Διαβάστηκε από 1536αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/2/2009
Υπομονή με χαμηλές ταχύτητες
Οι περισσότεροι κάτοικοι των αστικών πόλεων οδηγούν το περισσότερο διάστημα μέσα σε αυτές. Γι αυτό λοιπόν, θα πρέπει να είναι θωρακισμένοι με αρκετή υπομονή αλλά και απόλυτη προσήλωση, αφού ακόμα και με χαμηλές ταχύτητες είναι εύκολο να συμβεί ένα ατύχημα. Ας δούμε κάποιες καταστάσεις που πρέπει να προσέχουμε, ώστε να μη βρεθούμε σε δύσκολη θέση…
Όριο ταχύτητας
Το όριο ταχύτητας μέσα στην πόλη είναι 50 χλμ./ώρα (εκτός εάν υπάρχει ειδική σήμανση). Ακόμα και αν αυτή η ταχύτητα φαίνεται μικρή για μερικούς δρόμους της πόλης, είναι αρκετά μεγάλη και η τήρηση του ορίου αυτού δε θα προστατεύσει τους εμπλεκόμενους σε περίπτωση ατυχήματος. ¶ρα, το όριο είναι σχετικό και θα πρέπει να το προσαρμόζουμε ανάλογα με τις συνθήκες.
Επικίνδυνοι πεζοί
Στην Ελλάδα, οι περισσότεροι πεζοί έχουν την (κακή) συνήθεια να μη χρησιμοποιούν τις διαβάσεις. Το αποτέλεσμα είναι να πετάγονται πίσω από σταθμευμένα οχήματα ή να προσπαθούν να περάσουν το δρόμο μπροστά από το όχημα μαζικής μεταφοράς, από το οποίο λίγα δευτερόλεπτα πριν αποβιβάστηκαν. Έτσι οι οδηγοί, το μόνο που μπορούν να κάνουν, είναι να παρακολουθούν οποιοδήποτε άτομο βρίσκεται στην άκρη του πεζοδρομίου και να υποψιάζονται ότι θα προσπαθήσει να περάσει το δρόμο.
Οδηγοί ταξί
Η κίνηση με το αυτοκίνητό μας πίσω από Ταξί θα πρέπει να αποφεύγεται. Μία ξαφνική στάση για την επιβίβαση πελάτη μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα τη σύγκρουση των οχημάτων. Μη ξεχνάτε ότι οι οδηγοί τους είναι πίσω από το τιμόνι αρκετές ώρες και συνήθως είναι κουρασμένοι. Για να αποφύγουμε τις "στενές επαφές", θα πρέπει να διατηρούμε απόσταση όταν κινούμαστε πίσω από κάποιο Ταξί.
Οδηγοί Μοτοσυκλέτας
Μην ξεχνάτε ότι οι οδηγοί δικύκλων είναι εκτεθειμένοι σε περίπτωση ατυχήματος και ακόμα και με μικρές ταχύτητες, τα τραύματά τους μπορεί να αποβούν θανάσιμα. Η συνετή οδήγηση με συνεχή πληροφόρηση από τους καθρέφτες του αυτοκινήτου μας σίγουρα θα σώσει τη ζωή κάποιου αναβάτη. Επίσης, θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν ανοίγουμε τις πόρτες του οχήματός μας από την πλευρά του δρόμου. Ο μοτοσικλετιστής είναι σχεδόν αδύνατο να αντιδράσει και σπάνια έχει χώρο, ώστε να αποφύγει μία πόρτα που ανοίγει ξαφνικά μπροστά του.