
HYUNDAI INSTER
από 21.067 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 115 άλογα)
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ autotriti »
από 21.067 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 115 άλογα)
από 21.226 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 113 άλογα)
από 21.514 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 204 άλογα)
από 21.605 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 95 άλογα)
από 22.360 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 113 άλογα)
από 22.450 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 218 άλογα)
από 22.590 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 118 άλογα)
από 22.735 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 177 άλογα)
από 22.969 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 136 άλογα)
από 22.970 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 136 άλογα)
από 23.803 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 156 άλογα)
από 23.879 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 156 άλογα)
από 23.950 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 136 άλογα)
από 23.954 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 136 άλογα)
από 24.410 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 156 άλογα)
από 24.448 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 170 άλογα)
από 24.500 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 113 άλογα)
από 25.320 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 156 άλογα)
από 25.669 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 136 άλογα)
από 25.900 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 168 άλογα)
από 26.153 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 170 άλογα)
από 26.525 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 204 άλογα)
από 26.980 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 150 άλογα)
από 27.214 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 170 άλογα)
από 27.252 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 177 άλογα)
από 27.518 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 130 άλογα)
από 27.800 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 220 άλογα)
από 27.950 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 272 άλογα)
από 27.973 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 218 άλογα)
από 28.000 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 204 άλογα)
Επιβεβαίωσε το μήνα της αποκάλυψης η Hyundai.
Teaser αποκαλύπτει και πάλι το πίσω μέρος....
Σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις.
Βασική έκδοση με 120 άλογα και 312 χιλιόμετρα αυτονομία....
Με 2,9 δλ. για το 60-100 είναι το γρηγορότερο οικογενειακό SUV σε προσπέραση.
Κοστίζει από 23.990 ευρώ και είναι τ...
Έχει τα άλογα και το «στήσιμο» του Puma ST και κοστίζει λιγότερο.
Μικρή μπαταρία, αλλά «κρατημένη» κατανάλωση για ν...
Έχει 340 άλογα, ηλεκτρική τετρακίνηση και μεγάλη αυτονομία.
Βγάζει 580 χλμ. στην πόλη και 340 χλμ. στο ταξίδι. ...
Το νέο ηλεκτρικό SUV της Mazda έφτασε.
Ακολουθεί τη σχεδίαση του πρωτότυπου Arata....
Με την πιο ισχυρή εκδοχή του νέου ηλεκτροκινητήρα της VW και κάνει το 0-100 σε 5,5 δλ..
Έχει μεγαλύτερη μπαταρία κα...
Και αυτό θα είναι μόνο η αρχή.
Στοχεύει στην παραγωγή 1 εκατ. ηλεκτρικών το χρόνο....
Τα ηλεκτρικά είναι αυτόματα, οπότε στην κίνηση γλιτώνεις το σπαστικό 1η - 2α και πάτημα συμπλέκτη, κάθε λίγο και λιγάκι.
Πού πλεονεκτεί το ηλεκτρικό αδελφάκι του best seller (C3) της Citroen;
Ποια είναι τα «target groups» του (ποιους δη...
Διέρρευσαν οι πρώτες εικόνες.
Μήκος σαν Polo, μεταξόνιο σαν Golf....
Αντέχει 3 εβδομάδες χωρίς φόρτιση!! Έχει 792 χλμ. αυτονομία σύμφωνα με την Mercedes.
Φορτίζει 10 λεπτά & παίρνει α...
Μεγάλο το μπέρδεμα με τις ταχύτητες φόρτισης των ηλεκτρικών στο σπίτι, εδώ εξηγούμε τα πάντα με απλά λόγια.
Γενικός κανόνας: Τα ηλεκτρικά θέλουν 2 ή 3 φορτίσεις το μήνα.
Ανάλογα το μέγεθος της μπαταρίας (ρεζερβουάρ) βγάζου...
Πόσα χιλιόμετρα κάνεις/μήνα;
Δες πόσα πληρώνεις-γλιτώνεις,...
Το κορυφαίο Elroq έφτασε.
Δύο ηλεκτρικά μοτέρ για 340 άλογα και αυτονομία 550 χλμ.....
Από τα κορυφαία στο test με 570 χλμ. αυτονομία και το κορυφαίο σε αυτονομία ταξιδιού (407 χλμ.).
Μας βόλεψε στα στ...
Έχει μικρή μπαταρία (45,1 kW) και αυτονομία (260 χλμ.), αργεί να φορτίσει σε DC (65 kW).
Με τη μικρότερη αυτονομία ...
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr