Το τιμόνι πρέπει να ρυθμίζεται ως προς το ύψος και την απόσταση. Για να ρυθμιστεί σωστά ο οδηγός πρέπει να έχει φέρει το κάθισμα τόσο κοντά, ώστε οι αγκώνες να σχηματίζουν γωνία σχεδόν 90ο, ενώ τα χέρια βρίσκονται στη θέση «9:15». Παράλληλα πρέπει να είναι τοποθετημένο τόσο ψηλά ώστε να εξασφαλίζει αρκετό χώρο για την κίνηση των χεριών από την κάτω πλευρά της στεφάνης. Εάν δεν υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης μέσα έξω στο τιμόνι του δικού σας αυτοκινήτου, προσπαθήστε να εφαρμόσετε αυτούς του κανόνες ρυθμίζοντας ανάλογα τη θέση οδήγησης. Ο οδηγός θα πρέπει να κρατάει και το τιμόνι και με τα δύο χέρια κατά τη διάρκεια της οδήγησης, ώστε να είναι έτοιμος να κάνει ένα σωστό ελιγμό εάν παραστεί ανάγκη. Τα χέρια πρέπει να βρίσκονται αντιδιαμετρικά τοποθετημένα πάνω στη στεφάνη του τιμονιού και όχι ενωμένα στο ίδιο σημείο. Κατά την περιστροφή του τιμονιού τα χέρια πρέπει να γλιστράνε πάνω στη στεφάνη ώστε να μη βρεθούν «κλειδωμένα» όταν χρειαστεί να κάνουμε κίνηση μεγαλύτερη των 180ο. Κατά τη διάρκεια της οδήγησης μη στηρίζετε το σώμα σας στο τιμόνι και μην ξεχνάτε τα δεξί χέρι πάνω στον επιλογέα.
Το ανανεωμένο Citroen C5 είναι το πρώτο όχημα της Citroen που είναι εξοπλισμένο με ένα νέο σύστημα οδηγικής βοήθειας που ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό (ακολουθεί το C4) που έχει σχεδιαστεί ώστε να ανιχνεύει ακούσιες αλλαγές λωρίδας όταν το[...]