HYUNDAI INSTER
από 21.218 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 115 άλογα)
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ autotriti »
από 21.218 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 115 άλογα)
από 21.226 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 113 άλογα)
από 21.514 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 204 άλογα)
από 22.360 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 113 άλογα)
από 22.363 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 118 άλογα)
από 24.448 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 170 άλογα)
από 24.500 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 113 άλογα)
από 25.900 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 168 άλογα)
από 26.153 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 170 άλογα)
από 26.525 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 204 άλογα)
από 26.900 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 170 άλογα)
από 27.200 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 156 άλογα)
από 27.252 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 177 άλογα)
από 27.518 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 130 άλογα)
από 27.800 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 220 άλογα)
από 27.950 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 272 άλογα)
από 27.980 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 150 άλογα)
από 28.192 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 156 άλογα)
Για τρία χρόνια η συμφωνία της Subaru με το WorldSBK.
Τετρακίνητο με δύο ηλεκτρικά μοτέρ.
Στόχος της Polestar να αυξήσει τις πωλήσεις της.
SUV στο μέγεθος του Range Rover Evoque.
«Φουλάρει» με 10 ευρώ και βγάζει 500 χλμ. μέσα στην πόλη, 370 χλμ. σε μια μέση δοκιμή
Για να φορτίσεις στην εθνική θέλεις 20 λεπτά
Μέσα την πόλη, ένα μικρό ηλεκτρικό SUV θέλει 2,8 ευρώ/100 χλμ. αν φορτίζεις σπίτι
Ένα αντίστοιχο μικρό SUV βενζίνης θέλει στην πόλη 13,2 ευρώ /100 χλμ.
Αν έχεις μικρή μπαταρία, μέχρι 50 KWh
Ταξιδεύοντας με το όριο (120 χλμ./ώρα), βγάζεις γύρω στα 250 χλμ.
Γεμίζω το βράδυ πριν φύγω
Δεν χρειάζεται να σταματήσω για φόρτιση ή να ψάξω για φορτιστή εκεί που θα πάω
Δεν είναι κινητό να το φορτίζεις κάθε μέρα
Χρειάζεσαι 1-2 φορτίσεις το μήνα
O φορτιστής Οrion Mini της MC Chargers:
Έχει ταχύτητα φόρτισης 22 kW (για γρήγορη φόρτιση στο σπίτι και όχι μόνο).
Σε top τιμή παίρνεις κανονικό αυτοκίνητο με 113 άλογα
Είναι το πιο φθηνό μικρό ηλεκτρικό (από 18.900 ευρώ)
Μια απλή πρίζα σούκο έχει ταχύτητα φόρτισης 2 - 3,5 kWh
Ένας οικιακός φορτιστής είναι 3 έως 8 φορές ταχύτερος (έχει 7 - 22 kWh)
Κάνει 400 χιλιόμετρα με λιγότερα από 10 ευρώ, όταν ένα οικονομικό hybrid θέλει 35-40 ευρώ
Σε μισή ώρα γρήγορης φόρτισης γεμίζει για σχεδόν 300 χλμ. αυτονομία
Δύο Skoda Octavia του 1960 σενιαρίστηκαν και μαγνητίζουν τα βλέμματα.
Ηλεκτρικές με μίνιμουμ αυτονομία για 180 χιλιόμετρα.
Το ανανεωμένο Tesla Model Y εμπνέει τους σχεδιαστές.
Καλλιτέχνης «φόρεσε» τα νέα φώτα του Model Y στο Model 3.
Τα ηλεκτρικά με μεγάλη μπαταρία (70 kWh και πάνω) βγάζουν άνετα 300 χλμ.
Το Toyota bZ4x είναι το πιο προσιτό ηλεκτρικό με μεγάλη μπαταρία
Σε ταξίδι με ηλεκτρικό θα χρειαστεί να σταματήσεις «για καφέ και φόρτιση»
Το «βενζίνης» θα σου κοστίζει τα τριπλά λεφτά το χρόνο σε καύσιμα
Η παραγωγή στο Βερολίνο έχει ήδη ξεκινήσει.
Εν' αναμονή της ανακοίνωσης των τιμών του.
Στα πρώτα 350 χλμ. με το ηλεκτρικό κερδίζεις 35 ευρώ, αν έχεις φορτίσει στο σπίτι
Μετά για κάθε 100 χλμ. η διαφορά είναι πολύ μικρή (1,5 ευρώ υπέρ του ηλεκτρικού)
Έχει το καλύτερο εσωτερικό (νο.1 σε αίσθηση πολυτέλειας & δύο μεγάλες οθόνες)
Κάνει 300 χλμ. μέσα στην πόλη με κόστος 6 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr