Η τοποθέτηση των οχημάτων στον αυτοκινητόδρομο χαρακτηρίζεται το λιγότερο ως χαοτική. ¶λλοι κινούνται στην αριστερή λωρίδα με χαμηλή ταχύτητα (υπάρχουν και αυτοί που δεν τα καταφέρνουν και χρειάζονται την "άπλα" των δύο για να χωρέσουν). Πολλοί προσπερνούν από όπου τους βολεύει και ανάλογα με τη "μαχητική" έμπνευση της στιγμής, αρκετοί κρατούν "οριακές" (και ακόμα μικρότερες) αποστάσεις από τους προπορευόμενους, ενώ -όταν υπάρχει κίνηση- η βοηθητική λωρίδα (1) μεταμορφώνεται σε "κοινό μυστικό πονηρών". Αίφνης οι τρεις λωρίδες γίνονται τέσσερις ή όσες τέλος πάντων χρειάζεται… Κάποιοι μπαίνουν στη λωρίδα εξόδου την τελευταία στιγμή (2), κλείνοντας όποιον προλαβαίνουν, τα φώτα -που εννοούν "φύγε από τη μέση"- αναβοσβήνουν σαν "φωτορυθμικά", ενώ μηχανάκια που δεν μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητα μεγαλύτερη από τα 50 χλμ./ώρα κινούνται "σιγοσφυρίζοντας" αδιάφορα. Τα φλας; Προαιρετικά… Σωστή χρήση φώτων Μη χρησιμοποιείτε τα μεγάλα φώτα, όταν διασταυρώνεστε με άλλα οχήματα. Αν υπάρχει ομίχλη (και μόνο τότε!), ανάψτε τα μεσαία φώτα και τους σχετικούς εμπρός-πίσω προβολείς. Σε περίπτωση νεροποντής, ανάψτε τα μεσαία φώτα και το πίσω φως ομίχλης, αν το σπρέϊ νερού είναι πολύ πυκνό.
Πριν ξεκινήσετε, βολευτείτε στη θέση σας και δέστε, τόσο εσείς, όσο και οι υπόλοιποι επιβαίνοντες, τις ζώνες ασφαλείας.
Η σωστή θερμοκρασία είναι κρίσιμη, αλλά κάντε τις απαραίτητες ρυθμίσεις πριν εκκινήσετε, ώστε να μην αποσπάται η προσοχή σας από το δρόμο.
Τα γυαλιά ηλίου είναι χρήσιμα, ακόμα και αν δεν υπάρχει έντονη ηλιοφάνεια, καθώς μειώνουν τις κουραστικές αντανακλάσεις.
1.
2.
Στην περίπτωση ταξιδιού, αν νιώσετε κουρασμένοι, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να σταθμεύσετε στο parking και να πάρετε έναν υπνάκο.