Αν δεν έχετε καταφέρει να αναγνωρίσετε ένα πρόβλημα, αυτά είναι μερικά πράγματα που πιθανώς να σας ρωτήσουν όταν θα πάτε το αυτοκίνητό σας στο συνεργείο. Το πρόβλημα εμφανίζεται συνέχεια ή ορισμένες φορές; Το πρόβλημα εμφανίζεται όταν ο κινητήρας είναι κρύος, ζεστός ή και τα δύο; Εμφανίζονται κάποια συμπτώματα (θόρυβοι, δονήσεις κ.λπ.); Κάνατε πρόσφατα σέρβις στο αυτοκίνητό σας; Έγινε κάποια εργασία στο αυτοκίνητο πρόσφατα; Αν το πρόβλημα εμφανίζεται συνέχεια, το καλύτερο είναι να πάρετε τον μηχανικό για μια βόλτα με το αυτοκίνητο ώστε να του το δείξετε. Τα προβλήματα που εμφανίζονται περιστασιακά μπορεί να είναι δύσκολο να εντοπιστούν και να διορθωθούν. Αν το πρόβλημα παραμείνει για λίγο πριν εξαφανιστεί, πηγαίνετε το αυτοκίνητο στο συνεργείο όσο το πρόβλημα είναι ακόμα εμφανές. Τα περισσότερα μηχανικά προβλήματα θα είναι αρκετά εύκολο να εντοπιστούν αλλά τα προβλήματα του κινητήρα μπορεί να αποδειχτούν "δύσκολα". Ορισμένες φορές το συνεργείο μπορεί να μην έχει άλλη επιλογή από το να ανανεώσει διάφορα εξαρτήματα μέχρι το πρόβλημα να εξαφανιστεί -αυτό μπορεί να αποδειχτεί πολυδάπανο. Να ζητάτε πάντα τις προσφορές γραπτώς (ορισμένες φορές μπορεί να μην είναι δυνατόν να σας δώσουν μια ακριβή τελική τιμή), διαφορετικά μπορεί να βρεθείτε αντιμέτωποι με έναν υψηλό τελικό λογαριασμό. Ορισμένες φορές, ένας μηχανικός μπορεί να σας υποδείξει άλλα πιθανά προβλήματα του αυτοκινήτου όσο θα ασχολείται μαζί του. Μπορεί να προτείνει ότι τα δισκόφρενα και τα τακάκια πρέπει να αλλαχθούν σύντομα. Να ελέγχετε πάντα κάτι τέτοιο και από μόνοι σας ή να ζητάτε από τον μηχανικό να σας δείξει το πρόβλημα. Αν έχετε αμφιβολίες, ζητήστε μια δεύτερη γνώμη από έναν έμπειρο φίλο ή ένα άλλο συνεργείο.
Η στοιχειώδης γνώση των χαρακτηριστικών του οχήματός σας θα σας βοηθήσει σημαντικά στην προσπάθεια να εξηγήσετε το πρόβλημα που υπάρχει. Η ανάγνωση του βιβλίου του κατασκευαστή ή κάποιου απλού εντύπου μηχανολογίας θα φανεί χρήσιμη.