20º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | 7,5 |
21º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 7,5 |
22º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 7,7 |
23º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 8 |
24º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 8,3 |
25º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 8,5 |
26º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 8,6 |
27º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 9,3 |
28º | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps | 10,1 |
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Υπολογίζεται με βάση την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ κάθε μοντέλου και την πραγματική (μετρημένη από μας) κατανάλωση του μοντέλου σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πραγματική αυτονομία | |
---|---|---|
1º | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 1049 |
2º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 922 |
3º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 922 |
4º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 911 |
5º | HYUNDAI KONA Hybrid 141 PS 141ps | 909 |
6º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 887 |
7º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 873 |
8º | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps | 873 |
9º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 831 |
10º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | 825 |
11º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 820 |
12º | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps | 794 |
13º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 792 |
14º | KIA STONIC 1.0 120 PS 7DCT 48V Hybrid 120ps | 790 |
15º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 786 |
16º | NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps | 786 |
17º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 769 |
18º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps | 767 |
19º | TOYOTA COROLLA CROSS 2.0 HYBRID 197 PS 4x4 197ps | 741 |
20º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 701 |
21º | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 700 |
22º | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | 685 |
23º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps | 671 |
24º | HONDA JAZZ CROSSTAR e:HEV 109ps | 667 |
25º | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 635 |
26º | LEXUS UX 250h 4x4 184ps | 606 |
27º | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps | 597 |
28º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps | 537 |
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα; Πόσος χώρος υπάρχει για τα γόνατα και το κεφάλι τους; Πόση είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ τους;Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps |
2º | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps |
3º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps |
4º | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps |
5º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps |
6º | NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps |
7º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps |
8º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps |
9º | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps |
10º | TOYOTA COROLLA CROSS 2.0 HYBRID 197 PS 4x4 197ps |
11º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps |
12º | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps |
13º | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps |
14º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps |
15º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps |
16º | HONDA JAZZ CROSSTAR e:HEV 109ps |
17º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps |
18º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps |
19º | HYUNDAI KONA Hybrid 141 PS 141ps |
20º | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps |
21º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps |
22º | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps |
23º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps |
24º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps |
25º | KIA STONIC 1.0 120 PS 7DCT 48V Hybrid 120ps |
26º | LEXUS UX 250h 4x4 184ps |
27º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps |
28º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps |
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Για το εσωτερικό πλάτος, οι μετρήσεις στηρίζονται σε μια ειδική πτυσσόμενη ράβδο που μετράει την απόσταση μεταξύ των θυρών στο ύψος του στήθους. Για 3 ενήλικες χρειάζεστε 1,35 μέτρα, ενώ για 2 μεγάλους και ένα παιδί 1,25 μέτρα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Εσωτερικό πλάτος πίσω (εκ.) | |
---|---|---|
1º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 141,0 |
2º | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps | 141,0 |
3º | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 140,5 |
4º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 140,0 |
5º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 139,5 |
6º | NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps | 139,5 |
7º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 139,0 |
8º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 138,5 |
9º | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | 137,5 |
10º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 137,5 |
11º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 137,5 |
12º | TOYOTA COROLLA CROSS 2.0 HYBRID 197 PS 4x4 197ps | 136,5 |
13º | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 135,5 |
14º | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 135,2 |
15º | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps | 135,2 |
16º | HYUNDAI KONA Hybrid 141 PS 141ps | 135,1 |
17º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 134,9 |
18º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 134,5 |
19º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps | 134,5 |
20º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | 134,5 |
21º | KIA STONIC 1.0 120 PS 7DCT 48V Hybrid 120ps | 134,2 |
22º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 133,8 |
23º | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps | 133,2 |
24º | LEXUS UX 250h 4x4 184ps | 133,2 |
25º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps | 130,0 |
26º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 129,7 |
27º | HONDA JAZZ CROSSTAR e:HEV 109ps | 129,5 |
28º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps | 127,0 |
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Οι μετρήσεις των εσωτερικών χώρων γίνονται με τη βοήθεια του… «Λυκούργου», μιας συσκευής που προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά. Με το κάθισμα του οδηγού στην πιο χαμηλή θέση (αν υπάρχει ρύθμιση του ύψους), την πλάτη κάθετη και με τη θέση αυτή σταθερή, μετράμε την απόσταση του Λυκούργου από την πλάτη του μπροστά καθίσματος.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Γόνατα (εκ.) | |
---|---|---|
1º | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 18,5 |
2º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 18,0 |
3º | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps | 18,0 |
4º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 17,5 |
5º | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | 17,5 |
6º | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 16,5 |
7º | NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps | 16,0 |
8º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 16,0 |
9º | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps | 15,5 |
10º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 15,5 |
11º | HONDA JAZZ CROSSTAR e:HEV 109ps | 15,5 |
12º | TOYOTA COROLLA CROSS 2.0 HYBRID 197 PS 4x4 197ps | 14,0 |
13º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps | 13,8 |
14º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 13,8 |
15º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 13,8 |
16º | LEXUS UX 250h 4x4 184ps | 13,5 |
17º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 13,2 |
18º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 13,0 |
19º | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps | 12,6 |
20º | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 12,6 |
21º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps | 11,2 |
22º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | 11,2 |
23º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 11,2 |
24º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 11,2 |
25º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 11,0 |
26º | HYUNDAI KONA Hybrid 141 PS 141ps | 9,1 |
27º | KIA STONIC 1.0 120 PS 7DCT 48V Hybrid 120ps | 8,8 |
28º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps | 5,5 |
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πάλι πρωταγωνιστής είναι ο «Λυκούργος» (προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά), ωστόσο σε αυτή την περίπτωση το νούμερο που μετράμε είναι η απόσταση του άνω άκρου του κεφαλιού του «Λυκούργου» από την οροφή.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κεφάλι (εκ.) | |
---|---|---|
1º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 8,1 |
2º | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps | 7,5 |
3º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 7,5 |
4º | HONDA JAZZ CROSSTAR e:HEV 109ps | 7,1 |
5º | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 6,5 |
6º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 5,5 |
7º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 5,0 |
8º | NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps | 5,0 |
9º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps | 4,0 |
10º | TOYOTA COROLLA CROSS 2.0 HYBRID 197 PS 4x4 197ps | 3,5 |
11º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 3,5 |
12º | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps | 3,5 |
13º | HYUNDAI KONA Hybrid 141 PS 141ps | 3,3 |
14º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 3,2 |
15º | KIA STONIC 1.0 120 PS 7DCT 48V Hybrid 120ps | 3,2 |
16º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 3,1 |
17º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 2,9 |
18º | LEXUS UX 250h 4x4 184ps | 2,8 |
19º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 2,6 |
20º | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | 2,5 |
21º | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 2,5 |
22º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 2,5 |
23º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | 2,1 |
24º | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 2,1 |
25º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps | 2,1 |
26º | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps | 2,1 |
27º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 2,1 |
28º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps | 1,5 |
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Γίνεται με την μέθοδο του «Ταμερλάνου». Συγκεκριμένα, έχουμε έναν κύβο γεμάτο με αφρώδες υλικό, από τον οποίο γεμίζουμε το πορτ-μπαγκάζ, μέχρι το ύψος της εταζέρας. Έπειτα μετράμε πόσα εκατοστά κατέβηκε το αφρώδες υλικό στον κύβο μας και πολλαπλασιάζοντάς το με τις διαστάσεις του κύβου, ξέρουμε πόσα λίτρα ακριβώς χωράει πραγματικά το πορτ-μπαγκάζ κάθε αυτοκινήτου.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πορτ-μπαγκάζ (λτ.) | |
---|---|---|
1º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 616 |
2º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 562 |
3º | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps | 558 |
4º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 536 |
5º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 513 |
6º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 504 |
7º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 500 |
8º | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | 480 |
9º | NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps | 479 |
10º | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 451 |
11º | TOYOTA COROLLA CROSS 2.0 HYBRID 197 PS 4x4 197ps | 440 |
12º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 430 |
13º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 430 |
14º | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps | 422 |
15º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps | 397 |
16º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 380 |
17º | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 377 |
18º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 375 |
19º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | 375 |
20º | HYUNDAI KONA Hybrid 141 PS 141ps | 361 |
21º | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps | 358 |
22º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps | 354 |
23º | KIA STONIC 1.0 120 PS 7DCT 48V Hybrid 120ps | 352 |
24º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 351 |
25º | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 335 |
26º | HONDA JAZZ CROSSTAR e:HEV 109ps | 298 |
27º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps | 289 |
28º | LEXUS UX 250h 4x4 184ps | 283 |
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια είναι καλύτερα στην δοκιμή αποφυγής κινδύνου, ποια στρίβουν καλύτερα, ποια φρενάρουν καλύτερα, ποια προσπερνάνε καλύτερα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps |
2º | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps |
3º | NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps |
4º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps |
5º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps |
6º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps |
7º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps |
8º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps |
9º | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps |
10º | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps |
11º | KIA STONIC 1.0 120 PS 7DCT 48V Hybrid 120ps |
12º | TOYOTA COROLLA CROSS 2.0 HYBRID 197 PS 4x4 197ps |
13º | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps |
14º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps |
15º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps |
16º | HYUNDAI KONA Hybrid 141 PS 141ps |
17º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps |
18º | LEXUS UX 250h 4x4 184ps |
19º | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps |
20º | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps |
21º | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps |
22º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps |
23º | HONDA JAZZ CROSSTAR e:HEV 109ps |
24º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps |
25º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps |
26º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps |
27º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps |
28º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps |
Ποια στρίβουν καλύτερα
Ποια στρίβουν καλύτερα
Η αξιολόγηση της οδικής συμπεριφοράς του μοντέλου είναι πολυσύνθετη και γίνεται έπειτα από πολλά χιλιόμετρα δοκιμών. Λαμβάνεται υπόψη η επίδοση στο τεστ αποφυγής κινδύνου (elk test), ενώ σημαντικές είναι οι πληροφορίες που λαμβάνει ο δοκιμαστής-οδηγός από το τιμόνι, την ανάρτηση, καιώς και οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου υπό πίεση ή στις κανονικές συνθήκες οδήγησης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Οδική Συμπεριφορά | |
---|---|---|
1º | NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps | 10 |
2º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 10 |
3º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 10 |
4º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 10 |
5º | KIA STONIC 1.0 120 PS 7DCT 48V Hybrid 120ps | 9 |
6º | LEXUS UX 250h 4x4 184ps | 9 |
7º | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps | 9 |
8º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 9 |
9º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 9 |
10º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 9 |
11º | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps | 9 |
12º | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 9 |
13º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps | 9 |
14º | TOYOTA COROLLA CROSS 2.0 HYBRID 197 PS 4x4 197ps | 9 |
15º | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 9 |
16º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps | 9 |
17º | HYUNDAI KONA Hybrid 141 PS 141ps | 8 |
18º | HONDA JAZZ CROSSTAR e:HEV 109ps | 8 |
19º | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 8 |
20º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 8 |
21º | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | 8 |
22º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 8 |
23º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 8 |
24º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 8 |
25º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 8 |
26º | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps | 8 |
27º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps | 8 |
28º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | 8 |
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Η διαδικασία των μετρήσεων των φρένων γίνεται με τυποποιημένο τρόπο (πίεση ελαστικών που αναγράφει ο κατασκευαστής, στεγνό οδόστρωμα κ.λπ.), οι οποίες ισχύουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Κατά τη διαδικασία ο οδηγός αναπτύσσει ταχύτητα 110 πραγματικών χλμ./ώρα, οπότε και φρενάρουμε απότομα. Μέσω ειδικού οργάνου μέτρησης μετράμε τη απόσταση από τη στιγμή που η ταχύτητα γίνει 100 χλμ. /ώρα μέχρι το όχημα να ακινητοποιηθεί.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Φρένα | |
---|---|---|
1º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 33,9 |
2º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 35 |
3º | HYUNDAI KONA Hybrid 141 PS 141ps | 35,1 |
4º | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps | 35,3 |
5º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 35,7 |
6º | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps | 36 |
7º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps | 36,2 |
8º | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 36,4 |
9º | KIA STONIC 1.0 120 PS 7DCT 48V Hybrid 120ps | 36,5 |
10º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 36,6 |
11º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps | 36,8 |
12º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 37 |
13º | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 37,2 |
14º | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | 37,3 |
15º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps | 37,3 |
16º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 37,3 |
17º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 37,7 |
18º | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 37,9 |
19º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 38 |
20º | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps | 38,1 |
21º | NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps | 38,1 |
22º | HONDA JAZZ CROSSTAR e:HEV 109ps | 38,2 |
23º | LEXUS UX 250h 4x4 184ps | 38,3 |
24º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 38,3 |
25º | TOYOTA COROLLA CROSS 2.0 HYBRID 197 PS 4x4 197ps | 38,5 |
26º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 38,8 |
27º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | 39 |
28º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 39,4 |
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Σε αυτή διαδικασία κάνουμε προσομοίωση μιας προσπέρασης σε επαρχιακό δρόμο. Εδώ ο οδηγός πατάει τέρμα το γκάζι από τα 60 χλμ./ώρα με 4η/5η σχέση ή με kickdown μέχρι τα 100 χλμ./ώρα και καταγράφουμε το χρόνο που χρειάζεται.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Προσπέρασμα | |
---|---|---|
1º | NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps | 3,8 |
2º | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 3,84 |
3º | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 4,09 |
4º | TOYOTA COROLLA CROSS 2.0 HYBRID 197 PS 4x4 197ps | 4,3 |
5º | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps | 4,44 |
6º | KIA XCEED 1,5 T-Gdi mHEV 160 PS DCT 160ps | 4,54 |
7º | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 4,63 |
8º | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps | 4,78 |
9º | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps | 5,05 |
10º | LEXUS UX 250h 4x4 184ps | 5,1 |
11º | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 5,14 |
12º | NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps | 5,33 |
13º | KIA STONIC 1.0 120 PS 7DCT 48V Hybrid 120ps | 5,37 |
14º | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 5,4 |
15º | HONDA JAZZ CROSSTAR e:HEV 109ps | 5,4 |
16º | HYUNDAI KONA Hybrid 141 PS 141ps | 5,48 |
17º | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | 5,49 |
18º | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | 5,5 |
19º | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 5,56 |
20º | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 6,1 |
21º | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps | 6,21 |
22º | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 6,64 |
23º | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps | 7 |
24º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 7,11 |
25º | NISSAN QASHQAI 1.3 140 PS MT 140ps | 7,12 |
26º | SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD 129ps | 7,32 |
27º | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS 186ps | 7,5 |
28º | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps | 7,99 |