ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  21/11/2006
TEST
Ford S-Max 2,5
Όλα Sτο MAXimum!*
(* εκτός από την τιμή!)
Διαβάστηκε από 3699 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:21/11/2006
Η Ford καταφέρνει να προσφέρει ένα πακέτο, που μπορεί να καλύψει ένα ευρύτατο φάσμα αναγκών ενός νέου και σύγχρονου οικογενειάρχη, χωρίς να απαιτεί την αποταμίευση μιας περιουσίας.
Αν σας λέγανε ότι θα μπορούσατε να αποκτήσετε ένα 7θέσιο πολυχρηστικό όχημα, με οδική συμπεριφορά που θυμίζει GTi και turbo κινητήρα 220 ίππων, με τιμή 26.750 ευρώ στη βασική του έκδοση, σίγουρα θα νομίζατε ότι σας κάνουν πλάκα!
Κινητήρας
Το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 2,5 λίτρων του κορυφαίου S-Max μας είναι ήδη γνώριμο τόσο από το Ford Focus ST, όσο και από τα περισσότερα μοντέλα της Volvo. Στην περίπτωση του πολυχρηστικού της Ford, το μηχανικό σύνολο των 218 δυναμομετρημένων ίππων φαίνεται ότι βρίσκει την πιο "ήπιά" του εκδοχή, αφού το βαρύτατο αμάξωμα του S-Max δεν του επιτρέπει να "βάλει φωτιά στην άσφαλτο", όπως στο πιο ελαφρύ Focus ST. Σίγουρα πάντως, ικανοποιεί με τη δύναμή του, την απουσία turbo lag, καθώς και την προθυμία που επιδεικνύει σε όλο το φάσμα των στροφών. Ο συνδυασμός του δε με 6άρι κιβώτιο, με σχετικά κοντές σχέσεις, του δίνει μια επιπλέον ώθηση, η κατανάλωσή του όμως, έτσι κι αλλιώς, βρίσκεται σε αρκετά υψηλά επίπεδα.
Kι όμως, η Ford καταφέρνει να προσφέρει ένα πακέτο, που μπορεί να καλύψει ένα ευρύτατο φάσμα αναγκών ενός νέου και σύγχρονου οικογενειάρχη, χωρίς να απαιτεί την αποταμίευση μιας περιουσίας. Ο λόγος για την κορυφαία έκδοση των 2,5 λίτρων του Ford S-Max, που ήδη από τη βασική του 2λιτρη έκδοση είχε καταφέρει να μας εκπλήξει τόσο σε επίπεδο χώρων, όσο και σε οδική συμπεριφορά. Στα 2,5 λίτρα, λοιπόν, το S-Max κερδίζει τις εντυπώσεις και στον τομέα του κινητήρα, αφού το υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 220 ονομαστικών ίππων δείχνει να ταιριάζει "γάντι" στο βαρύ γερμανικό πολυχρηστικό, κινώντας το αρκετά γρήγορα. Επιπλέον, τα μεγαλύτερης διάστασης ελαστικά, καθώς και η σπορ ανάρτηση του αυτοκινήτου της δοκιμής μας, προσδίδουν μια σαφώς πιο σπορτίφ οδική συμπεριφορά στο S-Max των 2,5 λτ., η οποία συνεπικουρείται τόσο από το στιβαρό πλαίσιο, όσο και από το άμεσο σύστημα διεύθυνσης. Από πλευράς άνεσης, υπάρχουν μερικές "ξερές" αντιδράσεις της ανάρτησης σε εγκάρσιες ανωμαλίες, οι οποίες οφείλονται κατά πολύ στα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά.
Κορυφαία ευρυχωρία
Στον τομέα των χώρων, το S-Max των 2,5 λίτρων δε διαφοροποιείται -όπως είναι φυσικό- από το βασικό των 2,0 λίτρων, προσφέροντας ένα πραγματικά 7θέσιο εσωτερικό. Το εσωτερικό πλάτος βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα, όπως και ο χώρος για τα γόνατα των μεσαίων επιβατών, ενώ οι τρεις μεσαίες θέσεις είναι εντελώς ανεξάρτητες, συμβάλλοντας στην πρακτικότητα. Οι δύο πίσω θέσεις (6 & 7) αναδιπλώνονται πλήρως στο δάπεδο του αυτοκινήτου, αποκαλύπτοντας ένα χώρο αποσκευών 755 λίτρων.
Αρκετά εντυπωσιακή και με αρκετές σπορτίφ πινελιές η εικόνα στο εσωτερικό του κορυφαίου S-Max. Πολύ καλή και η ποιότητα κατασκευής, κυρίως λόγω της ευρείας χρήσεως μαλακών πλαστικών.