3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμάζουμε το νέο SEAT Ateca με τον 1.000άρη TSI κινητήρα απόδοσης 115 ίππων. Πως τα καταφέρνει εντός και εκτός δρόμου;
Δοκιμή: SEAT Ateca
72.711 Επισκέψεις στο άρθρο (24/2/2017)
Δίνει ρέστα! Με 20.000 ευρώ, το SEAT Ateca στην βασική του έκδοση με τον 1.000άρη TSI κινητήρα, «δίνει ρέστα» και μεταφορικά και κυριολεκτικά…
What is new
- 1,0 λτ. κινητήρας βενζίνης με 115 ίππους
- Σε 2κίνητες αποκλειστικά εκδόσεις
- Καίει 6,7 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 19.950 ευρώ
Η τιμή των 19.950 ευρώ και η σπορτίφ οδική συμπεριφορά, αποτελούν τα δυνατά σημεία του SEAT Ateca.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
+ Τιμή, επιδόσεις, κατανάλωση, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά και αίσθηση- Απουσία ζαντών αλουμινίου στην βασική έκδοση, λιτός διάκοσμος, ηχομόνωση
Η SEAT άργησε να μπει στο παιχνίδι της crossover κατηγορίας, μιας κατηγορίας που σημειώνει «τρομακτική» άνοδο τα τελευταία χρόνια σε επίπεδο πωλήσεων. Και άργησε γιατί ως μέλος του ομίλου VW περίμενε την κατάλληλη στιγμή για να «χτυπήσει». Θα μπορούσαμε να πούμε ότι η SEAT βολιδοσκόπησε το ενδιαφέρον για την συγκεκριμένη κατηγορία και επέλεξε την κατάλληλη στιγμή για να μπει δυναμικά σε αυτή, έχοντας ως βάση το εξαιρετικό αλλά ακριβότερο Tiguan της VW. Το Αteca λοιπόν αποτελεί το πρώτο αυθεντικό crossover SUV της SEAT και με επίκεντρο την εξαιρετική για τα δεδομένα της κατηγορίας τιμής του (19.950 ευρώ) στην βασική -αλλά απόλυτα ικανή έκδοση-, αλλά και την οδηγοκεντρική του προσέγγιση, μπορεί να κάνει την διαφορά.
Εμφάνιση: Δυναμικό και ξεχωριστό σχεδιαστικά
Αισθητικά το νέο SEAT Ateca δανείζεται πολλά στοιχεία από το Leon, κάτι που θα ακολουθηθεί άλλωστε και σε όλα τα μελλοντικά αυτοκίνητα της SEAT. Ως crossover, το Ateca διαθέτει ιδιαίτερα δυναμική εικόνα, με «αιχμηρή» στο σύνολό του σχεδίαση και καταφέρνει να δείχνει διαφορετικό από αντίστοιχες προτάσεις, εκφράζοντας ωστόσο και άμεσα το γεγονός ότι πρόκειται για αυτοκίνητο της SEAT. Στο εμπρός μέρος, τα LED φωτιστικά σώματα με τις έντονες γωνίες και η μάσκα της εταιρείας σε συνδυασμό με τον μεγάλο αεραγωγό του προφυλακτήρα, εκφράζουν την δυναμική του, με τα έντονα νεύρα στα πλαϊνά του αμαξώματος και την μεγάλη πίσω κολώνα να την συμπληρώνουν. Αντίστοιχα, στο πίσω μέρος και πάλι τα πολυγωνικά φωτιστικά σώματα και τα νεύρα της πόρτας του χώρου αποσκευών, αρκούν για τον δυναμισμό, ενώ τα μαύρα πλαστικά στα τελειώματα του αμαξώματος, οι ράγες οροφής και φυσικά το αυξημένο ύψος του Ateca, του προσδίδουν τα απαραίτητα για τον crossover χαρακτήρα του, στοιχεία.
μπλιαχ group παντου
Φιλος που το οδηγησε στην εκθεση του ελληνικου πριν μερικους μηνες,εντυπωσιαστηκε απο την οδηγικη συμπεριφορα.Τεραστια διαφορα ακομη και απο το tiguan.Νομιζω στην εκδοση style εχει οτι μπορει να χρειαστει καποιος.
Kuga με δυο χιλιάρικα ακομα και καθάρισες!
Υπάρχουν πολύ πιο ομορφα αυτοκίνητα σ' αυτήν την κατηγορία (βλέπε προς Γαλλία μεριά !!!).......