Διαβάστηκε από 7425αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/7/2007
Η μισή αρχοντιά…
Οι περισσότεροι από εμάς συνηθίζουμε να πλένουμε μόνο το εξωτερικό μέρος, αλλά και την καμπίνα του αυτοκινήτου μας. Κατά καιρούς όμως, είναι σημαντικό να καθαρίζουμε και τον κινητήρα. Ας δούμε πώς μπορούμε να το κάνουμε, χωρίς να πειράξουμέ κάποια από τα ευαίσθητα μέρη του.
Α. Αντί για το λάστιχο με νερό, χρησιμοποιείστε καθαρό ύφασμα
Χρησιμοποιώντας ένα στεγνό και καθαρό πανί, περάστε όλες τις επιφάνειες, προκειμένου να φύγει το πρώτο στρώμα χώμα και σκόνης. Περάσετε προσεκτικά όλα τα καλώδια, το καπάκι και τα κουτιά του κινητήρα.
Β. Eπιμείνετε στα κολάρα Ένα σημαντικό στοιχείο του κινητήρα, που φθείρεται από τη σκόνη και τις ακραίες θερμοκρασίες, είναι τα κολάρα. Γι αυτό, είναι σημαντικό να διατηρούνται καθαρά, προκειμένου να μην τρυπήσουν και να μην αντιμετωπίσουμε μηχανικό πρόβλημα.
Γ. Στη συνέχεια, επαναλάβετε το ίδιο
με ένα ελαφρά βρεγμένο πανί. Θα καθαρίσει σχεδόν όλα τα δύσκολα σημεία. Με πολλή υπομονή περάστε όσες περισσότερες επιφάνειες μπορείτε. Θα δείτε πως σύντομα ο κινητήρας θα αλλάξει όψη.
Δ. Τέλος, καθαρίστε περιφερειακά του κινητήρα τα πλαστικά και τα εσωτερικά μέρη των φτερών. Εκεί μαζεύεται χώμα, σκόνη ακόμα και φύλλα από δέντρα. Παράλληλα, μπορείτε να ξεβιδώσετε τα μπουζί και να τα καθαρίσετε.
Φυσικά, είναι πρακτικά αδύνατο να καθαρίσετε τον κινητήρα 100% με τα χέρια χρησιμοποιώντας μόνο πανιά. Ωστόσο, είναι σκόπιμο να αποφύγετε το πλύσιμο με το λάστιχο, κάτι που συνηθίζουν τα βενζινάδικα, προκειμένου να μην μπει νερό στον κινητήρα και να μην βραχούν τα ηλεκτρονικά του.