ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

PEUGEOT 2008

PEUGEOT 2008
PEUGEOT 2008
PEUGEOT 2008
PEUGEOT 2008
PEUGEOT 2008
PEUGEOT 2008
  • PEUGEOT 2008
  • PEUGEOT 2008
  • PEUGEOT 2008
  • PEUGEOT 2008
  • PEUGEOT 2008
  • PEUGEOT 2008

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για το PEUGEOT 2008

Ως βενζίνη, mild hybrid, diesel και full ηλεκτρικό (e-2008) διατίθεται το μικρό SUV της Peugeot. Δείτε πόσο κοστίζει σε κάθε έκδοση, πόσο καίει το 2008, τις δοκιμές του AutoΤρίτη, όλες τις ειδήσεις για το 2008 και τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Στα συν του μοντέλου η ποιότητα κατασκευής, το i-cockpit και το πώς «πατάει» στο δρόμο.

15 Δοκιμες για PEUGEOT 2008

Δοκιμή: Peugeot 2008 Hybrid 136 e-DCS6 - Με mild hybrid αντί για diesel

Δοκιμή: Peugeot 2008 Hybrid με 136 PS - Mild hybrid αντί για diesel

Έχει έξτρα ηλεκτρικό μοτεράκι 29 ίππων, που βοηθά τον 1,2 turbo βενζίνης στις εκκινήσεις
Στην πόλη καίει 25% λιγότερο, αν και έχει 6 άλογα παραπάνω από το 1,2 turbo των 130 PS (6,6 λτ./100 χλμ. αντί 9 λτ.)
To mild hybrid συνδυάζεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που για πρώτη φορά αποκτά το 2008
Δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και ξεκινά από τα 26.000 ευρώ

113 Συγκριτικα θεματα & Best buy για PEUGEOT 2008

Peugeot 2008: Έχει την καλύτερη αίσθηση πολυτέλειας στα λεφτά του

Peugeot 2008: Έχει την καλύτερη αίσθηση πολυτέλειας στα λεφτά του

Παίρνει υψηλή για την κατηγορία βαθμολογία (80%) και ξεκινά από 22.500 ευρώ.
Έχει μαλακά πλαστικά στο ταμπλό, άψογο φινίρισμα και μεγάλη οθόνη στο κέντρο.
Είναι ευρύχωρο, μπορεί να μεταφέρει άνετα 5 επιβάτες και τις αποσκευές τους
Βγαίνει σε βενζίνη, hybrid με 136 ίππους και ηλεκτρικό με 156 άλογα.

AutoΤρίτη TEST CENTER για PEUGEOT 2008

Ποιο στρίβει καλύτερα, τι χώρους έχει για τα γόνατα και το κεφάλι των πίσω επιβατών, τι πραγματικά χωράει το πορτ-μπαγκάζ, πόσο καλά φώτα έχει, πόσο καλά απορροφάει τους κραδασμούς και τις λακκούβες. Δοκιμασίες που δεν θα βρεις αλλού!

Mega Test: Πόσο καλά στρίβουν 11 SUV πόλης (+video)

Mega Test: Πόσο καλά στρίβουν 11 SUV πόλης (+video)

Τα υποβάλαμε σε test αποφυγής κινδύνου (elk test) που αξιολογεί το κράτημα στον κίνδυνο
Κάποια αυτοκίνητα μπορεί να ντεραπάρουν ή να σηκωθούν στις δύο ρόδες σε αυτήν την δοκιμασία
Το Ford Puma είναι κορυφαίο, αποφεύγει με ασφάλεια εμπόδιο πηγαίνοντας με 77 χλμ./ώρα
Ηλεκτρικό που στρίβει καλύτερα από θερμικά το Jeep Avenger (74,7 χλμ./ώρα)

60 ειδησεις για PEUGEOT 2008