Πρόκειται για την συνθήκη κατά την οποία η δύναμη του κινητήρα μοιράζεται και στους τέσσερις τροχούς του αυτοκινήτου. Αυτό, ανάλογα το σύστημα τετρακίνησης, μπορείς να γίνεται μόνιμα και ισόποσα (50-50%) ανάμεσα στους δύο άξονες, είτε η κίνηση να μεταδίνεται βασικά στον μπροστινό άξονα και ανάλογα τις ανάγκες πρόσφυσης να πηγαίνει και στον πίσω, είτε να ξεκινάει από πίσω και να πηγαίνει και μπροστά, με ποσοστά που ποικίλουν και φτάνουν μέχρι και το 100% σε κάθε άξονα. Σε κάθε περίπτωση ο στόχος είναι η μέγιστη πρόσφυση τόσο σε στην άσφαλτο όσο και εκτός δρόμου. Στην πρώτη περίπτωση γιατί η τετρακίνηση βοηθάει στην εξισορρόπηση την οδικής συμπεριφοράς (λόγω μέτριας πρόσφυσης του δρόμου, ή λόγω χαλιναγώγησης της δύναμης του αυτοκινήτου, το οποίου δεν θα μπορούσε να ελέγξει διαφορετικά την ορμή του με την κίνηση μόνο σε έναν άξονα), στη δεύτερη περίπτωση γιατί η κίνηση εκτός δρόμου, λόγω σαθρού, λασπωμένου ή βραχώδους εδάφους, καθίσταται ανέφικτη.
Τι είναι το off road mode Το off roade mode φιλοξενείται για πρώτη φορά στο νέο Tiguan (στο βασικό εξοπλισμό) και τίθεται σε λειτουργία με το πάτημα ενός διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Το εν λόγω σύστημα ενεργοποιεί αυτόματα ένα πλήθος[...]
Τα συστήματα τετρακίνησης παρουσιάζουν μεγάλη εξέλιξη στα σύγχρονα αυτοκίνητα και κάθε εταιρεία εξελίσσει συστήματα που φροντίζουν για την κίνηση κάτω από όλες τις συνθήκες πρόσφυσης μέσα από διαφορετικές τεχνολογικές οδούς. Συνολικά το σύστημ[...]