Το κλαταρισμένο λάστιχο… αν δεν είστε οδηγός αγώνων, δεν υπάρχει λόγος να σας κάνει να απογοητεύεστε. Η αντικατάστασή του -βλέπετε- είναι απλή υπόθεση και θα σας κοστίσει μονάχα λίγο χρόνο και προσπάθεια. Τα μόνα που έχετε να φοβηθείτε είναι η ρεζέρβα (λόγω δικής σας αμέλειας) να έχει χάσει την ενδεδειγμένη πίεση, να μην έχετε το ειδικό κλειδί για τα μπουλόνια και τέλος ο γρύλος (εξαιτίας της αχρηστίας) να έχει κολλήσει. Γι' αυτό πρέπει να ελέγχετε τακτικά τα πιο πάνω, ώστε να μη βρεθείτε προ απροόπτου.Από εκεί και πέρα, προσέξτε τα ακόλουθα: • Η αλλαγή τροχού να γίνει σε σημείο με μηδενική (αν είναι δυνατόν) κλίση. • Αν σταματήσατε στη μέση του δρόμου, τοποθετήστε το τρίγωνο. • Τραβήξτε το χειρόφρενο και βάλτε ταχύτητα στο κιβώτιο.
Ξεβιδώστε ελαφρώς τα μπουλόνια του τροχού, όσο το όχημα είναι ακόμη στο έδαφος.
Ανυψώστε το όχημα με το γρύλο, ώστε ο τροχός να βρίσκεται περίπου 5-7 εκατοστά από το δρόμο.
Ξεβιδώστε τελείως τα μπουλόνια και αφαιρέστε τον τροχό με το κλαταρισμένο λάστιχο.
Πάρτε τον τροχό και βάλτε τον κάτω από το όχημα, δίπλα στο γρύλο, για πρόσθετη ασφάλεια.
Τοποθετήστε τη ρεζέρβα και σφίξτε τα μπουλόνια όσο μπορείτε με το χέρι, ώστε να στερεωθεί ο τροχός.
Χαμηλώστε και αφαιρέστε το γρύλο και βιδώστε όσο πιο σφικτά μπορείτε τα μπουλόνια της ρεζέρβας.