ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδηγούμε στη Βαρκελώνη το νέο Ford Puma Gen-E

 Σχολιάστε 
23.660 Επισκέψεις στο άρθρο (12/4/2025)
Tο ηλεκτρικό Puma Gen-E ακολουθεί το μοντέρνο μοτίβο του Puma.
5 Φωτογραφίες »

Tο ηλεκτρικό Puma Gen-E ακολουθεί το μοντέρνο μοτίβο του Puma.

Έχει τα άλογα και το «στήσιμο» του Puma ST και κοστίζει λιγότερο.
Μικρή μπαταρία, αλλά «κρατημένη» κατανάλωση για να βγάζει 500 χλμ. στην πόλη.
Σε 20 λεπτά φορτίζεις για 250 χιλιόμετρα.
Με μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ από τα βενζινοκίνητα Puma, είναι το κορυφαίο της κατηγορίας (574 λτ.).

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Έχει τα άλογα και το «στήσιμο» του Puma ST και κοστίζει λιγότερο

Το νέο Ford Puma Gen-E είναι βασισμένο πάνω στην πλατφόρμα του ήπια υβριδικού μοντέλου διαθέσιμο σε μία προσθιοκίνητη επιλογή ισχύος 168 ίππων. Σύμφωνα με τη Ford έχει το set-up του Puma ST των 170 ίππων που κοστίζει 38.500 ευρώ. Το ηλεκτρικό Ford Puma Gen-Eείναι διαθέσιμο σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις, με την εισαγωγική πλην όμως πληρέστατη έκδοση Style να ξεκινάει από 23.900 ευρώ(με επιδότηση, απόσυρση και προωθητική ενέργεια της Ford). Κάθε έκδοση καλύπτεται από 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect, ενώ με το πρόγραμμα Ford Finance υπάρχει δυνατότητα χρηματοδότησης με επιτόκιο από 0,9%.

Μικρή μπαταρία, αλλά «κρατημένη» κατανάλωση για να βγάζει 500 χλμ. στην πόλη

Φυσικά αντί για ρεζερβουάρ βενζίνης, το Ford Puma Gen-E διαθέτει μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 43,6 kWh. Τα οφέλη της μικρής μπαταρίας είναι αφενός η μικρότερη επιβάρυνση σε βάρος (1.563 κιλά) και αφετέρου η γρήγορη φόρτιση: Σε ταχυφορτιστή 100 kW η Ford αναφέρει πως το Puma Gen-E κερδίζει 250 χλμ. αυτονομίας, σε 20 λεπτά. Στο σπίτι ο 11άρης υποδοχέας φόρτισης εξασφαλίζει πλήρη φόρτιση σε αντίστοιχο Wallbox σε λιγότερες από 4 ώρες.


Προσφέρεται και σε δύο χρωματισμούς αποκλειστικά για αυτή την έκδοση, το εικονιζόμενο κίτρινο Electric Yellow και το μπλε Desert Island Blue.
5 Φωτογραφίες »

Προσφέρεται και σε δύο χρωματισμούς αποκλειστικά για αυτή την έκδοση, το εικονιζόμενο κίτρινο Electric Yellow και το μπλε Desert Island Blue.

Σε 20 λεπτά φορτίζεις για 250 χιλιόμετρα

Το ηλεκτρικό Puma σε αντίθεση με την κοινή πρακτική έχει μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ από το βενζινοκίνητο. Το MegaBox των 80 λτ. της Ford έγινε Gigabox 145 λίτρων και ο χώρος αποσκευών ανέβηκε από τα 536 λίτρα συνολικά στα 574 λίτρα, νούμερο που θυμίζει μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών και φυσικά είναι το νέο Νο.1 της κατηγορίας των SUV πόλης.

Με μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ από τα βενζινοκίνητα Puma, είναι το κορυφαίο της κατηγορίας (574 λτ.)

Το ηλεκτρικό Puma σε αντίθεση με την κοινή πρακτική έχει μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ από το βενζινοκίνητο. Το MegaBox των 80 λτ. της Ford έγινε Gigabox 145 λίτρων και ο χώρος αποσκευών ανέβηκε από τα 536 λίτρα συνολικά στα 574 λίτρα, νούμερο που θυμίζει μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών και φυσικά είναι το νέο Νο.1 της κατηγορίας των SUV πόλης.

Παρακάτω θα διαβάσεις αναλυτικά τις πρώτες οδηγικές μας εντυπώσεις από το Ford Puma Gen-E.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Κινητήρας-Αυτονομία: Με 168 άλογα, υπόσχεται έως και 523 χλμ. με μια φόρτιση
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Full digital, ακόμα πιο πρακτικό
Σελίδα 4Στο δρόμο: Παραμένει fun to drive και ως ηλεκτρικό!
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Toyota
Cupra